,,Tak co se divíš. Když to byl vegan tak to se štítil vlastního párku ne ?" ozval se Andy.
K tomu se přidal Ash ,,A beztak se nepoškrabal ani na vejcích." Ti dva magoři, jejichž jména začínají od A si spolu plácli a my je podpořili smíchem.
,,Lidi je mi nějaký horko. Půjdem do bazénu ?" navrhla jsem. Zatím jsme moc nebyli opilí, tak by nemělo nic hrozit. Došli jsme se převléknout do plavek a hurá do vody. Andy s Ashem na zahradu dotáhli repráky a pustili k tomu správnou hudbu.
CC stál na kraji u bazénu a namočil si palec u nohy. Zřejmě se nemohl rozhodnout jestli tam skočit nebo ne. S tímto problémem mu pomohl Jake, který procházel kolem a jako by nic do něj strčil.
,,Uuuaaaaaaa!" zaječel padající CC, pak se ozvalo šplouchnutí. Jake se mohl zbláznit smíchy a smál se o to víc, když se Chris vynořil a prskal vodu. Jenže to se Jakeovi vymstilo. Podjelo mu to na mokré zemi kolem bazénu a spadl do bazénu stejně jako před tím CC. Nešlo se tomu nesmát, prostě nešlo.
Potom tomu nasadili korunu Andy s Ashem když si odběhli do garáže. Andrew se vrátil s nafukovacím kruhem a Ashley s křidýlkama. Pustili si k tomu písničku od Brokencyde- The party don't stop (viz média) a rozjeli své taneční kreace. Byli jsme z nich mrtví smíchy.
Jinxx už se na to zřejmě nemohl dál dívat, proto po Ashovi hodil lahváče. Zřejmě nepočítal s tím, že ho chytí a proto byl velice překvapený (a stále to nevystihuje skutečnost) když ho chytil.
,,A teď ještě votvírák brácho.." pobídl Ash našeho Jinxxe, který byl značně vyveden z míry. Hodil po něm otvírák a stále nemohl pochopit jak to Purdy udělal. Ash si vítězně otevíral pivo. Zátka od piva vystřelila vpřed, odrazila se od Andyho kruhu na Ashovo levé křidýlko a odtamtud letěla na Biersackovo ucho. Všechno se to stalo tak rychle až to bylo k neuvěření. Stejně tak jako to, že zátka Ashovi protrhla již zmiňované levé křídlo. Andy skuhral jak mu kvůli nějakýmu dementovi píská v uchu, čemuž se Ashley smál tak moc, že spadl. Do bazénu. S otevřeným pivem. K údivu nás všech ho nevylil ani nijak podobně nezprznil. Prostě si jentak spadl s pivkem do vody, ruka s pivem zvedlá jako by se hlásil a zbytek těla pod vodou.
Ti,co ještě nebyli ve vodě svou chybu bleskově napravili.. a nebo jim s tím pomohl někdo jiný. Že jo, Andrew ?! Ten šupák mě popadl do náruče a držel nad vodou. Nevěřila jsem, že mě tam opravdu hodí.. no ale hodil....
Blbli jsme jako malí, ale moc dlouho nám to nevydrželo, protože jsme jaksi dostali žížu. Proto jsme se rozhodli zúžit naše železné zásoby. Jake se vydal pro něco k pití, zatím co my ostatní obsadili místa kolem stolu. Po chvilce se vrátil se třema rumama a kolou.
,,Vole a kde máš citróny ?" zeptal se ho Jinxx.
Jake se zarazil ,,No..já nevím... Asi je nemáme..."
,,Asi ? Jdu se tam podívat a pětkrát běda jestli je tam najdu ! "
Jake sklonil hlavu a odvětil ,,Ano mami..."
Charly se na mě koukla a vyprskla smíchy. Jinxx oddusal do baráku a mezitím se Jake usadil na židli, popadl flašku absolutky a mohutně si přihnul ,,Najde ledatak hovno. Jediný co jsem našel je citronovej pudink.. " brblal si k tomu.
Po několika minutách se vrátil znovu rozhozený Jinxx.
,,Tak kde máš ty citrony, vole ?" zeptal se alkoholem posilněný Pitts.
,,Voni tam fakt nejsou..." pronesl zpitomělý Jeremy.
,,Jsem ti to řikal, idiote.."
,,No tak to jsme v prdeli vážení.." pronesl dramaticky CC.
,,Co teď ? " ptal se dojatý Andy.
,,Tak my na sebe s Charlotte něco hodíme a dojdem za Thomasem jestli nemá pár zbytečnejch citrónů..? " navrhla jsem a Charly souhlasně přikývla.
,,Vy ženský fakt musíte všude chodit spolu.." procedil Ashley. Na jeho poznámku jsme nereagovaly, natáhly na sebe kraťasy a tílko a vydaly se o pár baráků dál k Thomasovi. Po cestě jsme se různě kravily, jak máme ve zvyku.
,,Hele já zvonim, ty mluvíš. " oznámila jsem jí spěšně.
,, No to ne. Já zvonim a ty mluvíš." bránila se.
,,Ale já nechci mluvit!"
,,Já taky ne..." upřela na mě svá hnědá kukadla a oběma nám bylo jasné jak to bude.
Charly zazvonila a já si v duchu připravovala co řeknu. Zdar Thome, nemáš citrouše? mi přišlo docela blbé.
Dveře se otevřely a my zůstaly stát jako opařené. Ve dveřích totiž stála jeho sestra.
,,Do-dobrý den" vykoktaly jsme
,,Ahoj, normálně mi tykejte.. Tak stará ještě nejsem.. Co potřebujete ? " odpověděla nám.
,,No.. my se chtěly zeptat jestli je Thomas doma.." dostala jsem ze sebe.
,,Holky není doma, je v práci.. Mám mu něco vyřídit ?"
,,Ahhh, tak to nic,děkujeme. Nash- vlastně ahoj !" a tak jsme odcházely s prázdnou.
Když jsme došly zpět ke klukům, hned od branky jsme hlásily, že místo citrónů máme akorát hovno.
,,To je jedno,my poslali CC-ho do večerky pro citróny." obeznámili nás se situací.
CC se vrátil asi po dvaceti minutách. Bez citrónů. Ale s citrónkou.
,,Co to jako je ?" optal se Ashley.
,,Voni neměli citróny.."
,,Hmm, teprve teď jsme v prdeli díky Christianovi..!" zarčel Jake.
Náhodou, mě to přišlo ohromě vtipné. Strašně moc jsem se rozesmála a ostatní se ke mě přidali. Jen Jake si nabroušeně prohlížel CC-ho.
Andy se to nakonec rozhodl otestovat. Sledovali jsme ho jak míchá kolu s rumem a nakonec i citrónkou. hodnou chvíli si svůj nápoj prohlížel, až se nakonec rozhodl to risknout a napil se. Chvilku pomlaskával a já, Charly, Ash a Jinxx jsme ho napjatě pozorovali. Nakonec řekl ,,Hele, ale vono to neni zas tak špatný.."
To už jsme ale zaslechli hádku mezi Jakem a CC-m.
,,Jsi neschopnej idiot ! " štěkl Jake.
CC se nafoukl jako španělský ptáček a marně hledal vhodná slova až nakonec na něj ukázal prstem a řekl ,,Nula ! Jsi pro mě nula ! " následně popadl citrónku a odešel do baráku.
,,Hmm a jsme už komplet v hajzlu." už ani nevím kdo to konstatoval. Ale nakonec jsme to přežili i bez citrónů a citrónky.
Když jsme už byli zlití jako pytel brambor, na Jakea to nějak dolehlo. Zhrzeně se podíval na Ashe a zeptal se ho ,,Ashi.. jsem nula ?"
,,Ne, nejsi kámo" ubezpečil ho. Potom se zeptal Jinxxe ,,Jinxxi, jsem nula ? Ale upřímně ! " Jinxxova odpověď byla stejná jako u Ashleyho. Dále se zeptal mě a Charlotte.
,,Holky, myslíte že jsem nula ?" Na což jsme mu společně odpověděly ,,Ne, samozřejmě že nejsi nula."
Nakonec se ptal Andyho, jehož odpověď Jakey rozesmutnila.
,,Jo, pro mě jsi nula" dejme tomu, že za něj mluvil chlast,tudíž musíme jeho výpověď brát s rezervou..
Jake se zatvářil jako chlapeček kterému se rozbilo jeho oblíbené autíčko, sklopil hlavu a neskutečně smutně řekl ,,Achjo, jsem nula..."
Zdravím cukrouši !
Jak jsem včera slíbila, dnes je tu nový díl ! Který mimochodem obsahuje něco málo přes tisíc slov !
Doufám že se vám tato část bude líbit a že se aspoň trochu pobavíte ! :)
Pátečnímu večeru zdar!
S láskou Vaše Chrissttine xx
ČTEŠ
Secrets of love (BVB FF,CZ)
FanfictionPříběh o dívce která se čirou náhodou seznámí s Black Veil Brides,od prvního okamžiku jí se vším pomáhají,jako by se znali už dávno,někteří jedinci začnou projevovat hlubší city,ale komu doopravdy dá své srdce? I když ti život bere vše co je ti d...