4. kapitola třetí část

1.8K 150 14
                                    

Odvrátila jsem pohled od mého odrazu a podívala se na ně. Najednou mi to všechno přišlo vtipné a dala jsem se do smíchu. Všichni na mě koukali jako na debila, ale potom se smáli se mnou.


Nějakou dobu jsem ještě ležela na gauči a užívala si toho, že dneska nic nemusím. Měla jsem full service. Každou chvíli se mě někdo ptal jestli něco nepotřebuju. Teď třeba Ashley.

,,Bolí tě pořád hlava ?"

,,Ještě trochu jo.." pípla jsem. Ash odešel do kuchyně a vrátil se s práškem na bolest a vodou.

,,Na,zapí to." natáhl ke mě ruce a já si převzala věci.

,,Jee Ashi, díky moc. Jsi báječnej." zazubila jsem se a zapila prášek.

Natáhl ke mě ruku,velmi opatrně mě pohladil po tváři a špitl ,,To ty jsi báječná..". Než jsem se stačila rozkoukat, byl už pryč. Co to mělo znamenat? Třeba jsem to jen špatně pochopila.. Potřebuju cigáro,jinak mě vomejou.

Sama jsem jít ale nechtěla. Ještě že jsem vyčůraná jako díra do sněhu. Natáhla jsem se pro mobil a psala Andymu SMS-ku ,,Andy pojd sem, rychle!!"

Ani ne po minutě jsem slyšela rychlé kroky. Andy celý udýchaný doběhl do obýváku, chytil mě za ruku a a vyděšeně spustil ,,Naomi, co je ? Co se stalo? Je ti blbě ? Pojď, dovezu do nemocnice. Počkej tady,jen to řeknu klukům. A nebo ne,pak jim zavolám..."

,,Andy zmlkni. Nic mi neni, nikam nejedem."

Zarazil se ,, Tak proč jsi mě sem volala ?" svraštil obočí.

,,Nemrač se,nesluší ti to." Zdálo se mi to nebo se opravdu začervenal ? ,,Chci jít na cígo, ale nevím jestli bych to zvládla sama bez pomoci a navíc nechci jít sama." zaculila jsem na něj. Úlevně se zasmál,vzal mě do náruče jako předtím Ash a nesl mě na zahradní lavičku.

Cítila jsem jeho napnuté svaly,jeho vůni,viděla neoholené strniště.. Miluju když tohle kluci mají). Cesta na můj vkus trvala moc krátkou dobu. Tak zase klid Naomi..

Usadili jsme se a zapálili si cigára. Užívala jsem si svojí dávku nikotinu a až po chvilce si všimla Andyho ustaraného pohledu.

,,Copak?" zajímala jsem se.

,,Opravdu ti nic neni? Já..mám strach, že jsem ti ublížil. Nikdy bych si to neodpustil.."

,,Andy vážně mi nic není. Nedělej si s tím starosti.."

,,To se ti řekne. Promiň mi jak jsem se smál místo abych ti pomohl.. Jsem strašnej idiot kurva!"

,,Sakra Andrew! " chytla jsem ho za bradu a donutila ho se na mě kouknout. ,,Nic si nevyčítej i když přiznávám, že jsem měla chuť tě zabít. Navíc já jsem si začala.. Tak se tím už netrap,ano ?"

,,Takže mi odpouštíš?"

,,Jedině když mi koupíš velkého plyšového poníka a každý den mi budeš nosit sladkosti." zavtipkovala jsem aniž bych to myslela vážně.

,,Platí!" řekl nadšeně.

,,Andy,jen žertuju. Nemám ti co odpouštět.."

,,Ale já nežertuju." Blázen..



Další kousek 4.kapitoly pro vás :)

Snad budete spokojení.


Nevím jak vám poděkovat za páté místo v humor<333

Přeji dobrou noc,

Chrissttine xx

Secrets of love (BVB FF,CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat