5. kapitola druhá část

1.6K 136 1
                                    

Bylo mi z toho všeho na nic,a tak jsem nechala podprsenku podprsenkou a odešla z pokoje.

Včera jsme to parádně rozjeli. Kromě vyvrknutého kotníku, několik naraženin bylo ještě nazvraceno ve dřeuzu (díky mě i pod oknem),pohřešovala se Brunovo teniska (která byla později nalezena v bazéně). Celkem nic vážného.
Každý usnul tam,kde si ustlal-obývák,jídelní stůl,vana,sprchový kout,kdekoliv v pokojích... Musel na nás být zajímavý pohled.
Andyho jsem našla zabaleného do ubrusu na jídelním stole. Někdo se na něm hezky vyřádil-stal se obětí kanadského žertíku. Obličej měl zmalovaný lihovými fixy (později jsme zjistili, že byl pomalovaný všude až na místa,která zakrývaly trenýrky). Jinxx si ustlal na schodech. Blbější místo si vybrat nemohl. Theo usnul v prvním patře. Objímal mísu tak dlouho až u ní usnul. Bruno byl zaparkovaný v Andyho pokoji. Rozvaloval se v posteli a u jeho nohou se v klubíčku choulil náš milý CC. Heh,je paráda že je takhle skladný.
Jake se v mojí a Charlottině posteli objímal s Loganem. Vypadali jakk roztomilý homopár. Musela jsem si to vyfotit.. V naší koupelně jsem ve vaně našla Nicholase. Nevím jak se to mohlo stát ale měl oholenou půlku hlavy. SHIT. Co na to asi řekne?
Jen Charly jsem najít nemohla...
Chystala jsem se prohlédnout zbylé pokoje,ale jeden byl zamčený a zbylé prázdné. To se mi nelíbí. Vyplašená jsem doběhla za Ashem.
,,Copak,rozmyslela sis to?" mrkl na mě
,,Co? Ne! Nemůžu najít Charlotte. Nevíš kde by mohla bejt?"
Na to se jen zamračil ,,Nemám páru.". Po této neuspokojivé odpovědi jsem se na patě otočila a mířila dolů. Než jsem došla do obýváku,zamotaly se mi nohy a já se face2face setkala s podlahou.
,,Do psí prdele!" zaklela jsem,čímž jsem probudila Jinxxe.
,,Co je?" otevřel jedno oko a snažil se zvednout.
,,Nemůžu najít Charlotte! Nevíš kde je?" už jsem z toho všeho chytala hysterák. Můj ječák probudil i Andrewa.
,,Panebože já jsem v blázinci..! Nandali mi kazajku,to jsou takový kur-" vyváděl Andy. Dobrý,tak nejsem jediná komu hráblo. Byla jsem nucena ho přerušit. ,,Sklapni. Než tě vymotám z ubrusu,vzpomeň si kde je Charly."
,,Ty nevíš kde je Charlotte?" divil se.
,,No nevim.."  kecla jsem si na zem a kolíbala se ze strany na stranu. Andy se ke mě dopácal a snažil se mě uklidnit. Jenže jak se mám dohajzlu uklidnit!??! Co když se jí něco stalo? Nikdy bych si to neodpustila..
Jinxx se zvedl ze schodů,ale díky nepohodlnému lůžku měl zablokovaný krk a nemohl otáčet hlavu doleva. Kdybych se tolik nebála o Charly,možnš bych se tomu i zasmála.
,,Já jsem ji viděl naposledy když si šla pro pivko. Nevim kolik mohlo bejt. Tak kolem třetí,druhý.." pronesl Jinxx. Tím mě fakt moc neuklidnil. Najednou mě ze vší té bezradnosti zaplavila vlna vzteku. Potřebovala jsem někoho praštit nebo něco rozbít. Jenže tady mi nic nepatří,nemůžu tu nic rozbít a už vůbec nemůžu třískat lidi co mě od první chvíle tahají z malérů..
Andy asi pochopil mé úmysly a donesl mi z kuchyně černý hrnek s iniciály J+A ❤. Nechápavě jsem se na něj koukla dokud mi to nevysvětlil.
,,No nekoukej. Šlehni s nim o zeď,o zem.. Kouká ti z očí že by ti to moc pomohlo."
,,Andy,nebudu ti tady ničit nádobí..."  řekla jsem navzdory tomu,že každá buňka mého těla toužils ten hrnek roztřískat.
,,Ale kuš,stejně ho chtěl nějakou dobu vyhodit a teď navíc poslouží dobrý věci.." přesvědčoval mě.
,,Okey" popadla jsem nabízený předmět a ještě se tázavě koukla na Andyho,který s úsměvem přikývl. Napřáhla jsem se a vší silou mrštila hrnkem o zeď. K tomu jsem přidala zanadávání ,,Do hajzlu!!"
Ten zvuk tříštění mi dokonale polaskal nervy. Opravdu jsem se celkem uklidnila. Jen jsem tím vzbudila zbylé spáče,kteří se nahrnuli dolu.
,,Co je,co blbneš?" ptal se přicházející Nicholas.
,,Kde je Charlotte!?" štěkla jsem na uvítanou.
,,Máš krámy nebo co?" zabručel Jake.
,,Ne,nemá ty tupče!" odpověděl mu Ash. Ten tomu dodal korunu. Probodla jsem ho pohledem,kterého si všiml i Andy a nevraživě koukl na Ashe.
CC zlatíčko se konečně ozval ,,Nechte krámy krámama,je nechutný bavit se o tom jak z tebe tejden v kuse chčije krev a... No fuj,jo je to nechutný. Nezbejvá než jít hledat naší Charlotte. Jinak to nevidim." konečně někdo přišel s něčím inteligentním.

Drazí,jsem tu zas s další částí :-) teď budeme chvilku hysterčit a hledat Charly,ale ono to nějak dopadne :D
Jinak vám chci poděkovat za tolik reads a votes ^^^
Love ya,Chrissttine xx ❤❤❤

Secrets of love (BVB FF,CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat