1. kapitola třetí část

2.2K 175 16
                                    

,,Jen si prohlížím svého zachránce. Teda jednoho ze zachránců.." idiote,teď jsi na něj určitě udělala dojem! Počkat,kdo říkal že na něj chci nějak zapůsobit?! Vlastně jsem se rozhodla že s klukama končím! Jo a proto budu bydlet s pěti klukama. Vůbec si to neprotiřečí..



Z mého myšlenkového pochodu mě vyrušil přicházející CC.

,,Neházejte po sobě cukrbliky a pojďte,ukážem ti pokoj Naomi." nečekal na odpověď a už mě vláčel za ruku do obýváku k ostatním. A vida, Ash se už asi uklidnil. Snad.. Andy se plácal za námi a mumlal něco o otravných skřetech.

CC nadskakoval nadšením a popoháněl ostatní ,,Andy ty se netahej jak smrad, Jinxxi navleč si tu fusekli a přestaň tady šířit plísně,Jaku necuchej Ashe když víš jak ho to sere a Ashi.. Ashi ty moc nečum a hejbni prdelí."

Došli jsme do druhého patra a někteří z nás-zejména kuřáci- funěli námahou. Dokonce jsem v tu chvíli začala uvažovat,že to kouření nějak omezím. No,ještě to zvážím.

CC zatím začal běhat po celém patře jako mentál, otevíral a zavíral dveře jako by hledal poklad. Zajímalo by mě co to zobe,celkem bych to chtěla taky. Nebo je třeba jen hyperaktivní,co já vím..

Myslím, že by tady běhal ještě na vánoce,kdyby mu jeden nejmenovaný idiot -zdravíme Jinxxe- neotevřel dveře do cesty a neknockoutoval ho. Ozvalo se zadunění,rána jako když se hroutí dům a CC padl na zem.

,,Dámo a pánové,takhle zneškodníte prvotřídního ichtyla." řekl mezi záchvaty smíchu Ashley.

,,Ten ichtyl tě slyší sračko. Řekněte mi jakej mrzák mi tam dal ty dveře a já ho rozsekám na ty nejmenší a nejhnusnější kousíčky..!" Bylo mi toho černovlasého tydýta líto -ouha,v tomhle domě jsou všichni černovlasí až na mě- líto, a tak jsem k němu došla,předklonila se k němu a zjišťovala jestli je v pohodě.

,,Skloň se ještě trošku." prosil,tak jsem se sklonila s očekáváním že mi chce něco říct.

,,Ještě trošku..taaaak. Tomu se říká bravurní výhled." liboval si.

,,Ty zmetku jeden ušatej! " rychle jsem se narovnala a rukama se ubezpečila, že mám prsa pořád na svém místě.

Andy, Jinxx a Ashley se na něj podívali zabijáckým pohledem,ze kterého mrazí. Jenže CC se královsky bavil. ,,Co je? Neříkejte že jste se nechtěli kouknout.."

,,Ty jsi fakt sto let za opicema. Já si jí prohlíd už když nám polonahá ležela pod schodama." prohodil zcela vážně Ash.

Naše pohledy se stočily k němu a někteří z nás (samozřejmě já a Andy) jsme nevěděli jestli ho zabít teď nebo až za chvíli. Ash má asi fakt dost peněz,když si platí tak dlouhé dráty od vedení. Když mu došlo co řekl,připleskl si ruce na pusu a zrudl. Přišlo mi to hrozně vtipné, a tak jsem vyprskla smíchy. Bohužel jsem trochu poprskala i Ashleyho. ,,Fuj,prskáš jak stará bába bez protézy"

,,Aspoň už máš za sebou večerní hygienu." rýpla jsem si.

CC se mezitím začal nějakým prapodivným způsobem zvedat. Páni,tady se mi začíná vážně líbit.

Konečně jsme se odhodlali k pokračování v cestě. Došli jsme do -typuju- západní části domu. Na proti sobě tam byly dvoje dveře.

Jake si zahrál na průvodce,postavil se před nás aby všechny hezky viděl,zaculil se jako měsíček na hnoji a velepřátelským tónem spustil ,,Po naší levé ruce se nachází koupelna,která bude ve většině případů sloužit naší Nam. Na proti koupelně-"

,,Sklapni border kolie ! Prostě, tvůj pokoj je tady." Andyho šálek trpělivosti zřejmě přetekl. Otevřel dveře naproti koupelně a mě se tak naskytl pohled na nádherný pokoj. Je obří. A ta postel.. No páni jáni! Vsadím se,že mi oči zářily jako vánoční stromek.

,,Tak co? Líbí?"

,,Andy,to se jako ptáš vážně? Jasně že líbí! Je nádherný. Ten je celej můj? Budu se tu ztrácet, nejsem zvyklá na tolik prostoru..."

,,Neboj,brzo si zvykneš" CC mi dal pusu na tvář a objal mě kolem ramen. Je to zlatíčko. Sice retardované,ale i tak.

Nadšeně jsem mu skočila na záda a od srdce se smála. CC se začal točit do kolečka a já mu zakryla oči. Jen tak,pro větší srandu.



Ano ano přátelé,opět se vám vnucuju s druhou částí za dnešní den :D Vím,jsem strašná vtěrka. Ale byla jsem tak naštvaná -utekla mi kulička z piercu aniž by mě na to upozornila- že jsem se z toho prostě musela vypsat :D

Čest emigrujícím kuličkám.

S láskou vaše (doufám že vaše) Chrissttine

Secrets of love (BVB FF,CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat