2. kapitola třetí část

1.9K 164 14
                                    

Lehla jsem si na bok, abych mohla sledovat seriál. Po chvilce jsem se přistihla jak jsem usínala. Mrkla jsem na Jinxxe, který už také prděl do peřin a pak na Andyho. Otočil ke mě hlavu a usmál se. Začal si hrát s mými vlasy,což absolutně zbožňuju. Ani nevím jak,ale skvěle mě to uspalo..


Ráno: Probudila jsem se celá rozlámaná v obýváku. Andy ještě spal,to samé i Jake. Jinxx asi něco hledal k jídlu a o zbytku obyvatelstva nemám páru.

Došla jsem do svého pokoje,popadla čisté věci a vlezla do sprchy.

Nevím jakého trotla to napadlo, ale někdo se mi vetřel do koupelny a otevřel dveře od sprchového koutu. Bohudík jsem k němu byla otočená zády.Tak uvidí můj zadek,no bóže.

,,Co chceš?"

,,Nic,fotim selfie." a pleskl mě přes holý zadek.

Ashley,ten podvraťák! Rychle jsem popadla osušku,zabalila se do ní a vydala se za tím hajzlem.

,,Ashley Purdy! Za to zaplatíš!" naháněla jsem ho po celé vile. I když jsem utíkala jak nejrychleji jsem dokázala,stejně se mi toho pacholka nepovedlo chytit.

,,Ha! Naomi je slimák,Naomi je slimák.." otočil ke mě hlavu a nekoukal na cestu. Pohled na Ashe rozmáznutého na zdi je k nezaplacení. Začala jsem se neskutečným způsobem smát. Vážně jsem smích nedokázala zarazit.

,,Teda Ashi,to byla ještě lepší tlama, než Naomin včerejší let ze schodů." Díky Jinxxi,umíš vážně potěšit.

,,Proč jsi ho hodila na zeď?"

,,Jinxxi, s plnou pusou se nemluví. Prskáš na mě drobky. Mimochodem,co to máš ?! Ty máš čokoládovou roládu a ani se nerozdělíš?!"

,,Naomi,ulov si něco svýho.. Hledal jsem jí fakt dlouho.."

,,Tak mi dej kousek a jsem ochotna ti vysvětlit, proč jsem tady princeznu naháněla."

Jinxx protočil očima, ale přeci se rozdělil.

,,Tady naše modelína si dělala selfie s mým zadkem a pak mě přes něj ještě plácla. A navíc jsem ho nehodila na zeď, on se tam hodil sám.."

,,To je tvůj zadeček?" Sakra, Andy chodí jako duch.

Byl ještě rozcuchaný, takže asi před chvílí vstával. Zvedl ze země Ashův mobil a koukal na fotku.

,,Andy,ukaž mi to ! " Chtěla jsem k němu dojít a podívat se,jenže jeden idiot kterého znám křestním jménem mi škubl za osušku,která mu poté zůstala v ruce. Zapištěla jsem jako Viktorka u splavu a hned si rukama přikryla prsa a klín.

Stála jsem asi metr od Andyho,který na mě měl parádní výhled. Smál se jako smyslů zbavený a ještě toho zrádce Jinxxe chválil za super nápad. Asi je oba usmrtím.

Rozeběhla jsem se do mé koupelny a když jsem otevřela dveře, čekal mě další šok. Opět jsem zapištěla co mi síly stačily. CC, který seděl na mém záchodě také velmi chlapsky zapištěl. Okamžitě jsem zabouchla dveře a vpadla do svého pokoje.

Jestli takhle bude vypadat každé naše ráno,tak nevím jestli brzo neskončím v blázinci.. Však já jim to vrátím..

Oblékla jsem si duhové legíny a oblíbené tričko s poníkem, který kaká muffiny. Trochu jsem se nalíčila, rozčesala vlasy a šla do obýváku.

Sedala jsem si do křesla abych nemusela sedět vedle těch magorů,ale ještě než jsem se vůbec zadkem dotkla křesla, otočil se ke mě Andy.

,,K smrti jsi nám vyděsila CC-ho."

,,Nemá mi chodit pokládat kabel do mojí koupelny."

,,On už je tak prostě zvyklej no.."

,,Takže se musím smířit s tím, že mám záchod na půl se CC-m ?" povzdychla jsem si

,,Už to tak asi bude" potvrdil mé obavy Anda pinda.

Z čista jasna mi zazvonil mobil,ale než jsem se k němu vůbec dostala už ho držel Jake.

,,Jakeu, dej mi prosím ten mobil."

,,Co za to když ti ho dám ?"

,,Nevím,ale vím co dostaneš když mi ho nedáš. Pěstí. A teď davaj." přiostřila jsem.

Jake svěsil ramena a otráveně mi podal mobil se slovy ,,Achjo, s tebou se nedá vyjednávat."

Ani jsem se nenamáhala s odpovědí a přijala hovor.

,,Čabas! To je taky dost že ses ozvala.. Ne, už tam nebydlím.. Aghh,to je na dlouho.... Počkej co ? Děláš si prdel, že jo ? ... jo jasně že můžu. Zatím."



I'm gonna getcha getcha getcha getcha, one way or another..

Zdravím moji zlatí,jsem tu s další částí :-) Dnešek vidím špatně, nemám s kým jít ven, kamarádka kterou zbožňuju a na kterou jsem fixovaná jako pes, mě OPĚT poslala do háje, k tomu spory s matkou.. Achjo přátelé, aspoň že mám vás,aspoň že vy mi pokaždé uděláte radost těmi komentáři a hlasováním..

Ještě dnes se dočkáte dalšího dílu,při troše štěstí ještě jednoho navíc.


Love ya, Chrissttine xx

Secrets of love (BVB FF,CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat