6. kapitola sedmá část

1.2K 101 1
                                    

Nevím v kolik to mohlo být, ale slyšela jsem pípání budíku a k tomu Charlottino tiché nadávání. ,,Do hajzlu ne, ještě né" vytípla budík a dál ležela v posteli. Jak ji znám - a že ji znám dobře- tak když se z postele nevyhrabe teď tak už nikdy. Proto jsem ji taky kopla do asi podkolenní jamky aby se vyhrabala z postele a šla. Bylo to pro její dobro.

,,No jo, už jdu." zavrčela a vstala.

Usmála jsem se a už mohla znovu klidně usnout, teď když jsem ji vykopala z pelechu. Teď když mám celou postel pro sebe, jsem se slastně roztáhla zaujala  pozici rozjeté žáby. Během několika vteřin jsem znovu upadla do říše snů. 

Po nějaké době mě probudilo jak si někdo lehl za mnou do postele. Myslela jsem, že je to Charly a že se vykašlala na přednášku.

Ten člověk co se vetřel do mojí postele si mě k sobě přitáhl a objal mě. Vážně mi to v tu chvíli nepřišlo divné, byla jsem rozespalá.. Proto jsem se  protáhla a v domnění že mluvím na Charlotte, jsem zamumlala

,,Cherr, tys tam nešla ? Doufám, že ti to ve škole nepřihorší průserářko, jinak budu nucena tě usmrtit."

Hlas, který jsem slyšela nepatřil ani v nejmenším mojí Charlotte. ,,Ne, před půl hodinou odjela." Andy!

Vyděšeně jsem se mu vytrhla z objetí a otočila se na něj. Ležel tam jako pán v kraťasech, ranní slunce mu rozjasnilo tvář a černé vlasy měl roztomile rozcuchané.

,,Andrew, ale sakra. Takový šoky po ránu.. chceš aby mě kleplo? Kde se tady bereš ? A vůbec, proč nejsi ve svý posteli..?" obořila jsem se na něj.

,,Taková jsi každý ráno ?" opáčil s úšklebkem.

,,Ne, taková jsem jenom když se stane tohle. Achjo, Andy...Proč jsi tady?"

Roztomile se zazubil ,,Nechtěl jsem spát sám a myslim že ty taky ne. A navíc se mi u tebe spí dobře.."

,,Tak mi to příště aspoň oznam, ať zase nevyletim jako fretka trefená brokovnicí." řekla jsem naoko přísně.

,,Rozkaz šéfko!" zasalutoval a já se bezděky zasmála.

,,Vojíne- nekoukat, nestát a pojď kouřit." rozkázala jsem.

,,Kouřit.. mě už se kouří z hlavně mýho kanonu..." procedil. 

Káravě jsem se na něj ohlédla ,,Tak buď ten svůj kanon rychle zchlaď  a nebo si jdi lehnout do svý postele"

,,Tohle byla dost ledová sprcha.. Ale ten tvůj zadeček,mmmm!"

,,A maž zmetku dopředu!" pleskla jsem ho po zádech a čekala až bude přede mnou.

Venku jsme si sedli na naší lavičku a zapálili si.

,,Nenaštval jsem tě ?" promluvil do vzniklého ticha Andy.

,,To přímo ne, jen jsi mě spíš vyděsil. Fakt, jednou se leknu tak, že mi prdne žíla na čele a bude to."

,,Ale no tak, to jsem nechtěl." řekl upřímně.

,,Jen aby" rýpla jsem si a usmála se.

,,Ale jinak ti to nevadí ?" sondoval dál.

,,No ne.. Asi,... Myslím.." zamotala jsem se do toho.

,,To jsem chtěl slyšet." mrknul na mě.

Dokouřili jsme a vydali se zpět nahoru do pokoje. Cestou jsme nepotkali ani živáčka. To jsme vzhůru jen my dva? Asi jo no.

Andy jakoby mi četl myšlenky, řekl nahlas to, co jsem si já jen myslela. ,,Ty lemry ještě chrápou..." Kývla jsem na souhlas  zívla.

Procházeli jsme kolem Jakeovo pokoje, odkud vycházelo mumlání, něco jako "Jo jo jo.. Tak jo, dobře, hmm, hned hned.." zastavila jsem se a Andy mi hned vysvětlil, že Jake mluví ze spaní. Potom se ozvalo velmi, ale velmi hlasité ,,Halooooooooooooooo, jste taaaaaaaaaam?" Potlačila jsem smích a otočila se Andrewa.

,,Neříkal jsi, že MLUVÍ ze spaní?" zakřenila jsem se.

I on mocí mermo držel smích na uzdě a vysvětlil "No, von občas volá i do Francie.."

To už jsem nevydržela a smála se jako idiot. ,,A vsadila bych se, že ho tam i šlyšej.."

Andrew se zakuckal smíchy " Myslim, že ho slyšej i ve Švýcarsku"

Smáli jsme se tomu celou cestu a ne a ne přestat. Sranda ovšem končila v okamžiku, kdy se za námi zavřely dveře a on si mě k sobě otočil zády s tím, že mi uplete cop.

,,Jo, tak to hodně štěstí hochu.." ušklíbla jsem se. Z mých hustých vlasů to je docela makačka.

,,Hmm, asi na to kašlu.. řekl po chvilce. Zasmála jsem se tomu, protože jsem přesně tohle čekala.

,,To se směješ mě, ty potvůrko ?"

,,Chceš pravdu nebo lež?" koukl jsem se na něj a hravě se zazubila.

,,Tak ty bys mi lhala joo ? "

,,Kdybys chtěl, tak jo." pokrčila jsem se smíchem rameny.

,,A kdybych chtěl něco jinýho, dostal bych to ?" zeptal se mě.

,,Záleží na tom, co by to bylo.." odpověděla jsem zamyšleně.

,,V tom případě se tě ptát nebudu a rovnou si to vezmu"

Pojala jsem to jako žert a odvětila ,, Co ? Mé panenství mi nevezmeš! To už jsi pár let pozadu.."

,,To jsem ani nemyslel, ale aspoň pusu bys mi dát mohla." zasmál se.

,,Chce pusu? Tak prosím." pobídla jsem ho. přiblížil se a když byl už jen centimetr od mých rtů,záludně jsem ucukla. Andy se zatvářil velmi překvapeně, když nenarazil na mé rty, nýbrž na na vzduchoprázdno.

Musela jsem se zasmát, což ho trochu popudilo. ,,Hele, to se nedělá jako..!" pokáral mě. Chytl mě za bok a nedovolil mi mezi námi vytvořit větší mezeru.

,,Kampak ? Myslíš, že tě nechám pláchnout ?



Krásný čtvrteční večer drazí :3

Mám tu pro vás další část, která se snad bude aspoň trochu líbit :) 

Ale jsem celkem utahaná, takže se vykašlu tady na nějaké slohy,které stejně nikdo nečte a půjdu to zalomit :D

Dobrou s kobrou, háďata :D <3

S láskou Vaše Chrissttine xx



Secrets of love (BVB FF,CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat