4. Kapitola čtvrtá část

1.4K 159 5
                                    

,,Jedině když mi koupíš velkého plyšového poníka a každý den mi budeš nosit sladkosti." zavtipkovala jsem aniž bych to myslela vážně.

,,Platí!" řekl nadšeně.

,,Andy,jen žertuju. Nemám ti co odpouštět.."

,,Ale já nežertuju." Blázen..


,, Andy prosím odnesl bys mě domu ? Mám hladík a po svých bych to asi nezvládla. Jsem slabá jako kotě, myslím že by mě zlomily i vibrace tvýho hlasu.." zasmála jsem se.

,,Jak si přeješ, od teď jsem tvůj sluha. Klidně ti nalakuju i nehty jestli chceš." Zasmála jsem se při představě jak mi Andy lakuje nehty.

V náručí mě donesl do kuchyně a posadil na židli.

,,Co by sis dala k jídlu?" zeptal se mě.

,,Záleží na tom co umíš.."  odpověděla jsem s úšklebkem.

,,Kafe asi nebereš jako jídlo co ?" uchechtl se a opřel se o linku. Chvilku přemýšlel a mě bavilo ho pozorovat. Nevidíte každý den veleváženého Biersacka jak si láme hlavu s tím,co vám udělá k jídlu.

,,Dala by sis tousty?"

,,Ughmm, tak jo..?" Snad to přežiju..

Když naplnil toustovač, po chvilce se po kuchyni linula vůně rozpékaného chleba a sýra. Andymu zazvonil telefon, který měl na stole. Když jsem  mu ho podávala, všimla jsem si jména volajícího. Jinxx. Pokud vím, tak ten je u sebe v pokoji,tak proč volá?  Andy dal hovor na hlasitý odposlech a dál se věnoval toustovači.

,,Čus Biersack, kde se flákáš?" ozval se Jinxxovo hlas z telefonu.

,,Nazdar Ferguson, jsem v kuchyni, co je ?"

,,Aha tak to nic, nevíš kde je Naomi?"

,,Je tady se mnou, dělá jí tousty."

,,Cože? Ty jí to děláš ústy?! Ježiš tak to řeknu rovnou.." pak bylo slyšet jak někomu říká ,,Vole jsou v kuchyni a dělá jí to ústy!". Na to se ozval CC-ho hlas ,,Hovno, kecáš! To musím vidět!"

Andy nic neodpověděl a já vybuchla smíchy.

,,Tyvole, co to tam s ní děláš? Našels bod G?" ozval se Jinxx. Do kuchyně se přiřítil CC. Stál tam a koukal na nás. Nakonec se naklonil k telefonu a a řekl Jinxxovi ,,Idiote nedělá jí to ústy, ale dělá jí tousty. Chápeš debile?"

Zmiňovaný debil nechápal. ,,Dyk omíláš to samý.."

CC se plácl do čela (a zřejmě nějakému komárovi zkazil odpoledne). ,,Dělá jí tousty- chleba, sejra, šunka.."

,,On k tomu používá chleba?" divil se dál Jinxx.


Přátelé, velmi se omlouvám za dvoutýdenní pauzu.. Moc mě to mrzí.. Tento velice krátký díl berte jako omluvu, dnes přidám další část (doufám)..

Stále vás miluju<333

S láskou vaše ( doufám že pořád) Chrissttine^^

Secrets of love (BVB FF,CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat