Sešli jsme po schodech dolu do obýváku,kde seděli těsně u sebe kluci i s Charly a něco si důležitě špitali. S Andym jsme zůstali stát na posledním schodě a čekali až si nás všimnou.
,,Dělej,napiš to tam ti řikam." naléhal Ash.
,,Ne CC,napiš tam to co řikam já. To je lepší." oponoval Jinxx.
,,Ježiš kluci,vůbec to nedává smysl." ozvala se Charlotte.
,,A co tam teda jako chceš napsat?"
,,Rozhodně bych tam nepsala žádný pitomý sloh-" Andy přenesl váhu na druhou nohu a schod zavrzal.
,,Držte huby,už sem jdou!" oznámil jim Jake. Jak nenápadné..
Všichni se otčili ke schodišti,kde jsme stáli. Ty jejich vyděšené pohledy stály za to.
,,Ahojky Naomi,tak jak je?" z Charlotte nervozita skoro vyzařovala.
,,Kde jsi byla? Jinak to celkem jde.."
,,Měla jsem přednášku a asi jsem ti o tom neřekla.."
,,Zas ale nechci abys mi hlásila každej tvůj prd,jen jsem si říkala kde jsi.."
Periferním viděním jsem zahlédla Jinxxe jak něco schovává za zády. I Andy to zaregistroval a hned se ozval ,, Pojď Jinxxi,high five!" a nastavil Ada dlaň.
,,Teď ne brácho,třeba zejtra.." odvětil Jinxx.
,,Děláš si srandu? High five se neodmítá!"
Jeremy pořád schovával ruce za zády a stále se vrtěl. Po chvíli se začal zvedat,najednou ruce obě volné,ale stále byl nervózní. Zamumlal něco jako že jde raděju pryč.
Skoro by mu to vyšlo,kdyby mu z kalhot nevypadl mobil. Když si toho všiml,bylo už pozdě. Mobilu se zmocnil Andy a zadíval se na displej. I mě zajímalo co tam je.
Byla to fotka. Mě a Andrewa jak spíme. Mhmmm,vypadá tak sladce jak spí.. Je to sladká fotka.. Jo,tak sladká až z toho dostanu cukrovku (čímž nechci nás cukrouše urazit). Proč takhle sakra uvažuju? Ano, Andy je pěkný kluk,moc pěkný,ale to je všechno. Nemůžu si dovolit hlubší city než je přátelství.
Andy se usmíval jako pitomeček a něco ťukal do mobilu. Jak jsem pochopila, ostatní chtěli dát fotku na twitter a Andy to dokončoval.
,,Ty..ty se nezlobíš?" ptal se Jake.
,,Měl bych ? Naopak to je hezká fotka." Páni,takže i jemu se líbí.
,,No tak to je masakr! Andy, úsměv." Ashley popadl mobil a vyfotil Andyho. Byla to dokonalá momentka. Tvářil se jako by byl trochu postižený a hlavně mu tam stály vlasy.
Všichni jsme vybuchli smíchy. Jinak to opravdu nešlo.
,, Co je ? Čemu se tlemíte? Co ?" netušil Andyna. Když spatřil fotku, spustil ,,Ashi, vždyť mi tam stojí vlasy! Smaž to sakra!" A my se začali smát nanovo.
,,Ná-ná-náho-dou to je-e krutý!" snažila jsem se říct,ale se záchvaty smíchu to jde těžce. ,, Vy-vypad-á to jak kdy-dyž ti probíjí po-podlaha" nedokázala jsem se přestat smát.
--------------
Seděli jsme s Andym na zahradě a pokuřovali. Už se začínalo pomalu stmívat a já byla ráda, že tenhle den končí.
,,Na co myslíš?" ta jeho otázka mě vytrhla z úvah.
,,Agh, jak jako na co myslim ?"
,,No tak na co myslíš. Co se ti právě honí hlavou?"
Na chvilku jsem se odmlčela a dala si s odpovědí na čas ,,Jak jsem ráda, že tenhle den už pomalu končí.." típla jsem nedopalek a zahleděla se před sebe.
,,Byl pro tebe hodně náročnej?" objal mě kolem ramen a já se nechtě zachvěla. Ne že by mi byla zima,to ten jeho dotyk.
,,Co, je ti zima? Už můžeme dovnitř jestli chceš.." ptal se starostlivě.
,,Ne,není mi zima a ano,dnešek byl hodně náročnej,hlavně psychicky.."
,,Pořád tě to trápí viď že jo ? Hele mám nápad. Jestli nebudeš nic namítat, mohli by jsme si otevřít víno a pustit si nějakej film.. Co ty na to ?"
Ciao bambinos ! Omlouvám se, že přidám poměrně krátkou část a k tomu tak pozdě, ale nějak mi to nevycházelo tak se vám moc omlouvám :/
Nic to nemění na tom, že vás zbožňuju za ty skvělé komentáře,tolik reads a votes ! <33
Co si myslíte, že Naomi Andymu odpoví ? :D :D Já to vím,ale říkat vám to teď nebudu :D Předem se omlouvám jestli někomu zkazím spaní tím, že nad tím chudák bude přemýšlet.. :D
Love ya, Chrissttine xx
ČTEŠ
Secrets of love (BVB FF,CZ)
FanfictionPříběh o dívce která se čirou náhodou seznámí s Black Veil Brides,od prvního okamžiku jí se vším pomáhají,jako by se znali už dávno,někteří jedinci začnou projevovat hlubší city,ale komu doopravdy dá své srdce? I když ti život bere vše co je ti d...