6. kapitola čtvrtá část

1.1K 104 4
                                    

,,Včera ráno jsem se se vedle něj probudila. V jeho posteli. Já..vůbec nevím jak se to mohlo stát. A včera když mě viděl jak jsem s Andym, tak.. od tý doby je naštvanej. Sakra, já se mu nedivim."

,,Jo, tak v tom je krutej guláš.." okomentovala to.

,,Takže proto.. Je mi blbý dát se dohromady s Andym, když se zároveň děje tohle.. A taky kvůli Dukovi."


,,Na toho idiota se vykašli. Je to sketa. Příliš dlouho sis od něj nechala všechno líbit. Já tě varovala ať neděláš tu stejnou chybu jako já. Zapomeň na něj. Prosím tě.. Andy ti aspoň pomůže na něj zapomenout.. Akorát to musíme nějak skloubit s Ashem.." 

Měla pravdu. Prošla si mnohem větším peklem. A vyšla z toho jako vítěz. Dřív mi nedocházelo jak je silná,ale to už je dávno.

,,Já vím zlato,já vím... Ale.. vždyť toho o Andym vlastně ani moc nevim."

,,Google." řekla prostě.

Zatvářila jsem se jako prvotřídní dement a řekla mé velmi oblíbené, inteligentní a velmi často užívané ,,He?"

,,Google ví všechno. Snad jsi nezapomněla, že Andy je celebrita. Na netu toho o něm bude jak nasráno." vysvětlila mi.

,,No, vidíš to. Andrew je slavná osobnost. Může mít koho chce, tak mi řekni proč by se zahazoval s někým jako jsem já. Je to blbost,moc hezký na to, aby to byla pravda." no uznejte ? Proč by se někdo takhle slavný obtěžoval se mnou ? Po světě běhá x dalších, hezčích a mnohem slavnějších. Myslím, že když se o mě jednou psalo ve školních novinách, ještě nejsem celebrita. Opravte mě jestli se pletu..

,,Pesimisto." zavrčela na mě a já se zatvářila nejsmutněji jak jsem jen dokázala.

,,No nečum. Nad takovejma blbostma ani nepřemejšlej. A vůbec, pojď kouřit."

Má recht. Chce to cigáro jako sůl. Divím se, že nám po včerejšku nějaké cigarety zbyly.

----------------------------------

Ve 2 hodiny jsme vyrazili na slibované nákupy a vrátili se až kolem půl sedmé. Bylo to velmi zdlouhavé a únavné. Opravdu. Na to, že jsem holka nemám ani trochu ráda nakupování.

Ve 4 hodiny jsem začala remcat, jak mě ty pitomý nákupy nebavěj, jak je nesnáším a že chci mocí mermo domů i kdybych měla jít pěšky. Charly mě znala, věděla, že jakmile nakupováním zahodím víc jak hodinu, budu otrávená jako indiánský šíp. To kluci však netušili, proto se Jake zeptal.

,,Hele co ti je ? Tys chtěla jít nakupovat.." v čemž měl pravdu.

,,Jo, jenže já doufala že to nebude trvat milion světelných let.." zavrčela jsem.

,,Tváříš se jako bys to nesnášela." konstatoval Jinxx. Velmi pozorný.

,,Taky že jo." zamumlala jsem.

,,Hmm, tak to nejsi 100%tní  holka, ale jen 80-ti procentní. Kdybys měla menší prsa, bylo by to jen 60%." rýpnul si Adny. Díky tomu pakoňovi jsem se začervenala jako jahoda koncem května a Ashley se tomu uchechtl. 

Bohové zřejmě kolem páté hodiny vyslyšeli mé prosby a vnukli klukům nápad jít na jídlo. Z nákupního centra jsme šli pěšky do čínské restaurace - jen jsme se stavili u aut a zanechali tam tašky s nákupem. Jídlo bylo výborné a fungovalo jako balzám na mé podrážděné a zamilované nervy.

Po návratu jsem navštívila sprchu, dnes již podruhé. Charly byla na zahradě a sáhodlouze telefonovala. Telekomunikační společnost Charly, dobrý den..

V pokoji jsem se vysvlékla do spodního prádla a těch pár metrů do koupelny protančila ( jestli se tomu tak dá ovšem říkat). Ani ne půl minuty po té, co jsem zabouchla dveře koupelny a chystala se si sundavat to málo co jsem na sobě ještě měla, když tam drze a bez zaklepání vtrhl Andy.

,,Andy, ale no taak"

,,Chtěl jsem za tebou přijít do pokoje a ne sem, jenže jsem tě viděl jít do koupelny a ty.. No nemohl jsem si pomoc. Musel jsem za tebou přijít a vymámit z tebe nějakou tu pusu, kterou mi určitě mileráda dáš." chtivě si olízl rty a pohledem pendloval mezi mým skoro odhaleným tělem a očima.



Krásný úterní večer Vám přeji ! :) 

Omlouvám se, že přidávám po další odmlce, ale nějak jsem se k tomu dřív nedokopala :/ 

Jako vždy doufám že se Vám tato část bude aspoň trochu líbit :) 

A chtěla bych strašně moc, ale opravdu velmi poděkovat za pozitivní ohlasy ! :) 

Jste moje zlatíčka, moji drazí <3 

Mějte se krásně a běžte brzy spát, ať zítra vstanete! :D 

S láskou Vaše Chrissttine xx

Secrets of love (BVB FF,CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat