CC se plácl do čela (a zřejmě nějakému komárovi zkazil odpoledne). ,,Dělá jí tousty- chleba, sejra, šunka.."
,,On k tomu používá chleba?" divil se dál Jinxx. ,,On k tomu používá chleba?" divil se dál Jinxx.
Na druhé straně se ozval Ashovo hlas ,,Už to chápu! Ty jí k JÍDLU děláš tousty! " řekl to ..no skoro vyčítavě.
,,Bingo vy hovada." procedil Andy. Já měla co dělat abych to všechno rozdýchala.
Andy vyndal hotové tousty, dal mi je na talíř a nakrájel mi k tomu papriku. CC natáhl ruku a vzal si kousek zeleniny. Andy popadl z linky povalující se lžíci a majzl ho s ní po hlavě se slovy ,,Nežer jí to. To je její dobytku!"
CC-ho to neodradilo a natáhl se pro další kousek. Andy s talířem ucukl a CC se zasmál tomu,jak se Andrew nračil a odešel pryč. Na stole mi přistál talíř s jídlem a já se do něj s chutí pustila.
Můj šéfkuchař si sedl naproti mě a popřál mi dobrou chuť.
,,Ty si nic nedáš ?" optala jsem se ho.
,,Ne, teď ne. Předtím jsem sežral pytel žužu a jsem nějakej zaleptanej..." pronesl zamračeně a pohladil se po břiše.
Zasmála jsem se,což jsem neměla dělat, protože mi zaskočilo. Snažila jsem se ten kousek zrádného jídla vykašlat, ale akorát jsem docílila toho, že jsem vypadala jako labilní lachtan. Andy ke mě přispěchal a dlaní mě udeřil mezi lopatky.
,,Hu!" zahekla jsem a konečně se uklidnila. Celá udýchaná a rudá jsem se koukla na Andyho a začala se smát.
————————————————
Kolem sedmé večer jsem se pomocí Andyho teleportovala do pokoje. Charly tam opět nebyla. Andy mě posadil na postel a koukal na mě. Dlaň mi položil na tvář a já si užívala dotek jeho horké dlaně. Připadalo mi, že se ke mě naklání, čekala jsem co bude dál.
Charly vtrhla do pokoje, čímž dokonale celou situaci přerušila. Stála tam s turbanem na hlavě a koukala jako puk.
,,No nic, to asi ještě půjdu do koupelny.." řekla a hodila po mě významný pohled.
,,Ne jen tu zůstaň. Stejně už jsem na odchodu. Dobrou noc dámy." Když se za ním zavřely dveře, pohodlně jsem se uvelebila v posteli a chopila se mobilu. Z povlečení jsem stále cítila Andyho vůni..
,,No to ne kamarádko. Žádný mobilování. Čekám na vysvětlení." řekla Charly a sedla si ke mě.
,,Co chceš vysvětlovat? Není moc co.." Hupsí, blbá výmluva..
,,To nezkoušej! moc dobře jsem viděla chemii co mezi váma poletovala."
¨Začervenala jsem se a abych to nějak zakryla, raději jsem se na ní obořila ,, Dej mi s tim pokoj.." a otočila se k ní zády.
Omlouvám se vám zlatíčka moje že jsem včera nepřidala další část. Myslela jsem že to nějak stihnu ale ne :/ Včera jsem byla na pohovoru v kauflandu (jasný, super originální brigáda :D) a zdržovali mě tam snad celou věčnost.. :D
Zatím se mějte krásně, s láskou Vaše Chrissttine xx
ČTEŠ
Secrets of love (BVB FF,CZ)
FanfictionPříběh o dívce která se čirou náhodou seznámí s Black Veil Brides,od prvního okamžiku jí se vším pomáhají,jako by se znali už dávno,někteří jedinci začnou projevovat hlubší city,ale komu doopravdy dá své srdce? I když ti život bere vše co je ti d...