Kluci se rychle vymrštili ze svých míst a vyděšeně pobíhali po kuchyni.
Andy se podíval zpátky na mě a zvedl obočí. Opět jsem se začala smát. Když jsem se uklidnila,opilci se už poschovávali. Popřála jsem Biersackovi dobrou noc a šla nakutě.
Charly v pokoji nebyla. A Jakea jsem také nepotkala. Zajímavé.
Ne že bych je chtěla podezřívat z nějakých nekalostí,ale ano. Přesně to si myslím..že se někde učí anatomii. Jestli se z tohohle nebo kteréhokoliv jiného večera vyklube malý Pitts,tak se mi budou mít z čeho zpovídat.
Než jsem zalehla do postele,napsala jsem Charly sms-ku ,Pozdravuj Jakea a moc neblbnete,nerada bych ti pomahala tahat kocar.. N. xx'. Nečekám jí dřív než zítra ráno.
Možná je to i lepší,aspoň si budu moc všechno přerovnat v hlavě.
Převlékla jsem se do svého milovaného pyžama- bílo růžových dupaček pro dospělé. Naprosto je zbožňuju,hlavně tyhle(obrázek v médiích). Vždycky jsem chtěla být jednorožec.
------------------------
Opravdu jsem se moc snažila usnout,ale stále jsem se jen převalovala. Do prčic,tohle nikam nevede.
Když už nic jiného,chtěla jsem se dojít aspoň vyčůrat. Už jsem se vracela do pokoje,najednou jsem na schodech spatřila postavu. Neměla jsem sebemenší chuť zkoumat kdo to je. ,,Ať jsi kdo jsi,vyřiď mě rychle ať to máme oba za sebou.."
,,Jen jsem se přišel kouknout jak jsi na tom,salámisto." hah,připadám si jako Andyho dcera,jak je starostlivý.
,,Salámisto? Chci vůbec vědět co to je? Byla bych na tom líp,kdyby se mi podařilo usnout. Asi nemáš prášky na spaní co?"
,,Salámista je takovej..prostě pohodlnej člověk. Takovej jako 'mouchy snězte si mě'. Chápeš? A ne,prášky na spaní fakt nemám. Jakto že nemůžeš spát? Zas tě něco trápí? Tak si povídej s Charlotte.." někdy mě překvapuje jak si o mě dělá starosti..
,,Já nevím,nějakou dobu jsem se jenom převalovala. Charly spí asi u Jakea.." odpověděla jsem.
,,No tak tím pádem to je jasný. Když oni dva spí u sebe,tak my taky. Protože spí se co...? Ve dvou,správně!" spí se ve dvou? Já chci ale vážně jen spát. Teda ne že bych si nedala říct,ale.. Ne,už drž hubu,meleš z únavy.
Zašli jsme do pokoje a Andy si začal sundavat triko. Koukala jsem na něj,abych zjistila co to dělá. A taky jsem se trochu kochala pohledem.
,,Co to děláš?" ta otázka mi z pusy vylítla dřív než jsem se stihla zarazit.
,,Co? Snad si nemyslíš,že budu spát oblečenej." No,aspoň si nechal černý šortky..
,,Ale nahej spát taky nemusíš" upozornila jsem ho.
,,Neboj se,dneska ne. Chtělas jít spát ne? Nebo jestli chceš koukat jak se svlíkám,stačí říct.." zavrtěl zadnicí a házel po mě pohledy typu párkrát jsem upadl na hlavu. Rozesmálo mě to a já byla vděčná že je tady semnou.
Usnuli jsme stejně jako předtímm. Poslední co jsem slyšela,než jsem upadla do říše snů byl Andyho hlas. ,,Dobrou noc Naomi."
,,Dobrou noc Andy."Servus zlatíčka :3
Pár řádek na dobrou noc O:)
Všechny vás zbožňuju,
S Láskou vaše Chrissttine xx
ČTEŠ
Secrets of love (BVB FF,CZ)
FanfictionPříběh o dívce která se čirou náhodou seznámí s Black Veil Brides,od prvního okamžiku jí se vším pomáhají,jako by se znali už dávno,někteří jedinci začnou projevovat hlubší city,ale komu doopravdy dá své srdce? I když ti život bere vše co je ti d...