3. kapitola, sedmá část

1.9K 150 16
                                    

,,Pořád tě to trápí viď že jo ? Hele mám nápad. Jestli nebudeš nic namítat, mohli by jsme si otevřít víno a pustit si nějakej film.. Co ty na to ?"

 

,,Andy, nebudeš se zlobit? Dneska už se na to fakt necejtim.. Třeba zítra jo ?" hlesla jsem.

,,Nemůžu tě nutit. Jen jsem si říkal, že bys třeba přišla na jiný myšlenky." smutně se usmál a mě ho bylo líto.

Přemýšlela jsem nad odpovědí, ale nic kloudného mě nenapadlo. Zafoukal studený vítr a já se znovu zachvěla,tentokrát zimou. Padla na mě únava, ale pořád jsem se ještě nechtěla vracet.

Vyndala jsem dvě cigarety, zapálila je a jednu podala Andymu. ,,Kuř a bude ti kouřeno"

Začal se smát a já s ním,když jsem si vzpomněla na rozhovor u mě v pokoji. Když jsme dokouřili,ještě chvilku jsme jen tak seděli a pozorovali oblohu. Opřela jsem si hlavu o jeho rameno a on mě objal kolem ramen. Jen tak tak jsem udržela oči otevřené. Po nějaké době se Andy ozval ,,Tak co,jdem už domu? Potřebuješ se vyspat."

,,Jak víš co potřebuju?" stočila jsem k němu pohled. Zadíval se mi do očí. Co v nich asi vidí ? Těžko říct takhle z hlavy..

,,Kouknu a vidim" pronesl do ticha.

,,A co ještě vidíš " docela mě to zajímalo. Do teď se tvářil docela vážně a trochu sklesle, ale náhle se jeho výraz změnil a ušklíbl se. ,,Nebuď zvědavá,budeš brzo stará."

,,Pff, já budu stará až vyhynou všichni jednorožci a víly přestanou lítat."

,,Tak to bys měla bejt už dávno pod drnem." drcl do mě loktem a společně jsme se zasmáli.

,,Tak pojď babi,zvedačka."

,,Jo hochu,já jsem už stará a nemohoucí. Musíš mě tam donést." sotva jsem držela oči otevřené, natož abych ještě někam chodila.. Stoupl si, tak jsem si stoupla také a čekala že mě vezme na záda. Jenže ten pakouš si mě přehodil přes rameno jako pytel brambor a vesele si vykračoval.

,,Andy sundej mě ! Vem mě normálně."

,,Nevemu,takhle to je parádní." smál se mi, hajzl jeden ušatej.

,,Ne,není to parádní. Tvoje rameno mi tlačí na žaludek. Takže ti radím dobře- jestli nechceš abych ti poblila záda,tak mě sundáš."

Moje výhružky nebral vůbec vážně a dál mě nesl tím dementním způsobem. Pustil mě až v obýváku. Nikde nikdo, to je zvláštní..

Najednou se na schodech zjevil CC s Ashem a Jinxxem. CC měl vyčesané dva culíky,růžovou rtěnku na puse (vlastně celkově byl zmalovaný jako by jedl vodovky), fialovou podprsenku a minisukni. Tomu všemu kralovaly jeho chlupaté nohy s ponožkami do půli lýtek. Co to zase vymejšlí?

Došli až k nám a my si je mohli dokonale prohlédnout. Aha, je to jasné. Očka jim alkoholem jenom hrály a táhlo z nich jako z lihovaru.

,,Jste se zase najebali.." konstatoval velmi bystře Andy.

,,Uhni šenkýřko a přines pánům poháry s pitivem." Co ten Ashley mele ?

Ti tři zlískaní mentálové nás obešli a mířili do kuchyně. Chvilku jsme na sebe s Andym čučeli jak tele na nová vrata. Z očí mu koukala otázka 'Co to sakra?' tak jsem na něj vyplázla jazyk a potom řekla ,,Pojď, jdem se na ně kouknout."

V kuchyni nás čekalo překvapení. Na stole stál tanečnice CC a zpíval a tancoval makarenu. Jinxx s Ashem seděli na židlích a házeli po něm gumové medvídky. Zřejmě se skvěle bavili. Když CC dotančil, dostal chuť na gumové medvídky.

,,Ashi, hoď mi meďana do chlebárny!" zaškemral a otevřel pusu dokořán.

Ashley byl už mírně pod obraz a jeho koordinace a schopnost ovládat končetiny vzalo dávno za své a trefil Christiana do oka.

,,Jauuu,zabili mě od oka!" zavřeštěl a přikryl si postižené oko dlaní.

Začali jsme se mu smát. Jen jsem zavrtěla hlavou nad těma opilcema a otočila se k Andymu.

,,Už půjdu spát,zvládneš to tady s nima ?"

,,Znám dobrej trik,neboj se." odbyl mě.

,,Trik? Tak to mě zajímá.."

,,Sleduj" řekl a otočil se ke klukům ,,Bacha kluci,máma je tu !" křikl na ně. Kluci se rychle vymrštili ze svých míst a vyděšeně pobíhali po kuchyni.


Čus bambus !

Dneska přidám aspoň ještě jednu část :)

Tak co ? Snad se na mě nezlobíte, že se Naomi rozhodla záporně,ale nechci to tam hned párovat :D Všechno přijde časem :D

Dneska jsem prděla na školu, začinali jsme od devíti a pak měli jenom tři hodiny a kvůli tomu přeci nebudu jezdit do Písku, no ne ? :D Stejně jsem musela k doktorce tak co už.. Jo jsem tak trochu rebel.

Stay flákač a lemra líná,

Adios embrios,

Love ya, Christtine xx


Secrets of love (BVB FF,CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat