Přisedl si k nám a nechal si nalít štamprdli. Přiťukli jsme si ,,Na zdraví!" a Ash dodal ,,A ať nám stojí, hoši." Alkohol mi tělem projel jako kulový blesk, proletěl kolem žaludku a nic bych nedala za to, že se mi ten grázl usadil hned v krvi a hlavě. Andy začal máchat obracečkou, kterou pořád třímal v ruce a grilované maso vztekle zaprskalo.
,,Kruci, maso!" vyskočil na nohy a hned obracel to, co prskalo.
No nakonec to nedopadlo až tak špatně. Maso nebylo ani moc připálené (jen z jednoho udělal Andy skoro uhlí) a naše nálada byla čím dál tím lepší. Během jídla jsme se bavili o všem možném, třeba i o vegetariánství.
,,Nechápu jak se o tuhle mňamku může někdo dobrovolně připravit." mluvil s plnou pusou CC.,,Třeba vegetariáni.." odpověděla Charly coby bývalá vegetariánka.
,,Vegetariáni jsou blázni."
,,Dovolím si nesouhlasit pane Christiane Coma. Vegetariáni mají moc rádi zvířata na to, aby je jedli. Jen si představ to krásný telátko s obrovskýma očima, i ono má právo na život nemyslíš?" poučila nás Charlotte.
,,Já mám rád telátka.." řekl na to Ashley, načež ho Charly obdarovala úsměvem. ,,Hlavně k obědu" dodal Purdy, čímž u Charly klesl na oblíbenosti. Spolu s ním se kluci rozesmáli.
,,To je marný tady v tý společnosti." uraženě zabručela Charlotte.,,Hele lidi víte co je nejhorší pro vegetariána po smrti ?" optal se Andrew a aniž by čekal na odpověď,pokračoval ,,Dát ho do masovýho hrobu!" vybuchl smíchy a my rovněž tak. Dokonce i naše bublina Charlotte.
,,A víte proč vegetariánky při sexu nekřičí? No protože nechtějí přiznat že jim kousek masa udělal dobře!" přihodil svůj vtip Jake. Ash z toho byl tak hotový,že se převážil na židli a bez okolků se skácel na zem. Další vlna smíchu byla ohromná. Když se Ash zvedl a došel si pro další kus flákoty,opět si vzpomněl na vtip a pochechtával se.
,,Náhodou.. V prváku na střední jsem pár měsíců chodil s jednou vegetariánkou.. Páni ta vám ale řvala jak siréna první středu v měsíci. Dokonce na nás jednou zvonil soused jestli jí nemlátim..." vrátil se Jinxx o pár let zpátky.
,,Já zas chvíli chodila s veganem. Ten to pro změnu vůbec neuměl. Ale cuketový lasagne uměl skvěle." řekla na to Charly.,,Tak co se divíš. Když to byl vegan tak to se štítil vlastního párku ne ?" ozval se Andy.
K tomu se přidal Ash ,,A beztak se nepoškrabal ani na vejcích." Ti dva magoři, jejichž jména začínají od A si spolu plácli a my je podpořili smíchem.
Zdravím vás drahoušci :-)
Omlouvám se, že přidávám tak malou část, ale jsem v časovým pressu a nestíhám ani vlastní sraní když to tak řeknu :'DDDD
Jinak,kdo by o tom nevěděl, tak tady ( https://www.wattpad.com/myworks/44865836-short-stories-cz ) je další můj "výtvor" :)
Při troše štěstí dnes ještě něco přidám buď do SOL nebo do SS (short stories)
Mějte se krásně, s láskou vaše Chrissttine xx
ČTEŠ
Secrets of love (BVB FF,CZ)
FanfictionPříběh o dívce která se čirou náhodou seznámí s Black Veil Brides,od prvního okamžiku jí se vším pomáhají,jako by se znali už dávno,někteří jedinci začnou projevovat hlubší city,ale komu doopravdy dá své srdce? I když ti život bere vše co je ti d...