3. kapitola část čtvrtá

1.8K 154 9
                                    

Pokusila jsem se mu vysmeknout,ovšem jeho ruce nepovolily.
,,Andy pust mě."

,,Nepustím dokud mi neřekneš co se ti právě stalo."
,,Tak mě ale nejdřív pust a já ti slibuju,že ti řeknu co se mi TEĎ stalo."
Pustil mě. ,,Tak mluv."
,,TEĎ se mi nic nestalo,teď ne.." hlesla jsem a odešla do pokoje. Divné,Charly tu není. No super.
Lehla jsem si na postel a schoulila se do klubíčka. Andy mi vtrhl bez zaklepání do pokoje (aspoň si nemáme co vyčítat) a podivně se na mě díval. Raději jsem sklopila pohled na své ruce,než abych mu koukala do očí.
,,Naomi,tohle neberu jako vysvětlení." řekl přísným hlasem. Nechtěla jsem na něj být zlá ani protivná, ale nějak jsem to neovládla. ,,Biersack,starej se o sebe.."
,,Collinsová! Tohle na mě neplatí. Ani nevíš jak jsem si tě za těch pár dní oblíbil. Mám strach co se děje,dal bych ránu každému,kdo by ti snad chtěl ublížit. Trápím se když se trápíš ty.. Třeba se ti uleví,když se mi svěříš." na konci zněl jeho hlas prosebně.
Mám mu to říct? O tom všem ví jen Charlotte. Nevěděla jsem co mám dělat,a tak jsem se samou bezradností znovu rozplakala.
Andy ke mě přispěchal,sedl si vedle mě a jemně si mě přetáhl do náruče. ,,Nam, no tak. Shhh,bude to dobrý,neplakej."
,,Andy,všechno to pořád bolí.." vzlykla jsem mu do trika.
,,Co bolí? Pověz mi to."
,,Všechno. Dostihly mě vzpomínky,všechno to na mě dolehlo. Já už nemůžu dál.."
---------------------------
Leželi jsme na posteli a já zrovna dovyprávěla to,co chtěl slyšet. Řekla jsem mu všechno o mé minulosti,o všem co mě trápí.
Ležel za mnou a objímal mě kolem pasu. Bylo mi lépe když jsem ležela u něj,krásně voněl a hlavně jsem se u něj cítila v bezpečí.
,,Andy?"
,,Hmm?"
,,Děkuju,děkuju žes mě donutil se ti svěřit. Vážně mi to pomohlo."
,,Cokoliv,kdykoliv." cítila jsem jak mi sal pusu do vlasů. Byla jsem opravdu ráda že mě sebral z té země,že jsem měla šanci ho poznat. Jeho i ostatní. Trošku víc jsem se k němu přitiskla a z toho všeho stresu a pláče jsem vyčerpáním usnula.

Tak tad je pár řádek na dobrou noc <33
Love ya, Chrissttine xx

Secrets of love (BVB FF,CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat