Užasla jsem ,,Teda ty dračice, kdy jsi nám ho jako chtěla ukázat? Musíme ho proklepnout,jestli to neni nějakej šupák.."
,,Počkej,ale Tay není můj kluk. Je to slečna."
Z toho mi spadla brada až někam pod stůl. Zůstala jsem koukat jako opařená. Samozřejmě,že vím že je bisexuální. To vím už nějaký ty roky. Ale je to poprvé,co je se slečnou ve vztahu.
,,No teda...já zírám.",,Je úžasná.. Měla bys jí poznat,ona tě poznat chce. Dokonce i kluky. Neni to žádná zahořklá lesba,co nesnáší chlapy. Je..je..prostě sladká..." rozplývala se.
,,Ja-jak jste se poznaly?" zajímalo mě.
,,Chodí se mnou na dvě přednášky.."
,,Hezky, takže potřebovala pomoc s úkolem a tak jste se seznámily?" ptala jsem se dál.
,,Kdepak, " řekla ,,před přednáškou jsem šla na cigáro,ale neměla jsem oheň. Viděla jsem jí stát kousek ode mě,tak jsem se jí zeptala na zapalovač. Docela náhoda-já měla cigára bez zapíku a ona zapalovač,ale bez cigár." když vyprávěla,celá jen zářila. ,,Je o dva roky starší a má nádhernýho psa. Nevim sice co to je za rasu, ale je velkej jako prase. Zabiják každym coulem,co urve ruku každýmu,kdo sáhne na jeho paničku a jmenuje se Drobek."Tomu jsem se zasmála. Té Taylor nechybí smysl pro humor,to je dobře.
,,Zní jako že je fajn. Kéž vám to vydrží co nejdýl." řekla jsem a myslela to smrtelně vážně.Zaculila se ,,Děkuju Nam. Neboj se,že mě timhle ztrácíš. Vždycky pro mě budeš nejdůležitější."
Usmála jsem se ,,Nebojím se,přeju ti to. Však si taky zasloužíš někoho k sobě." tady jsem se na malý okamžik zarazila,ale ještě jsem odhodlaně dodala ,,Jedna pro druhou?"
,,Jedna pro druhou"------------------------------
Dopíjely jsme latté a já se jen z čiré zvědavosti rozhlédla kolem. Přímo naproti kavárně, ve které jsme seděly,bylo elektro. Velká cedule za výlohou hlásala a slibovala velké slevy a výprodeje zboží.
,,Čum,elektro" kopla jsem do Cher.
Otočila se směrem, kterým jsem ukazovala. Potom se podívala na mě.
,,Napadlo tě to co mě?"zeptala jsem se s úsměvem.
,,To si kuř!" začaly jsme se zvedat ve stejnou chvíli a řítily se do vyhlédnutého obchodu.Hledali jsme ještě dárek pro Jakea. Když jsme narazily na PlayStation, bylo rozhodnuto. Ten prostě půjde s náma.. Našly jsme k tomu ještě tři hry a štrádovaly si to k pokladně. Spokojenost nejvyšší.
V autě pak Charly nadskakovala nadšením ,,Myslíš,že se mu to bude líbit?"
Bez zaváhání jsem odpověděla ,,To si piš,že jo. Určitě bude mít radost, vsaď se že jo."Chvilku jsme jely mlčky a zatím co já se soustředila na řízení,Cher něco každou chvíli ťukala do mobilu. Beztak si píše s Taylor.
,,Přiveď jí zejtra" řekla jsem po chvíli vnitřních úvah.
,,Co,koho?"
Protočila jsem panenky ,,No Taylor, koho jinýho?"
,,To jako fakt?" vykvikla ,,Jako už zejtra jí mám přivést?" užasla
,,No jasně,proč by ne. Zeptám se Andyho jak moc by to vadilo,což se vsadim že vadit nebude. Tak jí rovnou napiš ať s tím počítá a nedomluví si něco jinýho"
Bez odpověďi odvrátila pozornost k telefonu. Pro sebe jsem se usmála. Líbí se mi jakou z toho má radost.Dojely jsme domu a dohodly se,že já kluky zabavím a ona pronese dárek k nám do pokoje. Zatím co já vešla do domu přes garáž, Cher obešla dům a čekala až bude moct nepozorovaně proklouznout.
,,Ahoj kluci" křikla jsem do éteru. Seděki v obýváku před televizí a sledovali Prci prci prcičky.
,,Hahá! To mě nikdy neomrzí,Stifler mě nikdy neomrzí!" pronesl nerušeně Jinxx.
,,Hej,neslyšeli jste ženskej hlas?" zarazil se Jake.
CC si odrfkl ,,Pff,krávovina"
,,Achjo" povzdychla jsem si co nejvíc nahlas.
Všichni se ke mě otočili a civěli jako kdyby viděli ducha.
,,Naomi Abigail ! " rozkoukal se jako první Andy a vrhl se ke mě. Políbil mě na přivítanou a ptal se.
,,Tak co babička? Je to hodně zlý?" svraštil starostlivě obočí.
,,Jo holky,byly jste tam dost dlouho.. Předpokládali jsme,že to bude špatný, tak jsme vám každý koupili karamelovou čokošku..." řekl mi ohromě mile Jake.
,,..na nervy." doplnil Jinxx.
,,Kluci,moc díky." řekla jsem celá dojatá ,,Ale s bábinkou to je ve finále úplně jinak. Za chvilku vám to s Cher řeknem,jen co-"
,,Kde vlastně je?" přerušil mě CC.
Do prdele,co teď na to říct?! ,,No ona...je eee... Ona je na záchodě! Rychle utíkala nahoru aby to stihla. Znáš to,průjem jako hrom,pfuuu... A...eee-" kecala jsem co mě napadlo,jenže jsem zahlédla jak se otevírají dveře,kterými chtěla vejít Charlotte. To ne ne ne ne! To je zlý..
,,Ne! Jdi pryč,huš!" křikla jsem neuváženě. Všichni se otočili tím směrem a Cher se jen tak tak stihla schovat.
,,Co?" zeptal se vyplašeně CC.
,,Kdo?" přidal se Jake.
,,Eemmm..Myš! Myš tam byla. Velká jako prase." vyhrkla jsem.
Andy povytáhl obočí a klidně řekl ,,Ta už je dávno pryč."
Sakra! ,,No ale já se myší bojim a tahle zrovna vypadala že z toho má náramnou radost a...a dokud tu bude ona,budu spát někde jinde." uzavřela jsem a doufala,že se mi to povedlo aspoň nějak okecat.
Ash si povzdychl ,,Přece se kvůli jedný kryse nebudeš stěhovat. My jí chytnem,ty tu počkej. Vidělas kudy běžela?"
Tak moc se mi ulevilo! ,,Tam" ukázala jsem směrem ke garáži a komoře. Kluci se výzbrojili čím mohli- kladívkem,hrnkem, botou,plácačkou na mouchy a CC svou ponožkou. Jinxx se na něj znechuceně zašklebil,za to CC si posměšně prohlédl jeho hrnek a zakroužil ponožkou.
Vydali se na hon fiktivní myši. Snad mi jednou odpustí...
Jakmile byli z dohledu,skočila jsem ke dveřím a vtáhka Cher za triko dovnitř. Strkala jsem jí ke schodišti ,,Dělej,huš. Než se někdo vrátí!" chudinka brala schody po dvou,div si nerozbila tlamajznu.
Najednou se ozval vítězný pokřik. Kluci se vraceli,ale zajímalo by mě co to ulovili.
První dorazik Jinxx s hrnkem. Pak Andy. ,,Tak jí máme,svini" zahlásil Andy a Jinxx nastavil hrnek.
,,Tyvole,vona tu fakt nějaká byla? " vyhrkla jsem šokovaně.
Ash,který právě přišel se zarazil ,,Cože? Co tim chceš říct?"
CC zamával bojovou ponožkou ,,Já řikal,že jí tou fuskou omámim a pak jí klepnem!"
,,No nic,ja jdu.Mějte se."urychleně jsem opustila místnost,která byla plná otazníků. Kluci nechápavě hleděli,ze všech nejvíc Ash a Andy,ti byli paralizovaní nejvíc. Však ja jim to pak někdy vysvětlím..
Nahoře Cher seděla tiše na posteli a před ní ležela taška s dárkem.
,,Co ti tam tak dlouho trvalo?" utrhla se na mě.
Nenechala jsem se vyvést z míry ,,Ale nic,možná ti to řeknu,ale teď mě víc zajímá,kde máme balící papír.. Nevíš?"
Pokrčila rameny ,,To nevim,neni pod postelí?"
Padla jsem na kolena a koukala po něčem,co by připomínalo balící papír.
,,Hele mam ho,sráče jednoho"
Daly jsme se do balení a já jí u toho zrychleně vysvětlila o co tam dole šlo. Strašně se mi smála.
,,Ty jsi idiot"
,,Já fakt nevěděla co mam sakra říct..." hájila jsem se i když jsem samozřejmě věděla,že ma pravdu. Jsem idiot. Ale vtipné to skutečně je.Aloha chaluha 💚
Tohle má být ta dlouhá vtipná část,která neni zas tak dlouhá jak jsem si myslela :-D jestli je vtipná, už nechám na Vás.
Užijte si čtení,ja jdu spát protože jsem totálně hexenšlus.Dobrou s kobrou háďata 💚
Love ya, Chrissttine xx
ČTEŠ
Secrets of love (BVB FF,CZ)
FanfictionPříběh o dívce která se čirou náhodou seznámí s Black Veil Brides,od prvního okamžiku jí se vším pomáhají,jako by se znali už dávno,někteří jedinci začnou projevovat hlubší city,ale komu doopravdy dá své srdce? I když ti život bere vše co je ti d...