,,Zvedej se, jdeme domu" houkla jsem na Charly. Ta mi padla kolem krku ,,Děkuju! jsi láska!"
,,Jedna pro druhou, pamatuješ ? "
---------------
Její věci jsme horko těžko nacpaly do auta, zapálily si rychle cigaretu a vyjely domu.
,,Ty vole,to jsou fakt zazobanci."
,,Charly,aspoň zavři hubu když se divíš."
Do garáže se přiřítil CC, popadl zavazadla a bezeslova s nimi odešel.
Došly jsme do obýváku, kde byli všichni naskládaní na gauči.
,,Tak pánové,tohle je moje Charlotte.Pokrevní sestra,moje zlatíčko. Charly,tohle jsou naši hostitelé. Zleva Ashley,Jinxx,CC,Andy a Jake." kluci sborově pozdravili ,,Ahoj Charly" Ta ale mlčela a koukala jako puk.
,,Já vás odněkud znám.."
,,Jo, to je možný,zná nás hodně lidí.." tyhle otázky mezi Jakem a Charly opravdu nechápu.
,,Nejste vy nějak slavný? Nehráli jste někde? Počkat, ne ! Vy máte kapelu, že jo ? No jasně, vy jste Red Veil Brides, nebo tak nějak..! "
,,BLACK Veil Brides." opravil ji Ash a já byla..Ehh,jak to říct slušně.. Hodně,doooost hodně mimo mísu.
,,Cože?"
,,Proč jsi mi neřekla že bydlíš s nima? "
,,Já to nevěděla sakra. Jaks je poznala ?"
,,Asi před tejdnem je pouštěli na MTV." Charly kouká na MTV?
Otočila jsem se ke klukům ,,Kluci,proč jste mi to neřekli?"
,,Čekali jsme až na to přijdeš sama." zakřenil se Jake.
----------------
Když jsme si všechno ujasnili,dohodli jsme se, že Charly bude u mě v pokoji. Je dost velký pro obě a společná postel nám nevadí. Zatímco si šla vybalit,vrhla jsem se na přípravu jídla.
Po zkontrolování zásob,jsem se rozhodla pro rychlou sýrovou omáčku s kuřecím masem a těstovinami.
Když Charlotte měla vybaleno,přišla zamnou do kuchyně a začala prostírat stůl. Výborně,aspoň jednou budeme jíst jako lidi..
Jídlo bylo hotové a my mohli jíst.
,,JÍDLO! "křikla jsem do prostoru, ale nikdo nepřišel. Povzdychla jsem si,popadla jsem hrnec a začala do něj bouchat vařečkou. Během chvilky se sem všichni nasáčkovali a stěžovali si na pitomej kravál.
,,Tak si klidně jezte kořínky,mě to je jedno.."
,,Ale to zas ne. Doufám že umíš vařit a že nás neotrávíš." poznamenal Ash.
,,Ticho a jez, nebo ti tam ještě něco hodím."
----------------
Musím se pochválit, docela se mi to povedlo. Mhm,co to tady smrdí? Že by sebechvála?
,,Teda Naomi,bylo to výborný,skvělý-já tě asi miluju.." rozplýval se CC.
Koukalo mu z očí, že by si ještě dal ,, Ještě zbylo.."
,,Já tě vážně miluju" křikl a odběhl do kuchyně, aby mu to někdo nesnědl.
,,Když už jsme u toho,je potřeba jet nakoupit.Kdo pojede se mnou?"
Charly se na mě omluvně koukla ,,Promiň beruško,ale jsem rozlámaná jak cikánský hračky(prosím vás,neberte to jako nějakou rasistickou urážku,není to tak myšleno) "
,,Tak já pojedu."
,,Super Andy,děkuju."
--------------
To je za trest jet nakupovat s celebritou. Nejenže na nás všichni čumí (oni nekoukají ani nezírají,vyloženě čumí), ale v košíku máte minimálně polovinu obchodu.
Andy měl svůj košík nacpaný sladkostmi, energy drinky a alkoholem, zatím co já brala to důležitější. Pečivo, zeleninu,ovoce,jogurty a tak podobně.
Jenže u pokladny nastal problém.
,,Jak jako že nemůžu mít tolik sladkostí? Proč bych nemohl?" Andy se vztekal jak malý kluk.
,,Překračuje to povolené množství na osobu.." jak může být ta prodavačka tak v klidu ?
,,Ale my máme doma velkou spotřebu sladkostí. To máme sladkosti na snídani, na svačinu,na oběd,na večeři.."
,,Andy no tak, nečerti se."
,,Ale já chci všechny tyhle sladkosti!" udělal psí oči a rázem vypadal jako čtyřletý.
,,Když přestanete křičet, tak přimhouřím obě oči..."
Voilà, další část je tu (o^-^o)
Doufám, že se bude líbit,jako vždycky.. :D
A hlavně Vám chci, Vy moje lásky láskovité, poděkovat za 367 reads a 51 votes ! :'))))) Jste užasní !
P.S. omlouvám se,ta písnička k tomu nijak nejde, dala jsem jí sem jen kvůli Sweet California- this is the life :DDD
S láskou vaše Chrissttine xx
ČTEŠ
Secrets of love (BVB FF,CZ)
FanfictionPříběh o dívce která se čirou náhodou seznámí s Black Veil Brides,od prvního okamžiku jí se vším pomáhají,jako by se znali už dávno,někteří jedinci začnou projevovat hlubší city,ale komu doopravdy dá své srdce? I když ti život bere vše co je ti d...