4. kapitola druhá část

1.6K 146 2
                                    

,,Já tě fakt nakopu" Ten ocas se ke mě otočil zády a nastavil zadnici. Neváhala jsem,bojovně se přikrčila a odrazila. Jakoby se ve mě probudila šelma, Rawrr. Vyskočila jsem jako puma útočící na srnu a přistála na Andyho zádech..


Málem se převážil a spadl,ale na poslední chvíli to vybral. Nohama jsem ho objala kolem pasu a rukama kolem krku.

,,Naomi, co blbneš?"

,,To uvidíš,já ti dám že mě budeš podceňovat.." dál jsem se ho držela jako klíště. Zjistila jsem, že je lechtivý na krku, čehož jsem hned jako správná mrcha využila.  Jen trochu škodolibě jsem se zasmála. No co, nemá mě budit..Jsem dáma, ale když se naseru, změním se v sadistického démona, kurvu z pekla, že si budeš přát aby jsi se nikdy nenarodil.. No a když jsem šťastná, peču koláčky a jiné sračky.

,,Naomi přestaň, prosiim přestaň." vysoukal ze sebe a začal pobíhat po pokoji. Nehodlala jsem se ho pustit a začala ho kousat do krku.

Jen o malý okamžik později jsem se přesvědčila, že karma opravdu exituje. Když se Andy snažil uniknout, proběhl mezi dveřma. Jelikož a protože je Andy dlouhý jako týden před výplatou a já seděla na jeho zádech, dala jsem si slušné čelo o horní futra(nevím jak to lépe nazvat :D Snad víte co myslím) . Okamžitě jsem se ho nedobrovolně pustila a omráčeně dopadla na zem. Andrew se hodně nahlas rozesmál. Jestli se tomu teda dá říkat smích. Vydával zvuky jako když se dusí hyena skvrnitá.. Hyena. Tím ho budu škádlit, ale teď opravdu ne..

Stále hýkal smíchy, přistoupil ke mě a asi se chtěl na něco zeptat, ale další vlna smíchu mu to nedovolila.

,,Biersack, jestli se okamžitě nepřestaneš smát, tak tě už opravdu rozsekám.." zaskuhrala jsem zespoda. Snažila jsem se zvednout hlavu,ale nešlo to. Tak hrozně moc mě bolel týl, na čele a ve spáncích mi tepalo, jako bych tam měla stovky permoníků, kopající krumpáčem do lebky. Na další pokus jsem se už vykašlala,je to marný. Andyho to rozesmálo o něco víc a znovu zahýkal.

Najednou se v pokoji vyrojil zbytek obyvatel tohoto domu. Stáli tam u nás a koukali na mě jak ležím jako mrzák a na Andrewa jak se tlemí.

,,Co se stalo?" optal se Jinxx

,,Jo, o co jsme přišli ?" přitakal CC.

Charlotte si ke mě přidřepla a starostlivě si mě prohlédla. Jemně mi odhrnula vlasy z čela a trochu se zamračila.

,,Charly, co je ?"

,,Můžeš vstát?" odpověděla mi na otázku otázkou.

,,Nevim, nemůžu ležet? Mám pocit že mi ta palice asi upadne.."

,,Vezmu jí do obejváku.." oznámil Ash. Popadl mě do náruče a nesl dolu. Zbytek se vydal za námi. Andy se už nesmál, naopak vypadal přešle.. Co to ? Snad ho to tolik nevzalo..

Prohmatal jsem si týl a narazila na bouli o velikosti Bílého domu. Ještě větší než když mi na hlavu spadl kravský zvonec. Na čelo jsem se ani neodvažovala sáhnout.

Ash mě položil na gauč,podepřel mi polštářkem hlavu a odhopkal mi pro vodu.

,,Jsi fakt debil,víš to ?" oznámil CC Andymu. Ten se jen smutně zamračil a odpověděl ,, Já vim, ale já nechtěl. Neudělal jsem to schválně. Vždyť ty víš, že já.."

,,Vím brácho, ale nic to nemění na tom že jseš debil."

,,Nic se nestalo kluci,boule sem, boule tam.. Ještě dejchám, je to v pohodě." vmísila jsem se do hovoru.

,,Nic se nestalo? Vždyť tě klidně mohl zabít." otočil se ke mě Jake.

,,Zas taková šlupka to nebyla aby mě to zabilo." oponovala jsem mu.

,,Ty asi nevíš co máš na čele, co? zeptal se mě Jinxx. Najednou u mě byla Charly a podávala mi zrcátko.

No to mě poser. Na čele mám bouli jako kráva, navíc se mi tím nárazem trochu roztrhla kůže, takže mám k tomu všemu ještě čelo zasraný od krve. Prdele, fakt že jo. Ale tak,mohlo to bejt horší..

Odvrátila jsem pohled od mého odrazu a podívala se na ně. Najednou mi to všechno přišlo vtipné a dala jsem se do smíchu. Všichni na mě koukali jako na debila, ale potom se smáli se mnou.



IT'S FRIDAY, BITCHHH !!!!!!!!!

Jdeme kalit, jdeme kalit, harty pard wohouuu.

Co máte na dnešek v plánu ? Pokusím se sem dneska přidat ještě jednu část O:)

Zatím pac a pusu,

s láskou vaše Chrissttine xx



Secrets of love (BVB FF,CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat