9. kapitola pátá část

616 62 2
                                    

,,Mám docela žížu a vy beztak taky. Tak se převlíkněte a tady kousek je rychlý občerstvení." řekl jako by jsme byly služebné. Ale co. Převklékly jsme se a na jeho přání šly pro pití. Když jsme se vrátily k obchodu Afroditté, Andy už stepoval před a čekal na nás i s taškami ( i když mám takový pocit, že ty z Aforditté tam nejsou). Podala jsem mu kelímek se spritem a krom toho, že poděkoval, nám i sdělil, že máme být za dvacet minut v Burger Kingu. Ještě že máme skupinovou konverzaci s naprosto neegoistickým názvem Mazáci No.1, protože nevím, jak by jsme to bez ní zvládli. 


Nějak jsme už nevěděli co, tak jsme se dohodli, že se pomalu přesuneme do čtvrtého poschodí a zabereme velký stůl. Ovšem při cestě jsme narazili na nově otevřený metalshop. I ten  jsme vzali útokem. Cher si koupila nové plugy, snad čtvery. U Andyho ani nevím, ten toho měl... Samozřejmě i já si vybrala pár věciček.

Do BurgerKingu jsme  dorazili pozdě, jak jinak. SEdli jsme k ostatním a vyslechli si reptání ostatních a zapředli hovor.

,,Co zastřihávč?" zaptala jsem se Jakea a přitom koukala do jídelního lístku.

,,Paráda!" rozzářil se. ,, Děsně se mi líbil ten CC-ho zelenej, ale nechtěl jsem se opičit, tak mám fialovej. Už se těším až ho vyzkouším."

CC se na něj podíval  pohledem, kterým říkal ,Jako vážně?' a pronesl ,,Já si ho nechám na nějakou zvláštní příležitost."

,,My jsme zatím koupili chlástek. Pro Andyho máme lahvinku Jim-beama a pro holky lambrusco." připojil se Ash.

,,A mentosky" připojil se Jinxx, načež Cher spokojeně kývla.

Andy, který si jídeláku ani nevšiml poznamenal ,, No, my byli s holkama trochu nakupovat."

CC se zahleděl na naše tašky, ušklíbl se a pronesl ,,Fakt ? To by jsme si nevšimli."

,,Počkej až v tom holky uvidíš. Ti spadne brada vole." hájil se.

CC se nadechoval k pořádné odpovědi, ale bohužel (nebo bohudík ?)  ho přerušila přicházející obsluha., která před něj, Jakea, Ashe a Jinxxe položila jídlo. Mladík, který zde pracoval, se otočil na nás co nemáme jídlo. 

,,Máte vybráno?" Ten týpek vypadal značně otráveně, jako by ho ta jeho práce snad ani nebavila. Charly zareagovala nejrychleji ,, Já si dám vegetariánský burger a pepsinu." Sice (už) není vegetariánka, ale já znám její slabost pro nějaká bezmasá jídla.

,,No ehm...já bych si dala slaninový burger a sprite..." ozvala jsem se nejistě. No co, dlouho jsem ho neměla, to mi přeci nemůže uškodit. 

Nakonec si objednával Andy ,, Mě dejte ten největší burger co jste schopný mi tu udělat." poručil si.

,,Nenažranče." okomentoval to Jinxx s plnou pusou.

,,Ty máš co řikat.." uemnil ho. Jinxx zavřel pusu a na okamžik přestal žvýkat. Pak zřejmě usoudil, že nemá cenu se tím zabývat a přešel to bez komentáře.

---------------------------

Charlotte odešla asi po půl hodině.

,,Tak já už musím jít.." zvedala se.

Jake zpozorněl. Přestal rýpat do Ashe a vykuleně sledoval Charly.

,, Kam jako ?" 

,,No... za... Mám schůzku." kroutila se jako žížala.

,,Copak copak ? Nějakej novej amant ?" střílel od boku CC.

,,Amantka" opravila jsem ho. Rázem všechny hovory u stolu utichly. Každý se k Charlotte otočil, civěl s otevřenou pusou a čekal co dalšího Cher řekne.

Secrets of love (BVB FF,CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat