5.kapitola Den Debil první část

1.5K 130 1
                                    

Ráno (spíš druhý den) bylo jedna velká katastrofa. Probudila mě nevolnost,kterou jsem dlouho nezažila. Bylo mi jedno kde jsem,bylo mi jedno kde je koupelna,stejně bych to tam nestihla. Zvedla jsem se (stejně rychle jako se mi zvednul žaludek),pádila k oknu,které jsem honem rychle otevřela a vrhla. Ač ne koulí,ale vrhla. Jo,snad mi kluci odpustí, že jsem jim nablila pod okno..
Po té nechutné aktivitě jsem sáhla po flašce koly. Doufám,že v tom je vážně jen kola. Mohutně jsem si lokla a hned to zas vyprskla z okna. Fuj,samozřejmě že v tom je chlast.
Náhle přišel ještě větší šok než předtím. Nebyla jsem ve svém pokoji,nýbrž u Ashleyho. Na sobě jsem měla jen tílko ze včerejška a kalhotky,Ash byl zřejmě tak,jak ho pánbůh stvořil. Ne dobrý,má aspoň trenky..
Tak a teď mi prosím vysvětlete,co se to dělo. Zachvátila mě panika z nevědomosti. K tomu mě přepadla další vlna nevolnosti. Snažila jsem se potichu posbírat své věci ze země a okolního nábytku. Moje podprsenka byla v Ashovo zajetí,pevně ji svíral v pěsti. Pokusila jsem se ji vysvobodit,nějak šetrně abych neprobudila jejího věznitele. To se mi však nepovedlo a Ashley byl najednou probuzený.
,,Nech jí,ta je moje! Dala jsi mi jí, to víš ne?"
Úplně mě tím rozhodil,byla jsem naprosto mimo mísu. ,,Ashi..o čem to mluvíš..?"
,,O včerejší noci." odpověděl jako by nic.
,,A to se stalo co?" zeptala jsem se nejistě. ,,Já si pamatuju naposled to,že Jinxx vyprávěl vtip,ale netuším o čem byl..."
,,Tak to si toho moc nepamatuješ" podotkl tiše a začervenal se.
,,C-co tím myslíš?"
,,Já toho taky moc nevim,ale tohle si budu pamatovat dlouho... Když jsem se tě snažil dopravit do pokoje,povídala jsi něco o tom jak ti chybí láska a všechno kolem.. Asi čtyřikrát jsi mi řekla Andy. No když jsem tě políbil nijak ses nebránila.. A potom jsme se-"
,,Ne,neřikej to!" skočila jsem mu do řeči dřív,než stačil říct to,co jsem slyšet nechtěla.
,,Proč? Už to nevrátíš,už se to stalo. A vim že se ti to líbilo.."
,,Ashley.. Tohle co se stalo.. To se stát nemělo." neříkala jsem to ráda,ani nevím jestli jsem to říkala sobě nebo jemu. Najedou mě to zamrzelo,ale vyřčená slova jsem už nemohla,vrátit zpět. Najednou mě políbil a když se odtáhl zeptal se ,,Co ti teď po tomhle říká srdíčko? Poslouchej své srdce,ne rozum.."
Nevím proč jsem řekla co jsem řekla,asi to bylo tou bezradností. ,,No já nevím.. Pořád opakuje bumbum bumbum.."
Ash si povzdechl, a řekl ,,Naomi,já se tady snažím řešit poměrně důležitou věc."
,,Ashi,já nevím,nevím,nevím. Porád mám strach se zamilovat,mám strach se s někým sblížit.."
,,Tak jinak,chceš aby to zůstalo jen mezi námi?" konečně mi položil otázku na kterou jsem konečně znala odpověď.
,,Jasně.. Nepotřebuju aby to všichni věděli.. A jak to bereš?"
,,Jako jestli úlet nebo něco víc?" opáčil a já mlčky přikývla. Pokračoval ,,No popravdě řečeno... Ani já sám nevím.. A ty to bereš jak?"
Povzdychla jsem si. ,,Já nevím potřebuju čas." bylo mi z toho všeho na nic,a tak jsem nechala podprsenku podprsenkou a odešla.

Přeji krásný prázdninový den^^
V první řadě se vám chci moji milí omluvit za dvouměsíční odmlku. Nebudu se vymlouvat na školu,protože tu jsem měla stejně na háku.. Potřebovala jsem na chvilku pauzu,abych si všechno ohledně SoL srovnala v hlavě...
A teď tu jsem zas ve vší své kráse -jen žeruju- s prvním dílem páté kapitoly. A doufám,že se moc nezlobíte kvůli tomu,co jsem v této části provedla O:) A i kdyby tak vás stejně zbožňuju ❤

S láskou vaše Chrissttine xx

Secrets of love (BVB FF,CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat