Domu jsme se nakonec vrátili jen já a Andy. Když jsme se po tom malém incidentu loudali do garáží, potkali jsme ceduli, která hlásala novou bowlingárnu přímo v nákupním středisku,ve kterém jsme zrovna byli.
,,Hele hele heleeeeeee!" vyjekl Jake, který si jí všiml jako první.
,,Co ? Co je ?" nacpal se k němu zvědavý CC a koukal stejným směrem jako on.
,,Novej bowling." upozornil Pitts a CC-mu zasvítily oči.
,,Kdy to prubnem ?" položil nám otázku Jinxx. CC nadskakoval nadšením jako hopík a bez zaváhání řekl ,,Klíděc píděc dneska !"
Jake i Jinxx s ním souhlasili. ,,No já jsem pro.."
Ash, který do té doby mlčel se právě ozval ,,Já jdu taky hoši." Pak se všichni otočili na nás s Andym a čekali kdy i my řekneme bowlingu své ,ano' . OMYL. Nikomu tak trochu nedošlo, že musí být někdo doma, kvůli těm věcem, co nám tam dovezou. Přiznávám, že i já bych na to zapomněla kdyby na tento fakt neupozornil sám Andy.
,,Taky bych rád šel, ale někdo musí bejt doma. Přivezou televize a tak..."
Najednou se všichni tvářili hrozně chytře (opravdu jen tvářili) až se Jinxx neudržel a uznale pokýval hlavičkou. ,,To je fakt hoši."
,,Je to tak.." potvrdil Ash.
,,A ne jinak." doplnil CC.
,,Ale nebojte." připletl se k tomu Andrew ,, My" ukázal na nás dva,, se obětujeme pro tým, pojedem domů a, vošéfujem to. "
,,Určitě? " ujišťoval se Jinxx.
,,Určitě ." potvrdil Andy .
,,No tak jo. Uvidíme se doma. " řekl na to Ash.
Najednou Jinxx vyhrkl ,, Hraju s Jakem!"
,,Hmm, takže já s Ashem.. " zabručel CC.
,,Co máš za problém?! " obořil se na něj zmiňovaný Purdy.
,,Nic, ale jestli se budeš vztekat, že ti to nejde a kazit mi to, zabiju tě. " varoval Christian se smrtelně vážnou tváří.Když se od nás oddělili a zůstali jsme s Andym sami, hned jsem se začala ptát .
,,Co kdybych si chtěla zahrát taky? "
,,Ale ty nechceš ne? " mrkl na mě.
,,No ale co kdybych chtěla? " nedala jsem se.
,,Tak či tak máš smůlu, já už mám s tebou jiný plány. " lišácky povytáhl obočí a já se chtě-nechtě zasmála. Možná, ale jen možná jsem zněla koketně.
,,Jo? A co to je za plány? "
,,A co když ti je řeknu a ty pláchneš?"
,,A když ti slíbím, že neuteču? " navrhla jsem mu.Na vteřinku se zatvářil jakože o tom uvažuje, ale nakonec se sklonil a pošeptal mi,, To zjistíš za chvilku. "
Nechal mě stát na místě a šel napřed.
,,No počkeej" vyhrkla jsem a doběhla ho.--------------------------
Doma jsme zaparkovali auto v garáži ,ale hned jsme nevystoupili. Sahala jsem po dveřích abych si otevřela a vystoupila, když v tom mě Andy oslovil.
,,Lásko ?"
,,Hmm?"
,,Pojď sem." řekl poněkud hravě.
Upřímně, moc jsem to nepochopila,což jasně říkal můj výraz i tón hlasu ,,Vždyť tu jsem..?"
,,Blíž, pojď ke mě" nedal se a já stále netušila co má zalubem.
,,Andy, co t-" přerušil mě polibkem, žádný jemný sladký polibek, byl pořádně nabitý erotikou a mě tak došli jeho úmysly. Zůstali jsme v autě a ne a ne se od sebe odtrhnout. Naprosto jsme propadli svojí vášni a už to vypadalo, že se to stane teď a tady. Když jsme rozpojili na okamžik naše rty (a nabrali tak trochu vzduchu do plic), teprve teď jsem si všimla, že jsme nedopatřením spustili stěrače a blinkr. Sice žádná ztáta, ale i tak chci vypadnout. V autě to je naprd, vážně na prd. Jestli víte co tím myslím..
Totéž zřejmě došlo i Andymu, který na mě hodil udýchaný pohled plný lásky a nekonečného chtíče. Cítila jsem jak pod jeho pohledem taju jako zmrzlina.
,,Jdeme, pojď." řekla jsem jak nejklidněji jsem dovedla a vystoupila z auta. Nakoupené věci jsme tam nechali, vrátíme se pro ně později. Bylo tak snadné vypustit všechny starosti z hlavy a propadnout touze. Vlastně, sotva jsme vystoupili z auta, Andrew ke mě přispěchal, otočil si mě k němu zády a přitiskl se ke mě tak vehementně, že jsem narazila na auto. Líbal mě na krku, hladil, laskal, mačkal, vzrušeně dýchal a já na tom byla stejně.
Nakonec jsme se dostali do obýváku a tam taky většinu času zůstali. Byli jsme tak zabraní sami do sebe, tak zaměstnaní sami sebou, že nám gauč zkrátka nestačil. Holt se v nás probudila zvířata a bylo už moc pozdě na to přestat.
Naše vzdechy se nesly s námi, když jsme pobíhali po obýváku a se u jídelního stolu, židle, křesla, dokonce i když jsme zavítali do kuchyně na linku.
-------------------------
Trvalo nám čtyři kola,než jsme se jakž-takž uklidnili. Stejnak se to z nás nevybilo všechno, takže pokračování je jisté....
Zrovna jsme vedle sebe leželi na zemi a vydýchávali ,,Ufff, to ne tohle.. Ahhh." zvedala jsem se a hledala svojí košili, abych nešla nahá. Andy mě celou dobu bedlivě pozoroval.
,,Takhle vypadáš jak bohyně.." rozplýval se.
,,Kdybys nekecal.." odbyla jsem ho jen na oko. Ve skutečnosti mi to ohromně lichotilo. Konečně jsem našla košili a oblékla si jí. Pak jsem z kabelky vyndala cigára a to už Andy zpozorněl.
,,Kam to jdeš ? Neříkej, že jdeš ven ? Vždyť jsi nahá pro krista! Někdo mi tě bude očumovat!"
,,Tak pán se bojí, že by po mě koukali jiný? Oooo,jak sladké.. Jdu jen na čouda, tak pojď taky." pobídla jsem.
,,To si piš, že jdu. Posexový cigáro se hodí po každým sexu, obzvlášť s tebou." v rychlosti si natáhl trenky a šli jsme na zahradu. Bylo docela teplo, takže mi bylo i jedno, když mi občas foukl větřík na holý zadek.
,,Proč takhle nechodíš častějc?" řekl najednou Andy.
,,Protože tu nejsme sami ?" odpověděla jsem popravdě.
S odpovědí neváhal ,,To jde zařídit. Seženu nám jinej baráček, jen pro nás dva a budeš moct chodit hambatá jak budeš chtít."
Cože? opravdu právě řekl, že by se mnou bydlel i sám ?
,,Andy, nevymejšlej si." zamítla jsem. Nechci být ta, co rozdělí jejich partu.
,,Potvoro jedna..!"
Dokouřili jsme a znovu se vrátili dovnitř. Byla jsem tak ztahaná z naší...aktivity.., že jsem si musela uvařit kafe.
Snad se bude část líbit :-)
A když se blíží ten Valentajn, tak jsem si to parádně načasovala s Andym, Naomi a jejich nevybouřeným obdobím :D O:-)
ZAtím se mějte krásně a doufám, že Valentýna netrávíte sami jako já každej rok :D :(
Chrissttine xx
ČTEŠ
Secrets of love (BVB FF,CZ)
FanfictionPříběh o dívce která se čirou náhodou seznámí s Black Veil Brides,od prvního okamžiku jí se vším pomáhají,jako by se znali už dávno,někteří jedinci začnou projevovat hlubší city,ale komu doopravdy dá své srdce? I když ti život bere vše co je ti d...