6. Kapitola Take me drunk, i'm home ! první část

1.4K 122 10
                                    

Docela dlouho jsme se snažili Jakea přesvědčit, že není nula. Bohužel mám pocit, že se nám to moc nepovedlo. Však on se z toho vyspí..

Snažila jsem se ho alespoň trošku rozveselit, ale vzhledem k našemu stavu to bylo zhola nemožné. Zatímco on plaval v depresích z čísla nula, nás napadaly samé hovadiny.

,, Jakeuu.. Shit to znělo jako Žejku.. Bylo by ti líp kdybych ti říkala Žakelíno ?" zeptala jsem se ho. Na nic se mě neptejte,na svou obhajobu můžu říct snad jen to, že jsem byla kantáre. 

Na to mi Jake odpověděl ,,Ne, zní to moc jako nula.. Zejtra jdu na matriku a nechám se přejmenovat na Jake Nula Pitts. Stejně už mi to nikdo neodpáře.."

,,Ale no tak Žakelin, zejtra půjdeš nanejvýš do... nejtmavšího místa v těle... tam kde je tma a nejsou tam okna, protože kdyby tam okna byla, hovna by je vymlátila.. No, víš jak.." zamotal se do toho Ash.

,,Tady ten šašek to myslel tak, že v neděli na matrice nejsou, takže můjdeš tak maximálně do prdele." chopil se slova Jinxx, když zahlédl Pittsovo zmatený výraz. V tu chvíli se Andy pokusil vyskočit na nohy, ale jaksi se stalo, že se mu díky chlastu zamotala šíša a on si kecl zpátky na zadek.

,,To bude asi nějaká temná magie.." zazubila se na něj Charly. Pokus č. 2 Andymu taky nevyšel. To jsem si už ale všimla, že má tkaničky na botách přivázané k sobě. Že je to Charlottina práce jsem poznala jen díky té speciální kličce, kterou umí jedině ona. Tázavě jsem se na ní koukla a ona spiklenecky (spíš opile) mrkla.

,,Ale ne, to ne.. Já.. Oni mi-co.. Vy.. Cože? Já tam potřebuju!" blekotal zmateně (čte se opile) jako idiot.

,,Dejte mu někdo dělo, třeba se probere" konstatoval nepřítomně Jake.

,,Kam musíš ?" zeptala jsem se poměrně podrážděně. Zjistila jsem, že se mi nelíbí představa že by někam měl jít.

,,Musím.. do..do Narnie! " odpověděl mi a znovu se pokusil vstát. Tentokrát se mu to i povedlo na déle jak pět vteřin. S opileckým zájmem si prohlédl své spojené tkaničky, udělal půlkrok a zakousl se do země. 

,,Aha a co tam ? " zeptal se ho překvapený Jeremy.

,,Musim za panem Tu-tu.. Turnusem, slíbil jsem mu to.." řekl s nepředstíranou vážností Andrew.

,,Počkej, počkej.. Nebyl to náhodou pan Tumnus ? " zarazila jsem se.

,,Ne, Turnus" a plazil se asi k prostorné skříni v garáži.

,,Hele, že ty kecáš ? Že jo ? " naléhala jsem.

,,Když já nemůžu Aslana prásknout.." řekl a výmluvně pokrčil rameny.

Jak tohle Ash uslyšel, ihned se rozzářil ,,Ty jdeš za Aslanem ?" 

,,No, jak to víš ? " zeptal se nechápavě Andy.

,,Prosím prosím vem mě tám ! Třeba je Hallo Kitty jeho neteř nebo vnučka.. Prosím prosím, pěkně prosíím..." 

,,To- to nejde. On by se hněval víš ?" pídil se centimetr po centimetru, až mu došli síly a vzdal to. ,,Zavolejte mu někdo že to dneska nestíhám.." 

,,Vy jste teda ale ! Já mám těžký deprese a vám to je fuk, co ? To si bu-škyt-du pamatovat..." s těmito slovy nás Jake opustil... a zašel do baráku..

,,Ashi, jdi se mu kouknout do kalhot, myslím že má krámy! " nabádal Jinxx.

,,A proč já ? Jdi si tam sám !"

,,Špatná otázka" vložila se do toho Charly. ,,Správně ses měl zeptat kudy by mu to tam asi teklo?" Pane Bože, proč si za přátelé vybírám takové prasata ? 

,,No, krámy.. to je takové moc ženské, to si vždycky najde nějakou skulinku..." oznámil potutelně.

Chtěla jsem se z toho všeho posadit na židli, ale nějak jsem jí minula o pár metrů..

,,He!" vydala jsem ze sebe, nad míru překvapeně, když jsem k velkému zděšení dosedla na trávu. kousek ode mě chytal lelky Andrew.

,,Kočkooo... čičičíí" začíčal někam směrem ke mě.

,,Haf?" odpověděla jsem.

,,Múúúúúú!" změnil náhle jazyk.

,,Hmm, kikirikíí"

,,Megmeg ( prostě kachna :D )" No tak hlavně že si rozumíme...........



Dnes tu jsem zas s další částí, která je sice o něco kratší než včera, ale řekla bych že o dost bláznivější.. :D  No,nechám to na Vás aby jste to posoudili :D 

Původně jsem měla v plánu další část přidat až večer, ale poděkujte PleaseSophies za to že byla tak nedočkavá a prakticky mě citově vydírala :D :D :D :D :-* 


Zdáreček páreček 

S láskou Vaše Chrissttine xx


Secrets of love (BVB FF,CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat