,,Hoši, ta kočka je do mě blázen. Dala mi na sebe číslo, takže jsem úspěšně oprášil svý schopnosti a můžu dát repete.
,,Nekecej, fakt jo?" divil se Ash. Nechápavě se podrbal na šošolce hlavy ,,No tak to jdu do toho taky, ti přece nenechám všechny roštěnky."
Oba dva vystřelili jako neřízená střela a nějakou dobu jsme je neviděli.
,,Du pro pití !! " zvedala se Charlotte. Už byla ve slušném stavu, ostatně já taky, ale mám chuť na panáka, takže jdu zákonitě s ní. U baru jsme daly dva panáky a když jsme ještě čekaly až budou připravené naše drinky, prohlížela jsem si Jakeovo nápadnici. Opravdu docela pěkná. Nebyla vyloženě při těle, ale moc jí to slušelo. Musím přeci zhodnotit jestli si našeho tydýta zaslouží....
,,Hele to je vona" ukázala jsem jejím směrem. Možná se mi trochu motal svět, proto jsem ukázala trochu šejdrem. Ale nakonec jí Charly stejně spatřila a souhlasně zamručela.
,,To chce ještě frťana. Hey, dej nám to ještě jednou."
,,Neblbni, já si už nedám." snažila jsem se z toho vykroutit,ale marně
,,Dělej vole, to dáš! Hele, kdyby ti bylo blivno a chtěla bys blít, křikni 'házim blinkr' bo tak něco a já půjdu s tebou, jo ? Jooo ?" nakonec mě samozřejmě ukecala.
Vůbec netuším kolik mohlo být hodin, ale čas ani místo nebylo nijak podstatné. Andy mě vyvedl na parket a ani se nezeptal jestli chci. Jasně že jo, ale to on neví.
Myslím, že jsme jeli slušné bomby, kam se na nás hrabou ze Stardance. Zprvu jsme tancovali normálně, ale netrvalo dlouho a byli jsme poměrně rozvrkočení a nějaké ty odvážnější tanečky nám nebyly proti srsti. Strašně ráda jsem Andyho provokovala a kdykoliv jsem mohla, otřela jsem se mu zadkem o rozkrok... No nakonec to dopadlo tak, že mě vedl někam úplně mimo parket, zatáhl do nějakých dveří ( oooops, pánské WC ). Neee, samozřejmě že mě vůbec, ale vůbec nenapadá ani jeden důvod proč. Fakt nee.
Tohle obvykle nedělám, ale jsme opilí, mladí. zamilovaní a nadrbaní jako feny. A tak se to nějak stalo. Na malý okamžik jsem si připadala jako coura, ale na druhou stranu - proč ? Co je na tom, že na sebe dva lidé dostali chuť a odporoučeli se do soukromí ? Takže Naomi Abigail Collins, můžeš být v klidu a dál pokračovat v činnosti.
Poté malé,ne zcela plánované akci jsme e vrátili zpět ke stolu. Myslí, že nikdo nic nepoznal.
,,Andrew, ten poklopec máš rozeplej naschvál ?" zahulákal Jake, který nás poctil svou přítomností a ukončil svůj lov. Jinxx se tomu začal strašně smát. Tupcí...
Po chvíli se k nám přiřítil CC s nějakým typanem.
,,Ty vole lidi ! To je můj bratránek Bob! " a tak jsme se seznámili s Bobem a úspěšně ho přijali do naší party. Ovšem, moc jsme si s ním nepoklábosili, protože CC s Jinxxem s ním zapředli sáhodlouhý rozhovor o houslích, kytarách a podobně..
Najednou se k nám přibelhal alkoholem zmožený Ash.
,,Kočky kočičíííí...kde-pak vás máám, coo ? Čiči..čí.. Dobrý večer slešno..slečno.. Pijete? Já jo a dost.. ochomýtal se kolem CC-ho, který ho odstrčil se slovy ,,Jdi pryč, čerte". Na to se Ash zkácel na sedačku a vydechl.
,,To je v prdeli, t-ty vole. Nemáte tu něco-něco k pití ?"
Cher mu podávala minerálku, která patřila asi Bobovi. Ash si j nedůvěřivě přeměřil, ale nakonec se napil. Zatvářil se jako kdyby jedl křen.
ČTEŠ
Secrets of love (BVB FF,CZ)
FanfictionPříběh o dívce která se čirou náhodou seznámí s Black Veil Brides,od prvního okamžiku jí se vším pomáhají,jako by se znali už dávno,někteří jedinci začnou projevovat hlubší city,ale komu doopravdy dá své srdce? I když ti život bere vše co je ti d...