9. kapitola druhá část

766 52 1
                                    

,Zlato vstávat" houkla jsem. Nic,ticho,spánek pokračuje.
Vzhlédla jsem k Andymu ,,Kontroloval jste jí někdo?"
,,Takhle spala i když jsem se na tebe ptal" pokrčil rameny.
,,Ty vole, ale vypadá jak v kómatu.. Charlotte, broučku haloooo" propleskla jsem jí a ono to zabralo.



,,Co je ? Kde jsem,co se děje ?" brebentila.

,,Brý ránko, ospalko" pozdravil ji Andy.

,,Ahoj ? " odpověděla neurčitě. 

Já si oddychla, že je naživu ,,Uff, už  jsem se lekla, že prdíš do  hlíny." objala jsem jí.

,,A proč bych to dělala ?" divila se.

,,Vypadalas jako mrtvola." objasnila jsem jí situaci zatímco byla uvězněná v mém sevření.

,,No ty nevypadáš o moc líp." konstatovala. Pustila jsem jí a ani jedna na to nebyla úplně připravená a než jsme stihly nějakým způsobem zareagovat, rozpleskla se na zemi.

,,Jauuu, ty vole co děláš ?!" vykvikla ve stejnou chvilku jako já vyhrkla ,,Ty vole sorry, já nechtěla !" 

Nonšalantně ke mě natáhla ruku ,,Tak mě aspoň zvedni"

,,Teda na vás je pohled.." komentoval se smíchem Anda Pinda.

Charly ho sjela pohledem ,,No ty máš co povídat." uzemnila ho. Nafoukl se jako krocan a my se s Cherr rozesmály.

--------------------------------

Ten den, nebo spíš zbytek dne jsme všichni strávili po svém. Každý byl zalezlý kde se mu chtělo, nebo kde se mu nedělalo špatně. Kolem deváté nás Jake znovu překvapil a připravil jídlo pro všechny. Zavolal nás ke stolu, kde na každého čekala kuřecí čínská polévka. Myslím, že to je to, co všichni potřebujeme.

,,Cos to kuchtil ?" poptával se CC.

,,Polívku, kuřecí" zazubil se pyšně Jake.

,,Z pytlíku ?" rýpal Jinxx

,,Tak jí nežer" odpálkoval ho popuzený ex- oslavenec.

Charly, která to zatím jen sledovala se do toho právě vložila.

,,Jinxxi, ale myslim, že tohle je na kocovinu to nejlepší.."

,,Jo, neřikej že nemáš rád čínský polívky" přimíchal se do toho Andy.

,,Tak to řeknu hned, neee?" houkl a už se hrnul ke stolu.

V tom ho ale zarazil CC ,,Zadrž, čekej na ostatní."

Jake počkal až si sedneme a začal se svým proslovem.

,,Než se pustíme do jídla, chtěl bych vám říct, že včerejší oslava, byla ta nejlepší smažba co jsem kdy zažil." usmál se , ale vteřinu na to se zamračil. ,,Sice se na to začátek moc netvářil," poznamenal a otočil se k Andymu a Ashleymu ,,ale i tak to nakonec byl super masakr. Díky bando!" 

U stolu se zvedla mexická vlna, pro velký úspěch hned dvakrát a sborové "Olééé".

Nakonec Jinxx pípl ,,A už můžeme jíst?"

,,Jdeme jíst, brácho" svolil kuchtík Jake a já bych přísahala, že se mu zaleskly oči.



Druhý den ráno  jsme se s Charlotte probudily v 9:07. Jako poslední jsme se vymlátily z pelechu, a to jsme si mylně myslely, že budeme první. Dole byli všichni nasáčkovaní u televize a střídali se u playstationu. Obývákem jsme prošly do kuchyně a nikdo nám nevěnoval pozornost. Když si nás nikdo nevšímal, usoudily jsme, že ostatní jsou po snídani, a tak jsme se najedly po svém. Cher si připravila toasty s kávou a já ovesnou kaši a kakao. Mňami mňam.

Secrets of love (BVB FF,CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat