3. kapitola druhá část

1.8K 156 13
                                    

,,Z něj to asi ještě nevyprchalo co ? Nebo rozumíš těm nesmyslům Jakeu?"

,,U něj nikdy nevíš jestli je ožralej nebo jenom mele blbosti.."

-------------

Po zbytek dne jsme všichni byli KO. Navíc měl Ashley průjem a většinu dne strávil trůněním. Blokoval wc v přízemí, proto se šest lidí muselo dělit o zbývající dvě koupelny.

----------------

,,CC prosim už vylez. Potřebuju strašně moc čůrat." Už asi patnáct minut stojím za dveřma mojí koupelny a prosím CC-ho aby uvolnil trůn.

,,Tak si jdi o patro níž, já mám tady ještě nějakou práci.." Dělá si ze mě srandu ?

,,Christiane ! Na tom hajzlu dřepíš už 48 minut! Nezajímá mě co tam děláš,ale ubezpečuju tě, že máš minutu na to, aby sis utřel zadek a vysvištěl,jinak ti načůrám do každýho rohu ve tvym pokoji!"

,,To je vydírání!" štěkl nazpět ,,A vůbec, jdi si do druhý koupelny."

,,Nejdu, je tam Jinxx a zastříhává si porost na nohách nebo si lakuje nehty.." Občas se prostě projeví můj smysl pro přehnanost.. I když z celého srdce doufám, že si ty nehty vážně nelakuje..

,,Tak se jdi vychcat do dřezu, ale já nikam nejdu !"

Tak a dost,čeho je moc, toho je moc. Oddusala jsem k Andyho pokoji a bez klepání tam vtrhla. Asi jsem ho vyrušila. Seděl jen v kalhotech na posteli a něco si drnkal na kytaru.

,,Naomi nauč se klepat,co kdybych tu byl třeba nahej.."

,,No ne že bys teď byl nějak extra oblečenej, ale kvůli tomu tady nejsem.." pořádně jsem si ho prohlédla.Mhmm, všechna ta tetování..To tělo.. A taková ta 'cestička' (dámy opravdu nevím jak to jinak nazvat,ale snad to pochopíte.. já osobně to u kluků úplně miluju^^^^^) od pupíku níž.. Přiznávám, že v tu chvíli jsem zapomněla proč jsem přišla, zapomněla jsem i vlastní jméno.

,,Tak kvůli čemu tady jsi ?" odložil kytaru a vstal. Sakra,teď jsi tomu pomohl!

Teď mu asi těžko budu vysvětlovat, že mi asi brzo povolí svěrače a počůrám se, protože CC okupuje koupelnu. Raději jsem se smířila s tím, že budu muset jít očůrat nějaký keř na zahradě.

,,Vlastně kvůli ničemu.." zamumlala jsem, otočila se a celá rudá pospíchala ke dveřím.

,,Nikam." Andy mě popadl za zápěstí a přitáhl si mě k sobě. Podíval se mi do očí ,,Teď mi prosím řekni, cos potřebovala. Rád ti s tím pomůžu."

Sakra, tohle nemohlo být trapnější.. ,,Ehm.. no to.. Víš.. Vyhnal bys prosím CC-ho z mojí koupelny? Je tam skoro hodinu a odmítá mě tam pustit.."

,,Zase si tam beztak luští křížovky. Neboj se, on hned vystřelí. Jdi zatim nahoru,hned to vyřeším." a vydal se po schodech dolu.

Zrovna jsem se opřela na chodbě o zeď a čekala až se mi koupelna uvolní, když se z koupelny ozval výkřik a poté sprška nadávek. Chvíli na to se dveře od koupelny otevřely a v nich stál CC. V ruce držel sbírku křížovek ! Takže Andy se nemýlil.

,,Tos tam jako hodinu luštil křížovky? Tos je nemohl luštit v obejváku?" spustila jsem.

,,Co je na tom špatnýho kruci? Trénuju na stáří no. A ty bys měla taky." zavrtěl hlavou a odkráčel. Nevěděla jsem jestli se mám smát a nebo brečet, tak jsem šla raději čůrat.

Když dílo bylo dokonáno, šla jsem dolu Andymu poděkovat, ale daleko jsem nedošla. Potkali jsme se totiž na schodech.

,,Andy, děkuju ti."

,,Za nic. Už vypadl?" usmál se

,,Jo a fakt tam luštil.. Prosím tě, cos to udělal že odešel?" zajímala jsem se. No uznejte, může se to ještě hodit.

,,Nic zvláštního,stačilo vyhodit pojistky. Po tmě přece nebude luštit."

No jo,to zní logicky..


Mám z vás takovou radost (z reads,votes a komentářů) že vás prostě musím opět otravovat s další částí ! :-)

Jinak malé upozornění do příště- příští část bude lehce depresivní, psala jsem jí v době kdy jsem nedokázala normálně fungovat (nebudu vás tady zatěžovat mým psychickým stavem,máte svých problémů určitě dost).. Takže tak :-)

Zatím se mějte a smějte,

Sláva práškům s antidepresivními účinky !!

s láskou vaše Antidepresivní Chrissttine xx


Secrets of love (BVB FF,CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat