6. kapitola třetí část

1.3K 101 0
                                    

Nevědomky jsem si skousla spodní ret. Přitáhl si mě k sobě blíž, stále se na mě díval a zeptal se ,,A dostanu pusu ? "


Snažila jsem se tvářit jako že to se mnou nijak nehlo. ,,Jestli jí tak moc chceš, tak si jí vem sám.." poradila jsem mu vyzývavě. Přitáhl si mě ještě blíž, přiblížil se rty k mým a na moment se zarazil. Zřejmě uvažoval jestli opravdu má a může. Nakonec stejně překonal tu kraťoučkou vzdálenost co dělila naše rty a políbil mě. Polibky jsem mu s chutí oplácela aniž bych o tom musela nějak přemýšlet. Bolo to zkrátka takové automatické až přirozené.

Ruka mu omylem sklouzla na můj zadek. Přimáčkla jsem se na něj tak, že by se mezi nás nevešlo snad ani zrnko písku. Líbali by jsme se dál, kdyby se za námi neozvalo zakašlání. Pustili jsme se z milostného sevření a narovnali se. Celá rudá jsem se podívala na narušitele a snad poprvé jsem měla chuť někam CC-ho zamknout.

Zazubil se na nás, otevřel ledničku, vytáhl uzený sýr a užíral ho. Jen tak,samotný. A dál se na nás šklebil.

,,Co je Chrisi ? " porušil Andy to trapné ticho.

,,Nic, nic" uchechtl se ,,Já jen.. ne nic" a s úsměvem blázna odešel. Dokonce i se svou sýrovou kořistí.

,,Chápeš to ?"

,,Ani trochu" odpověděl mi Andy. Pohledem sklouzl k mým rtům a potom se vrátil zpět k očím. Stoupla jsem si na špičky, lehce se otřela rty o jeho, prosmýkla se kolem něj a odešla nahoru do pokoje.

Nahoře jsem zabouchla dveře, opřela se o ně a usmívala se. Jako idiot.. Přece jsem se nemohla zamilovat.. nebo jo ?

,,Tady se nám někdo zaláskoval." řekla Charly jako by mi četla myšlenky. Ovšem, horší bylo že jsem netušila že tu je, proto jsem se jí neskutečně lekla. Seděla na posteli, líně listovala časopisem a čekala co jí odpovím.

,,Charly.. Já sama nevím jak to je. Kruci, dyk já v tý kebuli mám jak vymetýno." lezlo ze mě jako z chlupaté deky. A stále jsem se v duchu vracela k těm nedávným polibkům.

,,A nepovídej ty brepto. Vidím ne, jak se tváříš v jeho přítomnosti."

,,Chovám se normálně." snažila jsem se to říct důrazně, snad abych ji přesvědčila. Ji nebo sebe ?

,,Jo jo jo. Kamarádko, normálně se nečervenáš, neculíš se jako pitomeček pitomej... a co víc, myslíš že jsem si nevšimla jak na něj věčně čučíš ? Vlastně, ono to očumování je oboustranný." uchechtla se a odstrčila časopis stranou.

,,Charlotte, to je debilita, fakt. Přece jsem se do něj nemohla za těch pár společnejch dní zamilovat." vysvětlovala jsem, ale nevěřila jsem tomu o nic víc než ona.

Pochybovačně se na mě koukla ,,Holka moje, dyk vidim že v tom jsi až po uši. Když už to nechceš přiznat přede mnou, tak aspoň nelži sama sobě. Však on je do tebe taky udělanej, to já poznám."

,,Víš, ono je to složitější..."

To jí lehce popudilo ,, Co je na tom sakra složitýho ? On chce tebe, ty chceš jeho, tak se prostě vy dvě opičky chyťte za ruce a dejte se dohromady ! Na tom neni nic složitýho ty poleno."

,,V tom to neni.."

Zarazila se ,,Tak v čem zas ?"

Sedla jsem si vedle ní na postel, nadechla se a velmi nerada se přiznala ,,Vyspala jsem se s Ashem.. "

,,S kym že ? " zatvářila se jakože špatně slyší.

,,S Ashem.. " pípla jsem.

,,A do prdele. To mi říkáš až teď ?! Kdy??? "

,,Včera ráno jsem se se vedle něj probudila. V jeho posteli. Já..vůbec nevím jak se to mohlo stát. A včera když mě viděl jak jsem s Andym, tak.. od tý doby je naštvanej. Sakra, já se mu nedivim."

,,Jo, tak v tom je krutej guláš.." okomentovala to.

,,Takže proto.. Je mi blbý dát se dohromady s Andym, když se zároveň děje tohle.. A taky kvůli Dukovi."



Zdravím Vás drahoušci :3

Dneska jsem tu s další částí :) sice o trochu kratší než minulá, ale doufám že mi to snad prominete :-)

Jinak jako vždycky doufám že se vám tahle část bude líbit, že budete spokojení. Ale kdyby se vám něco nelíbilo, nebo měli nějaké připomínky, neváhejte a šup sem s nima. Kdyby byla potřeba cokoliv vylepšit (řekla bych že na vylepšení je tam toho dost,ale co už :D ) neváhejte a pište :O

Zatím se mějte krásně, pište básně a tu nejlepší mi pošlete <3 Just joke.. :-D Ale klidně můžete, žejo :D

Christtine xx


Secrets of love (BVB FF,CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat