Kývla na souhlas ,, Tak pro nás by to bylo bílý lambrusco"
,,To je limonáda... kdyby to byl chlast, tak to určitě znám." přemýšlel nahlas Jinxx.
Cher se nadechla k odpovědi ,,Ne brouku, je to šumivý vínko."
Ne že by se tvářil o něco moudřeji, ale jestli měl ještě připomínky, nechal si je pro sebe.
,,Tak to máme překvápko pro Biersacka, lambrusco pro dámy..." kontroloval Ash.
,,Hele..." počkala jsem až mě bude vnímat ,,a nebo nám vem dvě..." řekla jsem nesměle. Souhlasně zamručel ( což je u chlapa asi běžná odpověď) a Jinxx ho už tahal o poschodí níže, když za nima Cher stihla křiknout ,,Jo a vem mi prosim mentosky!"
,,Co má furt s těma mentoskama..." mumlala jsem si pod vousy, přestože žádné nemám. K mojí smůle to slyšela Charly a její odpověď ,,Jsou prostě boží." mě utvrdila v tom, že slyší i za roh.
,,A co budem dělat my ?" ptala jsem se zbytku naší skupinky a doufala, že přijdou s nějakým ucházejícím nápadem. Odpovědí mi však bylo zaryté mlčení. Charlotte na mě po očku jukla a zamrkala, Andy se podrbal na zátylku, vydechl přebytečný vzduch a na konec jen pokrčil rameny.
,,Koukám, že máme všichni stejnej nápad. Tak se tu projdem a třeba uvidíme něco,z čeho vyvodíme nějakej další plán." nadhodila jsem.
Cher dopsala zprávu (beztak Taylor!) a orátila se ke mě ,,Vzhledem k tomu, že je to náš jedinej tudíž i nejlepší nápad, nemáme na vybranou.". Tak jsme se vydali na cestu po nákupním centru. Netrvalo dlouho a Andy přišel s nápadem.
,,Holky, když tam všude vidim ty butiky a krámy s hadrama.. Co kdybych teď byl váš módní poradce?" zeptal se nás. Když jsme nic neříkaly a jen koukaly, dodal ,,Bude prdel..."
A na konec- proč ne ? ,,Já bych řekla, že zkusit to můžem. Určitě se zabavíme líp než bezduchym couránim.." usmála jsem se na mého drahého a políbila ho.
Charlotte k tomu měla jen jednu připomínku- vlastně dvě. ,,Spodní prádlo s tebou vybírat ale nebudu. A taky máme právo veta, kdybys vybral nějakej nemožnej hadr." přísně si ho změřila pohledem. Popadla mě za loket a táhla do nejbližšího obchodu. Andy se dotčeně ozval.
,,Jsem snad blb nebo co ?" a dohnal nás.
---------------------------
Musím uznat, že Andy má dobrý vkus. Každé z nás vybral 3 outfity, které nám skutečně moc slušely. Plus k tomu nás na konec vzal do předraženého obchodu s luxusními šaty.
,,Až vás někam vezmem mezi lidi, tak ať nám neděláte ostudu." odůvodnil nám to, když jsme začaly protestovat, že na šaty je drahý už samotný pohled. No, nakonec jsme podlehly vábení těch dokonalých látek.
,,Na cenu nekoukejte, jako by cenovky nebyly, jasný ?" komandoval.
,,Jasný!" odsouhlasily jsme sborově.
Procházeli jsme obchod Afroditté a uchváceně pátraly po těch pravých šatech. Zastavila jsem se u černých, krásných šatů. Byly opravdu krásné, nádherné a já nevím co všechno. Sice by mi sahaly asi ani ne do půli stehen... Andy, který stál za mnou, mě chytil kolem pasu a líbl do vlasů.
,,Tyhle? Mmmm, úplně tě v nich vidim... Vyzkoušej si je."
,,Já ti nevím zlato..." odporovala jsem.
ČTEŠ
Secrets of love (BVB FF,CZ)
FanfictionPříběh o dívce která se čirou náhodou seznámí s Black Veil Brides,od prvního okamžiku jí se vším pomáhají,jako by se znali už dávno,někteří jedinci začnou projevovat hlubší city,ale komu doopravdy dá své srdce? I když ti život bere vše co je ti d...