Úplně jsem zapomněla že je tu i CC. Možná to bylo tím, že jen seděl v křesle a tiše si hrál na mobilu. Ach,jak málo stačí k dětské starosti..
,,Lidi ? Máte tady nějakou hru ?" zeptala jsem se, protože by bylo hezké a moc fajn si zahrát nějakou společenskou hru...
Toho se chytil Ash, bohužel za špatný konec.
,,Myslíš jako třeba člověče napij se ?"
,,Nebo panáku hop ?" přidal se samozřejmě Andy.
,,Já mám dostihy a sázky..." hodila mi záchranné lano Charly.
,,Jé, super" usmála jsem se na ni ,,Tak co kluci, zahrajem si ?"
,,Psst, to je taky nějaká chlastací hra ?" zašeptal Ash směrem k Andymu. Ten však jen neurčitě pokrčil rameny. Charly se ke mě otočil a řekla ,,Tak já pro to skočim" a začala se zvedat.
,,Půjdu s tebou" nabídla jsem se.
,,Nejdeš." zastavil mě Andy. Teda spíš tím, že mě chytil za zápěstí a stáhl mě k sobě na klín.
,,Ha" vykvikla jsem,což tomu pacholkovi přišlo vtipné. Zasmál se tomu a jednu ruku zanechal na mém boku.
,,Pakouši" nazvala jsem ho tak samozřejmě ze srandy, ale znáte to- na každém šprochu, pravdy trochu.....
,,Ale no tak" zamumlal a vtiskl mi polibek, který jsem mu ráda vrátila.
,,Ježiši, já radši jdu" ozvala se dosud čekající Charlotte ode dveří. Na Ashe to asi působilo stejně.
,,To je tak sladký až mě z toho bolí zuby.." procedil.
To už jsme se od sebe s Andym odtrhli a všimli si Ashovo výrazu. Myslím, že i psychopatický rotvajler po elektrošoku by se tvářil lépe.
,,Už končíte jo ?" ujišťoval se, načež mi Andrew strčil čumák do výstřihu mezi prsa a zanechal tam viditelný, ale jinak nebolestivý kousanec a odpověděl: ,,Teď už jo."
Ashley složil hlavu do dlaní a huhlal si ,,Co jsem komu udělal, tyvole.."
,,Chceš to vědět ? Pamatuješ si tak před 4-5 lety jak jsme šli na kámošky maturák, já neměl dámskej doprovod a ty jo ?" dal se do toho rozpálený Andy a s neuvěřitelnou vervou odpovídal na Ashovo řečnickou otázku.
Ash zaskučel ,,Jo, pamatuju. A tohle mám jako za to ? To je nefér, já se po ní tak okatě neplazil." Cítila jsem jeho pronikavý pohled, kterým propaloval Andyho otisky zubů mezi mými prsy.
Tomu co AShley řekl se Andy od srdce zasmál ,,To řikáš ty. My co jsme měli tak přibližně o dvě promile míň, to vidíme jinak."
,,Kecy, kecy, ježek v kleci" prskal pobouřený a dotčený Purdy ve chvíli, kdy se vracela Cher s dostihama.
,,To jo no, moc dobře si pamatuju jak sis nárokoval její kozy" uchechtl se CC od gauče. Ashley zrudl jako to rajčátko (spíš jako kilo rajčat), avšak k odpovědi se nedostal, protože mu do toho skočila Charly se svojí otázkou ,,Čí kozy sis nárokoval ?"
Posadila se, položila hru na stůl a čekala na odpověď. Já se koukala na Andyho, protože jsem cítila jak zadržuje smích. Ash se zasekl a mlčel. Možná proto se ho můj drahý Andrew rozhodl popíchnout.
..Neodpovíš dámě ?" zvedl jedno obočí (což bylo zatraceně sexy!).
Na to Ashley odsekl ,,Jdi do hajzlu Biersack!" Nechtěla jsem aby jeho vztek rostl, protože by mi z toho už slezly všechny vlasy a já plešatá být vážně nechci. Vstala jsem z Andyho klína (ten mamlas si neodpustil štípanec) a zas si zahrála na velitelku.
ČTEŠ
Secrets of love (BVB FF,CZ)
FanfictionPříběh o dívce která se čirou náhodou seznámí s Black Veil Brides,od prvního okamžiku jí se vším pomáhají,jako by se znali už dávno,někteří jedinci začnou projevovat hlubší city,ale komu doopravdy dá své srdce? I když ti život bere vše co je ti d...