4. kapitola osmá část

1.6K 139 2
                                    

,,No do prdele!" byla moje poslední věta. Následující vteřinu jsem zapištěla, div že nepraskly skleněné výplně oken. Ash mě lechtal na břiše, Jinxx na nohách, Andy mě jen držel (k tomu mě občas štípnul do zadku) a já se jen bezmocně kroutila, pištěla, smála, snažila se nohou zasáhnout Jinxxe, ale ten čuryn mě potom lechtal o to víc.


,,Pane Bože, hnáto Kristova (předem se omlouvám jestli tu je někdo věřící a dotklo se ho to) ! Pomocte mi někdo kurvaaaa-aa!" sotva jsem už lapala po dechu. Ta mrcha Charlotte se koukala všude možně jen ne na mě aby mi nemusela pomáhat. Jake jen zvedl unavené oči od prázdné misky, upřel na mě laxní pohled a bezeslova odcházel pryč.

,,Jakeu, pomoooc prosím.." škemrala jsem.

,,Za to nechutný probuzení si naser.."

,,Já myslela že jsme kámošky.." snažila jsem se o smutný pohled, ale ten necita necitelnej odkráčel pryč.

Mučili mě přinejmenším čtvrt hodiny a mučil by mě dál, kdyby si mě jeden pitomec nepřehodil přes rameno a neutekl pryč. Andy za náma zabouchl dveře, které opravdu nepatří k mému pokoji. To bude tím, že jsme v jeho pokoji..

Ash s Jinxxem se právě přiřítili ke dveřím a celou situaci nechápali stejně jako já.

,,Biersack, já myslel že seš s náma a ne s ní !" ozval se vyčítavě Jinxx.

,,Já si to s ní vyřídim sám!" štěkl Andy nazpět.

Nasadila jsem nechápavý výraz a velice inteligentně pronesla ,,He?". To už se ke mě ale hrnul Andy a bez optání mě začal lechtat. Pod tím náporem jsem neudržela rovnováhu a padla. Shodou náhod na postel. Andy mě uvěznil pod sebou. Nebylo úniku.

Snažila jsem se ho taky lechtat, ale jakoby jeho břicho bylo z kamene. Z čistajasna se mi záhadným způsobem vyhrnulo tílko. Andy mě přestal lechtat, ale stále mě nepouštěl. Byl tak blízko, že jsem na krku cítila jeho horký dech. Rukou, kterou jsem si zapomněla na jeho břiše, jsem z nepochopitelných důvodů přejela po břišních svalech. Rázem jsem si vzpomněla na dobu strávenou s Dukem. Nemůžu si dovolit pustit si někoho k tělu.

,,Nam.."vydechl Andy. Mám pocit, že se rty dokonce dotkl mé pokožky. Mé tělo jakoby mě neposlouchalo. Rukama jsem ho objala kolem krku a čekala až udělá to, co udělat chtěl. Rty se přibližoval k těm mým a...

,,Jdeme pozdě, šukačka už začala!" Potom, co jsem zaslechla Ashovo hlas v pokoji, jsem ztuhla a vyčkávala. Andy vztekle zavřel oči, sklonil hlavu. ,,Ven!" zvrčel k Ashleymu, za kterým se vyrojili i ostatní. Když se ani po pěti vteřinách neměli k odchodu, Andy se znovu ozval. ,,VEN sakra!"

CC se zatvářil jako nakopnuté štěně ,,ale my to nemysleli nijak zle.."

Andy konečně otevřel oči, zvedl se čímž mi umožnil posadit se. Jeho naštvaný pohled se změnil v pobavený a začal se chechtat. Kluci se nejistě přidali, za to já s Charly jsme se smíchy přímo svíjely. S klukama jsem uzavřela příměří, takže další souboj byl v nedohlednu.

Navíc už byl pomalu čas se vypravovat na pláž a my neměli ani připravené jídlo. Tak jsme se nakonec dohodli, že se půjdem připravit a Ash s Jakem mezitím připraví něco na zub.

S Charly jsme se převlékly do plavek a sbalily si s sebou jen to nejdůležitější. Pak nás ale napadlo, že bude lepší když do jedné obří tašky dáme všechny věci. Došly jsme pro osušky do koupelny (protože tam se obvykle osušky vyskytují). Ve skříňce vedle umyvadla byly dvě hromádky černého čehosi. S Charlotte jsme na sebe zvedly obočí. Ona jako první sebrala odvahu a vytáhla jednu hromádku, ze které se nakonec vyklubaly černé osušky. Jinou barvu asi nemají. No co už , černá je dobrá.

Když bylo pobaleno, sešly jsme dolu do kuchyně odkud nás vzápětí Jake vyhodil. Kdo ví co tam kutí, jen doufám že to všichni ve zdraví přežijeme.

Zatím jsme si sedly na gauč k televizi a čekaly až budeme moci vyrazit. Strašně ráda bych řekla že jsme čekali jen chvilinku, ale lhát se nemá. Čekali jsme snad celou věčnost a CC který se sem přihrnul před patnácti minutama začínal remcat že si někoho zabije..



Bré nedělní ránko moji milí^^

Doufám že mě nebudete vyloženě nenávidět za to, že jsem Nam a Andyho přerušila před tím než se stihli políbit :D :D Myslím, že za chvilku mě opravdu budete nenávidět, protože až zjistíte co vás tam čeká.. no nic.. :D zatím se mějte báječně a užívejte si neděli^^

S láskou vaše Chrissttine xx

Secrets of love (BVB FF,CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat