,,Dobrou noc Naomi."
,,Dobrou noc Andy."Probudilo mě sluníčko. Zavrtěla jsem se,chci ještě spát. Štouchla jsem do něčeho měkkého. Co to sakra?
Náhle jsem si vzpomněla na včerejší večer. Pootočila jsem hlavu a spatřila Andyho jak na mě kouká. Doufám,že mi neteče slina nebo tak něco.. Usmál se a pozdravil. ,,Dobré ráno."
I já se usmála. ,,Dobré" zamručela jsem a zachumlala do deky. Opět jsem zavřela oči. Jsem tak ospalá. Spala bych až bych brečela..
Andy asi něco říkal,ale opravdu jsem nebyla ve stavu,kdy bych ho vnímala. Po chvilce mě pohladil po zádech a potichu odešel.
Spala jsem,ale stále jsem vnímala okolní zvuky. Nevím po jaké době to bylo,ale uslyšela jsem zapištění vycházející z koupelny. I když jsem k smrti unavená,přinutila jsem se zvednout a jít se tam podívat. Co na tom,že jsem stále ve svém jednorožčím pyžamu a rozcuchaná. Došla jsem do koupelny kde byl CC. Líně jsem si promnula oko a odhodila vlasy z obličeje.
,,Co je prosim tě?" Nic mi na to neřekl,jen zapištěl a ukázal do horního rohu. Byla jsem překvapená jak má strach ve tváři (a skoro hnědo v kalhotech). Jo taaak,v tom rohu je pavouk. Panebože neříkej mi,že se ho CC bojí..
Hodila jsem na něj ten nejdivnější pohled jakého jsem schopna,svojí borec chůzí jsem došla pro koště a pavouka smetla do vany. Když se máchal ve vaně,pustila jsem sprchu, otráveně koukla na Posránka a zeptala se ,,Ještě?"
,,Jo,jen ho pořádně spláchni hajzla,co kdyby vylezl.." odpověděl mi.
Dalších deset minut jsem stála u vany a pouštěla vodu.
,,Nam,díky díky díky. Zachránilas mi život."
,,Jasně,jasně. Jdu zase spát jinak omdlim.."
Spokojeně jsem si lehla do postele a těšila se na spánek. Jenže mi někdo nechce spánek dopřát. Mobil mi ohlašoval hovor. Otráveně jsem ho popadla a potvrdila volání.
,,Co je!?" zavrčela jsem na úvod.
,,Dobrý den," začal ženský hlas ,,mluvím se slečnou Collinsovou? Volám jménem naší firmy abych vám-"
,,Nemám zájem!" štěkla jsem a hovor ukončila. Nesnáším tyhle otrapy,hlavně v takových chvílích.
,,Hovada dementní.. Koho zajmá nějaká posraná nabídka od jejich postaný firmy." zamumlala jsem si pro sebe. Ovšem v další moment jsem leknutím těměř vyskočila z kůže. Odedveří se totiž ozval Andy.
,,Povídáš si často sama se sebou?" uchechtl se.
,,Do prdele Andy! Fakt se z toho jednou poseru. Nemůžeš na sebe nějak upozornit? Třeba si odkašlat,nebo dupat jako slon a nebo třeba klepat."
,,Pořád jsi mi neodpověděla." poznamenal, odlepil se od futer a šel ke mě.
,,Je někdy. Občas si prostě musíš pokecat s někým inteligentním.."
,,Kdyžc je to tak,tak proč sis nešla pokecat semnou?" ušklíbl se. Hodila jsem po něm jeden z mnoha malých polštářků a podotkla ,,To bych si teda pomohla.."
,,Nezačínej válku,kterou nemůžeš vyhrát."
Na to jsem měla velmi jednoduchou odpověď ,,Válčit můžem i potom,ale teď nemám čas. Spim."
Ten hovád mi vzal deku a smál se mi jak se vztekám.
,,Andy,varuju tě. Pořád ti zmáknu nakopat kaďák!" Já ho varovala.
,,A co mi uděláš? Uzíváš mě k smrti?" provokoval dál.
,,Já tě fakt nakopu" Ten ocas se ke mě otočil zády a nastavil zadnici. Neváhala jsem,bojovně se přikrčila a odrazila. Jakoby se ve mě probudila šelma, Rawrr. Vyskočila jsem jako puma útočící na srnu a přistála na Andyho zádech..Nazdaaaaaaaar,
Už začínáme 4.kapitolu !!
Máme výročí- týden od vydání prologu.. Bouchněme šampus a nalejme si sosáky.. Pro mě za mě jestli nemáte šampus,bouchněte klidně sourozence :D
Raději to dneska balím, dost mi hrabe :D
Mějte se krásně lásky moje.
Love ya, Chrissttine xx
ČTEŠ
Secrets of love (BVB FF,CZ)
FanfictionPříběh o dívce která se čirou náhodou seznámí s Black Veil Brides,od prvního okamžiku jí se vším pomáhají,jako by se znali už dávno,někteří jedinci začnou projevovat hlubší city,ale komu doopravdy dá své srdce? I když ti život bere vše co je ti d...