2. kapitola druhá část

1.9K 167 14
                                    

Měla jsem jeho vlasy v puse. Doufám že si je aspoň myje.

Když jsme se z toho bizardního klubka vymotali,čekala nás katastrofa..



V kuchyni ležel CC, měl černý obličej a v ruce hasící přístroj. Z trouby se kouřilo,po zemi i po lince - vlastně po celé kuchyni byla voda a pěna z hasičáku.

Troubu jsem okamžitě otevřela a vytáhla nějakou černou placku. Aha, pizza.

Najednou se do kuchyně navalil zbytek. Jake a Jinxx se začali starat o CC-ho. Zvedli ho a donesli do obýváku na gauč. Otevřela jsem okno, abych vyvětrala ten smrad a šla se podívat jak je na tom CC. Ash mu zrovna dával na čelo mokrý hadr.

,,CC, cos to prováděl ty babráku ?"

Na to mi odpověděl ,,Chtěl jsem udělat večeři..Ale nějak se to zvrtlo.. Přežila?"

,,Jestli myslíš to černé cosi, co asi původně byla pizza, tak ne,nepřežila.

,,Ale ne,já se na ní tak těšil.."

,,Tak si tu pizzu prostě objednáme!" prohlásil Ash.

,,Fajn. Tak si objednejte a já jdu zatím uklidit tu apokalypsu. Prvně jsem setřela tu pitomou pěnu. Byla opravdu všude.

Najednou ke mě přihopkal Andy,kterého jsem se lekla.

,,Jakou si dáš pizzu, zrzečko?"

,,Andrew! Já z tebe jednou porodím! Dám si čtyři druhy sýra,jestli můžu. A neříkej mi zrzečko."

,,Jak si přeješ, zrzounku." bohužel stihl uskočit dřív než jsem ho stačila trefit utěrkou.

Nebyla bych to já, kdyby se mi zas něco nestalo. Samozřejmě jsem uklouzla na mokré podlaze. Alespoň jsem Andyho stáhla s sebou. Začali jsme s oba smát jako blázni.

,,Přestaňte tam laškovat." to by nebyl CC aby se neozval.

,,A ty se nauč péct pizzu tak, aby jsme nevyhořeli." prohodil Andy směrem k němu. Pomalu jsme se zvedali a já se zas vrhla na úklid.

Po dvaceti minutách bylo hotovo, a tak jsem si sedla na gauč mezi Andyho a CC-ho.

Koukali jsme na batmana a čekali na pizzu. Skvělý,kručí mi v břiše. Andy se začal křenit,tak jsem ho plácla přes nohu,zmetka. Zachránil mě zvonek.

,,Juhůů,poslíček s pizzou je tady!" vyskočil Jinxx a hned se přerazil o Ashovo nohy. Ten pád bolel už od pohledu,ale hladový Jinxx se nevzdával. Přestože kulhal a rýsovala se mu solidní boule na čele,za pomoci násady od koštěte se dopravil ke dveřím.

Poslíček řekl cenu a podával mrzáčkovi Jinxxovi krabice,který si na pomoc zavolal CC-ho ,,Hej, bitch!"

CC se tam přiřítil bez trička,stoupl si vedle Jeremyho, objal ho kolem ramen a tvářil se jako dement.

,,To je moje děvka ." ukázal na něj Jinxx.

,,Jo,jsem jeho děvka." potvrdil CC a ukázal na Jinxxe.

,,No co naděláme.. Už vám někdy děvka dala peníze? zeptal se Jinxx a aniž by čekal na odpověď,pokračoval ,,Ne ? Tak teď to zažijete. Děvko,zaplať mu."

CC po něm metal očima blesky,ale přeci jen zaplatil. Pizzy jsme položili na konferenční stolek a každý si vybral tu svou.

---------------

Když jsme se najedli ( a doházeli po sobě kousky rajčat, šunky nebo ananasu), zapnuli jsme televizi, kde zrovna běžely zprávy. Ty nesleduju,tak jsem šla zkontrolovat mobil. Páni,už bude deset večer, ale hovor ani SMS žádné. Jak překvapivé.

Vrátila jsem se na gauč na své původní místo mezi CC-ho a Andyho.

Ahhh,top gear.. Za chvilku snad budou dávat Simpsonovi..

Zatím jsem se pošťuchovala s klukama- vymýšleli jsme nejpitomější přezdívky.

,,Žirafáku" Ha Andy,to máš za tu zrzečku.

,,Co lištičko?" vrátil mi to,hajzl.

,,Jste lamy." přidal se CC.

,,Kozdislavo,neser se nám do toho." Tak teď mě Andy vážně dostal.

,,A to si piš že se vám do toho srát budu,protože-"

,,Buďte ticho,dávaj simpsony!" Tak a je klid.

V polovině prvního dílu jsem zaslechla chrápání. Aha,Jake usnul. CC a Ash tady už také nebyli. Ani jsem si nevšimla že odešli. Andy a Jinxx dál sledovali obrazovku. Taky jsem už začínala být unavená,proto jsem potichu porposila Andyho,jestli bych si o něj mohla opřít hlavu.

Usmál se a dal si na stehna malý polštář. Super,to je mnohem pohodlnější.

Lehla jsem si na bok, abych mohla sledovat seriál. Po chvilce jsem se přistihla jak jsem usínala. Mrkla jsem na Jinxxe, který už také prděl do peřin a pak na Andyho. Otočil ke mě hlavu a usmál se. Začal si hrát s mými vlasy,což absolutně zbožňuju. Ani nevím jak,ale skvěle mě to uspalo..



Tak tu máte na dobrou noc ještě jednu část :-) už jsem jí měla přepsanou asi před hodinou,ale nějaký kompjůtrový šotek si řekl že Chrissttine trochu potrápí a zasekal jí notebook zrovna ve chvíli kdy se chystala to zveřejnit.

Takže tímto vám přeji dobrou noc a fakuju všechny kompjůtrové šotky.


Zítra mě tu máte zas,

s láskou vaše Chrissttine

Secrets of love (BVB FF,CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat