,,He!" vydala jsem ze sebe, nad míru překvapeně, když jsem k velkému zděšení dosedla na trávu. kousek ode mě chytal lelky Andrew.
,,Kočkooo... čičičíí" začíčal někam směrem ke mě.
,,Haf?" odpověděla jsem.
,,Múúúúúú!" změnil náhle jazyk.
,,Hmm, kikirikíí"
,,Megmeg ( prostě kachna :D )" No tak hlavně že si rozumíme...........
,,Andy?" oslovila jsem ho
,,Anoooooo?"
Místo mě však odpověděl Ashley ,,Smrdíš !"
Raději jsem se odebrala do baráku, abych našla CC-ho a Jakea. Jenže jsem nemohla najít ani vchodové dveře, a tak jsem celý barák obešla asi pětkrát než jsem je našla. Když jsem se konečně dostala dovnitř, nevěděla jsem kde začít.
Hmm, tak asi kouknu do kuchyně a když už nic jinýho, aspoň se tam něčeho napiju.. ,,Pam pam pidam pam..Tu tu rututuu tutuu,aj karambaaaaaa tam pam damm...." prozpěvovala jsem si,zatímco jsem se šourala s flaškou vodky v ruce pro sklenku. Natahovala jsem se pro vypínač abych taky něco viděla. Jakmile se místnost ozářila světlem, ozvaly se tři vyděšené výkřiky. Můj,CC-ho a Jakovo.
,,Co tady kurva děláte ?!"
,, My ? My se tady usmiřujem!" odvětil CC. Jake se CC-m seděli na zemi, kolem sebe poházené prázdné nebo poloprázdné flašky od pití, rozbalené bonbony,chipsy,oříšky a dokonce i kečup (opravdu netuším k čemu, ale kecat jim do toho nebudu..) Prostě slušný bordel.
,,Jo" přitakal Jake, než si do pusy nacpal hrst oříšků.
,,Aha.. No a jak k tomu došlo...?" divila jsem se. Vypadalo to že už se spolu nebudou kámoškovat...
,,Hele, já vlastně ani nevim..." odpověděl popravdě.
Kopla jsem do sebe dva panáky vodky, abych to nějak pobrala (což se mi stejně nepovedlo), zatímco ti dva si něco šuškali a potutelně se smáli, ale zaboha jsem nevěděla o co jde.
,,No, úkol jsem splnila, tak já se poroučim, hoši " prohodila jsem směrem k nim. Vypotácela jsem se ven a zaparkovala se na zahradní houpačce.
,,Hoplá" ztěžka jsem dosedla a lehce se pohupovala. ,,Ty vole, jo kámo.. Je to síla no..." povídala jsem si pro sebe jako už tolikrát. ,,Bylo tu, není tů, havrani na plotů. Bylo víno v suděě,teď tam hovnó budéé" prozpěvovala jsem si ve chvíli, kdy se ke mě blížil Andy.
,,No nazdar." poznamenal když mě zahlédl (a zaslechl)
,,Nazdaaar!" odpověděla jsem na ,pozdrav' Andy si povzdechl a kecl vedle mě, přičemž se na mě zkoumavě zadíval.
,,Né, nekoukej na mě, já jsem opiláá" poradila jsem mu.
,,Právě proto se na tebe tak rád dívám. Teda co to melu... Teda jako...jsem to myslel tak,že jseš roztomilá....." vysvětloval.
,,Ale jdi ty, prosím tebe !" plácla jsem první co mě napadlo.
Nevím jak dlouho jsme tu seděli a klábosili. Nevím co jsme si povídali. Vím že jsem se skoro pořád smála a připadala si tak...bezstarostná, spokojená. A taky vím, že když mě Andy políbil, nijak jsem se ani náznakem nebránila. Nijak jsem nepřemýšlela, prostě jsem mu polibky oplácela.
Když jsme se odtáhli, zaculila jsem se na něj a on mě pohladil po rudé tváři. ,,Jsi rozkošná."
Chvíli jsem na něj jen čučela jako tele na nová vrata a přemýšlela co odpovědět. A najednou jsem se pozvracela. Jo, já věděla že to nemám míchat..
Díky bohu jsem vrhla na trávník a ne na mě nebo Andrewa. Ten nic neříkal, jen mi držel vlasy a hladil po zádech. Když jsem ze sebe vydala všechno, pomohl mi se dopotácet do kuchyně pro vodu. Už mi bylo podstatně lépe, ale byla jsem z toho vyčerpaná. Andymu jsem poděkovala za péči a plížila se ke gauči, abych si tam lehla a přečkala tuhle noc. Andy mi pomáhal natřást polštáře abych nebyla tak domlácená,ale jelikož i on byl ještě pod vlivem, takže to a) vypadalo komičtěji než by to vypadalo za standartních okolností a b) to ani jednomu z nás nešlo.
Než odešel, dal mi pusu na čelo a na rozdíl ode mě si nevšiml Ashleyho na schodišti jak na nás,vyčítavě hledí.
-----------------------------------------
Probudil mě Jinxx svým výkřikem ,,I'm a scatmaaaaaaan !!! " To je beztak odplata za to moje probuzení.
Otočila jsem se na druhý bok a víc se zachumlala do deky s tím, že budu ještě spát. Idylku mi však překazil Andy, který křičel na Jinxxe.
,,Ty vole..!" ulevila jsem si a odebrala se do kuchyně pro něco pitného. Tam jsem však potkala Ashe.
,,Bré ránko" zívla jsem
Na odpověď zabručel něco jako ,,Hmm, dobrý", Zkoumavě jsem se na něj zakoukala,ale nic než nevrlost a zklamání jsem v jeho tváři nezahlédla.
,,Co ti-" začala jsem otázku, ale aniž by mě to nechal dopovědět, řekl ,, Nic mi neni", procpal se kolem mě a opouštěl místnost.
,,Ashi..." zavolala jsem za ním, ale jedinou odpovědí mi byla jeho záda.
Vzápětí se přiřítil Andy. Když mě viděl, usmál se a poplácal stojícího Ashleyho po zádech, když procházel kolem.
,,Brý jitroo," protáhl ,,už ti je dobře?"
,,Ale tak jde to." zasmála jsem se. Mrkla jsem na Ashe. Prozíravě se na nás koukal. Oh damnn. Pak bezeslova odešel. A tak jsme tu s Andym zbyli sami. Přiblížil se ke mě a pohladil mě po líci. Byla jsem z toho nervózní. A taky z toho, že tu byl jen v kraťasech. To jeho tělo mi na klidu moc nepřidalo. Usmíval se na mě jako sluníčko a to mě také donutilo k úsměvu.
,,Tak to jsem rád, že ti je líp.. Dělal jsem si starosti." pronesl tím svým až hříšně chraplavým a hlubokým hlasem. Nevěděla jsem jak zareagovat, proto jsem k němu zvedla pohled a kývla na souhlas. Nevědomky jsem si skousla spodní ret. Přitáhl si mě k sobě blíž, stále se na mě díval a zeptal se ,,A dostanu pusu ? "
Dobrý večer přátelé, drazí a milí..
Jsem tu po několika dnech s novou částí.. Doufám že se Vám bude líbit.. Jinak, bude se to tam pomalu ale jistě rozjíždět O:) Každopádně do toho zapojuju zážitky co se mi staly, ať už pěkné nebo špatné, a tak do toho samozřejmě musím přimíchat i sad love story z mého osobního života (teda některé, VŠECHNY vám samozřejmě říkat nebudu :D :D :D )
Se zlomeným srdíčkem se s Vámi loučí Vaše Christtine, čímž vám přeje i krásnou noc plnou příjemného spánku :-) xx
ČTEŠ
Secrets of love (BVB FF,CZ)
FanfictionPříběh o dívce která se čirou náhodou seznámí s Black Veil Brides,od prvního okamžiku jí se vším pomáhají,jako by se znali už dávno,někteří jedinci začnou projevovat hlubší city,ale komu doopravdy dá své srdce? I když ti život bere vše co je ti d...