3.kapitola část pátá

1.8K 157 8
                                    

,,Ukaž mi tu fotku Ashi." jakto že tu slyším CC-ho šepot?
Stále jsem nechala oči zavřené,přesto jsem věděla, že Andy je pořád u mě. Zřejmě ještě spí,slyším jak tiše oddychuje. Nevím proč,ale vykouzlilo mi to úsměv na tváři.
,,Drž držku, vzbudíš je vole." Ashovo sykot nešel přeslechnout. Andy se zavrtěl a o to víc si mě k sobě přitiskl.
,,Se neposer,hlavně že ty tady meleš nahlas."
,,Ty se neposer!" zaslechla jsem plesknutí.
,,Jau,jsi ty možnej?!" další plesknutí.
,,Dej ty pracky pryč z mejch vlasů!"
Nevydržela jsem mít zavřené oči,tohle prostě musím vidět!
CC a Ashley se prali jako holky- tahali se za vlasy a máchali rukama.
,,Jestli mi zničíš ten náramek,tak jsi synem smrti ty nepovedená vílo Amálko!"
,,Ashley Purdy,raději budu víla Amálka,než Análka jako ty."
,,Tos přehnal CC-ndo!"
,,Něco zkusíš a kousnu tě!"
,,Sakra holky přestaňte. Máte tu fotku?" přimotal se do toho Jake. Náhle se ozval dvojhlas Ashe a CC-ho ,,Ty drž hubu!"
,,CC přestaň mě srát nebo tě ostříhám strojkem." nedal se Jake a Ash vybuchl smíchy. ,,A ty," otočil se na něj Jake ,,se moc netlem nebo Hallo Kitty nebude panna."
Překvapilo mě,že to Andyho neprobudilo. Kluci už chtěli odejít,ani by nezjitili že jsem je pozorovala,kdybych nekýchla.
CC skočil Jakeovi do náruče div si leknutím nenadělal do kalhot,Ash se leknutím otočil,narazil hlavou do futer a spadl na zem. A Jake? Ten se projevil pouze malým pšouknutím.
To jsem nevydržela a naplno se smála. A to už Andyho probudilo.
,,Vyspinkaná?" zeptal se. Chová se ke mě jako k princezně,což jsem nezažila hodně dlouho. Trochu mi to zamotalo hlavu.
,,Docela i jo" šeptla jsem. Byla jsem u něj tak blízko,kdyby se ještě přiblížil,mohli jsme se s klidem líbat. Počkat,jak jako líbat? Naomi nemysli na blbosti,chováš se jako idiotka. A beztak se červenáš..
Díky bohu se ze země ozvalo zaskuhrání. Aha, Ash přišel k sobě.
,,Do hajzlu,já vidim hvězdićky.." zvedal se a nadával.
,,Co tady chcete?" vyjel na ně Andy,který si jich všiml až teď.
,,My?" zeptal se přiblble CC a slezl Jinxxovi z náruče. ,,My tady vlastně nic nechcem.." neodpustila jsem si významný pohled na toho blázna.
,,Tak vypadněte,co kdyby jsme tady měli rozdělanou nějakou práci!?"
,,Však jo,klid.. Už jdeme,že jo kluci?" vyhrkl nervózně Ash.
Když se vypoklonkovali ven,Andy se na mě tak zvláštně zadíval. Nebudu lhát,byla jsem trochu nervózní. Jasně že nevím proč.
,,Jak jsi se vlastně vyspal ty,Andy?"
,,Skvěle jak už dlouho ne.." usmál se.
,,To i já." protáhla jsem se až mi klouby zakřupaly. ,,Necul se tak blbě a pojď kouřit." řekla jsem mu.
Ovšem,vždy je ve vašem okolí člověk,co všechno pochopí tím druhým smyslem. Fakt nevím,který blbec to vymyslel. Začal se naplno smát. Zjistila jsem,že má úžasný smích. Mohla bych ho poslouchat pořád,tak moc se mi líbil...
,,Co je,co se směješ?"
,,Chceš kouřit,jo?" lišácky zvedl obočí.
,,Ty jsi pakouš! Moc dobře víš,že takhle jsem to nemyslela." i já se tomu musela zasmát.
,,No,kdyby sis to přece jen rozmyslela a chtěla kouřit něco jinýho než cigára,stačí říct. Rád ti s tím pomůžu."
Panebože kam jsem se to dostala??
,,Neboj,budeš první kdo se o tom dozví."

Zdravím moji milí.
Dala jsem se relativně dohromady a dala Vám sem aspoň kousek. Zítra to snad bude lepší,ale za dnešek se omlouvám.
Ani nevím jak Vám mám poděkovat za tolik reads a votes a povzbuzující komentáře. Ani netušíte jak mi tím pomáháte.
mirka0027 - děkuji za skvělé komentáře (ostatně to všem),ale co chci říct- jak jsi psala že jsi soucítila s Naomi,ve skutečnosti jsi soucítila se mnou.. Nepíšu to tady abych vzbudila soucit nebo něco takového.. Jen je tam hodně věcí z mého života a okolí,zapojuju tam zážitky co jsem prožila s pokrevní sestrou (která je mimochodem v příběhu jako Charlotte)
Končím s proslovem, mějte se krásně a ještě jednou moc děkuji ❤❤❤
P.S. v humoru jsem na 8.místě-takže opět děkuji
Love ya, Chrissttine

Secrets of love (BVB FF,CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat