,,Klidně s tebou můžu zůstat doma a nemusíš si brát nic." zazubil se.
Vyplázla jsem na něj jazyk ,, To by se ti líbilo co ?"
,,No neřikej, že tobě ne" řekl sebejistě.
,,To netvrdím a ani nepopírám, ale diskutovat o tom můžem jindy" odvětila jsem a konečně mířila nahoru ke koupelně.
Přišla jsem do pokoje zrovna když Charly stála u otevřené skříně omotaná ručníkem. Očima pátrala po nějakém vhodném kousku. Zřejmě to pro ní bylo důležité.
,,Hledáš něco konkrétního ? " zeptala jsem se jí zničehonic. Chudák se lekla, nadskočila a praštila se o dveře její skříně.
,,Jauu, kurva! Naomi, kurňa já se málem posrala.."
Zasmála jsem se ,,Sorry sorry kámo, příště si prokřupnu klouby třeba..." omlouvala jsem se hned pokorně. Když na to nic neřekla, znovu jsem se ozvala ,,Máš pak něco důležitýho ?"
,,Co ? Ne..jo...." měnila názory ve dvousekundových intervalech. Byla jsem z toho zmatená.
,,Tak jak?"
,,Vlastně asi mám..." krátce na mě pohlédla a já si všimla úsměvu.
,,Máš sraz s Taylor ?" napadlo mě to jen díky tomu stowatovému úsměvu.
,,Jojo, ale až trochu dýl. Nějakou dobu s váma budu shopingovat, ale pak se odpojím a půjdu za Tay."
V tu chvíli mi došla jedna věc, na kterou jsem -přiznám se i bez mučení- do teď zapomněla. ,,Proč vlastně nepřišla na oslavu ?" svraštila jsem obočí jak jsem se urputně snažila si vzpomenout jestli mi o tom náhodou neříkala.
,,Jeee, promiň. Byly jsme v takovym pressu, že jsem ti o tom ani neřekla. Psala mi textovku, že jí to moc mrzí, ale přijela k ní mamča na nečekanou návštěvu..." vysvětlovala.
Aha, je to jasný- mamku přeci nemůžeš odmítnout.
,,Docela škoda.. Tak třeba jindy." řekla jsem upřímně.
Cher se zašklebila ,,Moc tě to asi nemrzí, když sis vzpomněla až teď.."
,,Hele hele, já to myslim vážně ty naháči"
Zasmála se jako pošuk (to jí jde nejlíp) ,,Dyk si tě jenom dobírám, tupče"
,,Hele tak si vem tu novou halenku, co sis koupovala před měsícem" navrhovala jsem.
Zorničky se jí rozšířily vzrušením z dobrého nápadu ,,Jooo! A k tomu legíny?"
,,Klíděc píděc" přikývla jsem.
Hmm, ale co si na sebe vezmu já ?
Pospíchala jsem do sprchy, aby na nás kluci dlouho nečekali a neremtali. Sprchu jsem dala opravdu rychle, možná můj nový rekord. Vlasy jsem dala do turbanu, vyfénuju je až se obléknu. Vylezla jsem z koupelny a za mnou se vynořila pára. Cher čekala až tam bude moct jít a vyfoukat si háro. Já jsem zatím bezmocně stála před svou skříní a snažila se najít něco na sebe, v čem mi bude pohodlně a nebudu vypadat jako santus nebo jako dvanáctiletý kluk.
No, nebudu se stresovat, nejdřív si namaluju nějakej ksicht a pak snad něco najdu...
Ouha, chyba. Sotva jsem se stihla nalíčit, ozvalo se bušení na dveře ,,Čekáme dole!!"
Do prčic, sakra sakra sakra! Cher přiběhla s napůl mokrou hlavou.
,,Ty vole, slyšelas to ?" pak si mě prohlédla a zděšeně vyhrkla ,,Ty ještě nejsi oblečená ? Tak to je v prdeli.."
ČTEŠ
Secrets of love (BVB FF,CZ)
FanfictionPříběh o dívce která se čirou náhodou seznámí s Black Veil Brides,od prvního okamžiku jí se vším pomáhají,jako by se znali už dávno,někteří jedinci začnou projevovat hlubší city,ale komu doopravdy dá své srdce? I když ti život bere vše co je ti d...