4. kapitola devátá část

1.5K 132 6
                                    

Zatím jsme si sedly na gauč k televizi a čekaly až budeme moci vyrazit. Strašně ráda bych řekla že jsme čekali jen chvilinku, ale lhát se nemá. Čekali jsme snad celou věčnost a CC který se sem přihrnul před patnácti minutama začínal remcat že si někoho zabije..


Když jsme se konečně sunuli k autům, bylo už půl druhé. V garáži jsme se museli rozdělit na dva týmy- Biersackovci a Team of Purdy (podle našich řidičů samozřejmě). Osedlali jsme si černou audinku (audi R8 kabriolet) a černé porsche(porsche panamera gts sport 48 automat quattro). Andy, Jinxx a já jsme se naskládali do mazlíka bez střechy, věci na pláž nasoukali do auta (s těží jsme se tam vešli). Ash, Jake, Charly a CC okupovali porsche. Když jsme byli v autech, stáli jsme vedle sebe. Andy a Ash na sebe vykukovali zpoza svých volantů. Dálkovým ovládáním otevřeli garáž a bránu u vjezdu, jako dva blázni vytúrovali motory, které zaburácely jako dva tygři. Všem nám bylo jasné, že následuje nemilosrdný závod. CC v jejich autě vzadu otevřel okénko, vystrčil hlavu a začal odpočítávat ,,Tři... Dva... Jednaa.. TEĎ !! Team of Purdy do tohooo!"

obě auta se vyřítila z garáže jako neřízené střely. Ashley se dostal do vedení, předjel nás a vítězně zavýskal. Jinxx se popuzeně obořil na Andyho, který vztekle dupal na pedály ,,Do prdele Andrew jeď ! Šlápni na to ať to hovado přejedem."

,,A jak asi? Nejede to !"

,,Tak zkus použít řadící páku.." poradila jsem mu tiše.

,,To je do prdele nápad !" zaradoval se. Auto se s námi vysokou rychlostí řítilo kupředu. Už jsme byli kousíček za Ashleym, který se už už viděl vítězem. Andy ho začal předjíždět a vesele na něj zatroubil. Ash se po nás zlostně podíval a jeho autu na(ne)štěstí chcípl motor. Hupsí..

,, We are the champions..." začal si prozpěvovat řidič vítězného vozidla Biersackovců. Během chvilinky jsme zastavili u pláže. Asi minutu po nás dorazili poražení. Purdy vypadal jako budoucí vrah. Ta prohra ho asi fakt vzala.. Jinxx se s úšklebkem vydal za Jakem s napřaženou rukou ,,Sláva vítězům, čest poraženým."

,,Jdi do hajzlu,beztak jste podváděli " nafoukl se Jake.

,,To víš že jo, měli jsme namontovanej turbo motor z rakety." podpořila jsem toho bručouna v jeho dementní myšlence.

,,Ha ha ha. to jsou samý srandičky srandičky.. " zavrčel Ash.

Do toho se vložila Charlotte ,,Lidiii, klid. Jdeme se bavit." A tak jsme se na její rozkaz vydali na pláž.



Tuhle poměrně krátkou část bych chtěla věnovat mojí milované @KamilaCusova k jejímu dnešnímu svátku :-* tímto ti přeji ještě jednou jen to nejlepší zlatíčko a zítra se na tebe těším^^

Jinak doufám že se vám tahle část bude aspoň trochu líbit :))

Užívejte pěkného dne !

S láskou Chrissttine xx


Secrets of love (BVB FF,CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat