,,Tak budete už jíst?! Potřebujeme probrat důležité věci." ozvala jsem se. Nejdřív frfňali, že to jíst nebudou, ale potom jim to asi zachutnalo, protože to do sebe naházeli a slastně pomlaskávali. Miluju ovocné saláty, takže je budu dělat často.
První dojedl Andy a to k tomu měl největší odpor. ,,Co to přesně bylo?" zahuhlal.
,,Různý ovoce co tady s náma živořilo s bílym jogurtem, oříškama a trochou vanilkovýho cukru.." odpověděla jsem mu.
,,Ovoce.. To jsem dlouho nejedl.." zamyslel se.
,,No tak teď ho budeš mít často."
,,Cože?" zarazil se CC.
,,No tože. Budu tuhle mňamku dělat často."
,,To nevadí." vyhrkl Jinxx a pečlivě lžičkou vyškrabával misku.
,,Takže abych konečně přešla k věci.. Víte co je dneska za den ?"
,,Středa- je ho tam třeba!" pronesl Ash.
,,Špatně. Je pátek a co to znamená ?" opravila jsem ho. Jake zpozorněl, lusknul prsty a řekl mi ,,Asi vím kam tim míříš.."
,,No jo, ty jsi takovej megamysl.." procedil CC.
,,Klid holky. Začíná víkend, předpokládám že máme všichni volno. Navíc je hezky, takže navrhuju jít dneska na pláž, večer se společensky unavíme. Zítra bych dala grilovačku u nás - respektive u vás- na zahradě u bazénu a samozřejmě nějakou chlastačku. A v neděli potřebujeme nakupovat.. Tak co na to říkáte? Kdyby se vám něco nelíbilo, není problém vymyslet něco jinýho.." oznámila jsem jim můj návrh na víkend. Mlčky na mě koukali. Tak je to asi moc nenadchlo nu.. Smutně jsem svěsila ramena a pronesla něco jako ,,Tak nic no.." Napíchla jsem na vidličku banán ve chvíli kdy na mě Charly vrhla rozzářený pohled a nadšeně řekla ,, No to je paráda! Já bych to nijak neměnila, že jo kluci ?"
,,A co jít rovnou chlastat?" zabručel Ash.
,,Drž hubu vole, vidíš jak je z toho Naomi smutná?" okřikl ho CC.
,,Myslím že by jsme to líp nevymysleli.." přitakal Andy.
Zvedla jsem k nim pohled a pípla ,,Takže s tím souhlasíte? "
Každý zamumlal ,,No jasně" nebo ,,To si kuř" nebo tak něco.
,,PA-RÁ-DA!!" vykřikla jsem, protančila kolem stolu a někoho jsem pleskla,někoho pohladila a nebo rozcuchala, takže jsem si vysloužila otrávené nebo nechápavé pohledy.
,, To jsi vždycky tak otravně aktivní?" Jinxx si asi myslel že ho neslyším. To se ale spletl. Docupitala jsem pro polštářek a mrskla ho po něm. Zasáhla jsem ho ve chvíli, kdy si dával sklenici s džusem k ústům. Vyšlo to lépe než jsem čekala. Sklenice mu vylítla z ruky a ohodila polovinu osazenstva. Škodolibě jsem se zachechtala. Ashley se nakvašeně zvedl, s ním i Jinxx a Andy.
,,Ten džus mi letěl na vlasy!" řekl Ash vražedně.
,,A víš co se stane každýmu, kdo zkazí Ashimu účes?" položil mi řečnickou otázku Andy, přičemž se ke mě trio Zorrů mstitelů nebezpečně blížilo.
,,Umře brutální smrtí!" doplnil Jinxx.
A sakra. Naprázdno jsem polkla a přemýšlela jak z toho vybruslit. No co,budu se jim muset ubránit.. Aspoň bude prdel.
Andy ke mě přiskočil, já bojovně zakřičela abych zastrašila nepřítele (ještě jsem měla v záloze hrát si na mrtvolu, ale to by mi asi moc nevyšlo..) a napřáhla ruku zaťatou v pěst. Následně se ozvalo bolestné zaskučení a nadávající Andy. ,,Jauuuuuuu! Kurva do prdele, to bolíííí! Mám zlomenej nos, potřebuju na plastiku. Auu.."
,,Andyno jsi nám k hovnu sakra. Budeš jí jenom držet, to snad zvládneš ne?" obořil se na něj válečně naladěný Jinxx. Na to, že ještě před pěti vteřinami Andy skučel bolestí, se teď celkem obratně vymrštil na nohy. Než bych řekla prd, už mi pevně držel ruce za zády.
,, Tak a teď už nám neutečeš." řekl Ash a nasadil sadistický úsměv.
,,No do prdele!" byla moje poslední věta. Následující vteřinu jsem zapištěla, div že nepraskly skleněné výplně oken. Ash mě lechtal na břiše, Jinxx na nohách, Andy mě jen držel (k tomu mě občas štípnul do zadku) a já se jen bezmocně kroutila, pištěla, smála, snažila se nohou zasáhnout Jinxxe, ale ten čuryn mě potom lechtal o to víc.
Jsem tu zas s 643 slovy ze SOL na dobrou noc :)
Doufám že se vám tahle část bude aspoň trochu líbit, při troše štěstí vás i pobaví..
Teď mě vlastně ještě napadlo.. Vlastně nenapadlo, jen jsem nad tím přemýšlela :D Jak si různě říkáte dle spisovatelů tu na Watt... Chtěli by jste si taky nějak říkat, taky abych vás měla jak oslovovat ( kromě ohraných oslovení jako jsou lásky, milouši a tak podobně).. Nechám to na vás jak budete chtít ( a jestli jo, tak dejte nějaký návrh, protože já jsem momentálně nějak bez fantazie :D )
Přeji krásný zbytek večera nebo aspoň dobrou noc a zítra se můžete těšit na další část :)
Love ya all, Chrissttine xx
ČTEŠ
Secrets of love (BVB FF,CZ)
FanfictionPříběh o dívce která se čirou náhodou seznámí s Black Veil Brides,od prvního okamžiku jí se vším pomáhají,jako by se znali už dávno,někteří jedinci začnou projevovat hlubší city,ale komu doopravdy dá své srdce? I když ti život bere vše co je ti d...