,,Nic zvláštního,stačilo vyhodit pojistky. Po tmě přece nebude luštit."
No jo,to zní logicky..
Zbytek dne proběhl relativně v klidu. Večer jsme se společně koukali na telku, ale po nějaké době se pár lidí začalo zvedat s tím, že jdou spát.
Nakonec jsme zbyli tři- já, Andy a Jake. Bohužel i mě si našel spánkový deficit po předešlé noci a bez varování jsem po chvilce usnula.
Ráno jsem se probudila ve svém pokoji vedle spící Charlotte. Divný,ani si nepamatuju, že bych sem došla sama..Začala jsem se pomalu zvedat. Velmi pomalu..Došla jsem ke skříni a vzala si čisté věci.
Dala jsem si horkou sprchu a začala přemýšlet nad předchozími dny. Pořád mě bolel rozchod s Dukem. To jak mě nemilosrdně vykopl na ulici.. K tomu jsem začala vzpomínat na minulost.
Ani nevím kdy přesně jsem se rozplakala. Bylo toho na mě moc. Po stěně sprchového koutu jsem sjela dolu, dala si kolena pod bradu a objala je. Brečela jsem jako malá, díky tomu že mě vzpomínky opět dostihly.
FLASHBACK: Z kuchyně se ozýval křik. Mužský řev a ženský pláč. Malá blonďatá culíkatá holčička v náručí drtila malého plyšáka. Utíkala do kuchyně a pověsila se na ženu. Muž nepřestával křičet a malá holčička se rozplakala.
,,Maminko, já se bojím.."
,,Neboj Naomi, zlatíčko. Nic se ti nestane."
,,Maminko, proč? Proč táta křičí? Ať toho nechá.." vzlykala malá Naomi.
,,Naomi vypadni si hrát do pokoje a nech nás o samotě ! " křičel na ní její otec.
Malá dívka se rozplakala o to víc a nechtěla se matky pustit. Její otec ji odtrhl od matky a nesl ji pryč..
Potom se obraz změnil. Zas tam byla Naomi, ovšem o šest let starší. Byla s Charlotte a kolem nich podivná skupina dětí,jen o trošku starší než ony dvě. Obě měly v očích strach,bály se co přijde dneska. Celá ta divná skupina je šikanovala. Házeli je do popelnic,brali jim části oblečení,točili je na kolotoči dokud se už nemohly udržet a vypadly.. Každý den se domu vracely s pláčem.
Poté se obraz opět změnil. Dvanáctiletá Naomi seděla schoulená v rohu svého pokoje. Tělo se jí otřásalo vzlyky a v ruce třímala jakýsi předmět. Několikrát si tím předmětem přejela po předloktí levé ruky. Objevila se krev,ne moc,jen pár kapek. Přesto už byla o trochu klidnější. To bylo poprvé co si Naomi cíleně ublížila. Od té doby to dělala často.
Najednou byly vánoce. Naomi ve svých patnácti letech seděla doma v pokoji,plakala a z levého zápěstí jí stékaly proudy krve a kapaly na podlahu. Poprvé se okusila o sebevraždu. Kvůli své matce.
Hned na to se objevila v lese na lavičce,bylo jí šestnáct. Plakala,nadávala,trpěla a kouřila jednu cigaretu za druhou. Nedopalky si típala o pravé předloktí. Hlavou se jí jako mantra honilo ,,Dokud cítím bolest,vím že nejsem mrtvá."
Zčista jasna se objevila jako sedmnáctiletá ve svém pokoji. Její otec ji popadl hrubě za vlasy a klouby druhé ruky ji nemilosrdně bil. Když ji pustil,bez pohledu a jakéhokoli slova odešel. Levá tvář ji pálila,tekla jí krev. Při pohledu do zrcadla viděla sedřenou část tváře. Konec FLASHBACKUV duchu jsem si to všechno zase přehrála,znovu jsem ti,všechno viděla jako by to bylo včera. Všechny ty vzpomínky na které jsem chtěla zapomenout.
Nevím jak dlouho už jsem ve sprše,vlastně mi to je jedno.
Tak jo Naomi,postav se na nohy a uklidni se. Dýchej,nádech,výdech.
Zvedla jsem se a pustila na sebe studenou vodu. Přestala jsem plakat,na venek jsem sice vypadala klidně,ale uvnitř jsem byla zlomená. Dneska to na mě nějak dolehlo. Jako ve snu jsem se oblékla a vyšla z koupelny.
,,Konečně Naomi, už jsem se bál,že tě někdo spláchnul." vrhl se mi kolem krku Andy. Když jsem se nezasmála,pořádně si mě prohlédl.
,,Jsi bledá,oči máš skleněný a navíc červený. Tys brečela! No tak,podívej se na mě." chytl mě za bradu a donutil mě se na něj podívat. ,,Naomi, mluv se mnou. Co se stalo? Někdo ti ublížil?! Řekni a já si to s ním vyřídím!"
,,Andrew, nech..nech to být. Nic se neděje,je to dobrý." pokusila jsem se mu vysmeknout,ovšem jeho ruce nepovolily.
,,Andy pust mě."
Zdrávas María jsem tu já a moje třetí čáást - přijměte moji omluvu, trochu mi hráblo
Při troše štěstí dneska ještě něco přidám
S láskou vaše Chrissttien xx
ČTEŠ
Secrets of love (BVB FF,CZ)
Hayran KurguPříběh o dívce která se čirou náhodou seznámí s Black Veil Brides,od prvního okamžiku jí se vším pomáhají,jako by se znali už dávno,někteří jedinci začnou projevovat hlubší city,ale komu doopravdy dá své srdce? I když ti život bere vše co je ti d...