S Andym jsem si lehli do postele. Andrew ležel na zádech, já s hlavou na jeho hrudi. Jak jsme tak leželi a chvilku nic neříkali,myslela jsem že brzy usnu. Po chvilce mi dal pusu na čelo a zeptal se ,,Abi, řekneš mi něco?"
,,Copak chceš slyšet?"
,,Myslíš že spolu jednou budem?" tou otázkou mě opravdu překvapil.
Otevřela jsem oči a nějakou chvíli koukala před sebe a s odpovědí si dávala na čas.
,,Já bych chtěla,ale jestli to tak bude to nevím..." hlesla jsem. Zase jsem si neodpustila myšlenku,že on je slavný. Když chvíli nic neříkal,dodala jsem ,,Ale nechci se ti připlést do cesty aby z toho byly nepříjemnosti." těma nepříjemnostma jsem myslela třeba paparazzi a tak...
,,Už se stalo" potom co tohle vyslovil jsem se zarazila a bála se toho,co ještě řekne. Pokračoval ,,Sice bez složitostí a nepříjemností,ale už ses mi do cesty připletla. A já bych rád pokračoval v tý cestě s tebou."
,,I já bych ráda" zvedla jsem hlavu a uviděla jeho zamračený výraz,který jsem nepochopila.
,,Ale vsadim se,že ještě nevíš co chceš od života"
,,Nevim proč si tohle myslíš,ale neni to tak. A vím co chci. Chci bejt šťastná." oponovala jsem mu. Musím říct že se mě to docela dotklo.
,,To já chci taky," přitakal ,,Myslíš že bych tě dokázal udělat šťastnou?"
Zvolila jsem o něco odlehčenější tón když jsem odpovídala ,,Asi takhle drahý Andrew- nějakou dobu jsem byla obklopená chladem a ledem a tobě se povedlo ten led rozehřát. Náhoda? Nemyslím si."
Konečně se přestal mračit a usmál se ,,Na tom už asi něco bude"
Naoplátku jsem se také usmála ,,A už žádný vážný rozhovory,ano?"
Pohladila jsem ho po neoholené tváři. Nadechoval se že něco řekne,ale v tu chvíli mi zakručelo v břiše. Zrudla jsem a zasmála se. Poplácala jsem se po bříšku a poznamenala ,,Shhh,Lubošku ticho" teď secpro změnu zasmál Andy ,,Lubošek?"
Výmluvně jsem pokrčila rameny ,,Nu,někdo má Milana,tak já mam Luboška.."
,,Prosim tě a kde?" podivil se.
,,Pojď raději jíst,hlady šilhám" už jsem fakt měla hlad jako vlk.Šli jsme do kuchyně připravit společně snídani. Dostali jsme chuť na něco jiného než na sladké (k velkému údivu),a tak jsme se dali do přípravy míchaných vajíček,opečené slaniny a chleba.
První problém nastal s vajíčky. Nevěděli jsme kolik jich máme udělat aby to stačilo pro všechny. Nakonec jsme udělali 15 vajec a jen tak tak se vlezli na pánev. Andy obsluhoval topinkovač a ještě si u toho prozpěvoval.
Vůně slaniny se nesla téměř po celém domě,která zbylé ospalce vyhnala z pokojů. Jako poslední přišel Ashley. Sedl si ke stolu,pustil se do jídla a oznámil ,,Volali ze studia. Máme tam přijít na třetí hodinu"
Cc vypadal vyloženě radostně a nejotrávenějším tónem se zeptal ,,A musíme tam všichni..? Já tam ty lidi nemam rád."
K tomu se přidal Jinxx ,,Já vim brácho,taky tam nerad chodim."
,,Asi by jsme to studio měli změnit. Tohle je stejně přes celý město." přitakal Jake.
,,A maj tam starou techniku" dodal Andy. Já jen seděla a poslouchala
,,Kluci řikam vám-ještě jedna maličkost a končim tam." řekl podrážděně a zcela vážně Cc.
Koukla jsem na hodiny,co byly pověšené na protější zdi. Ukazovaly čtvrt na dvanáct. V kolik se asi vrátí Charly?Když jsme dojedli, kluci sklidili nádobí ze stolu a odebrali se do sprch či svých pokojů. Já zatím koukla do mého elektronického diáře a koukla na maily. Achjo, musím dneska na poštu a na úřad, zkrátka slušná zábava. Napsala jsem Charlotte smsku, abych věděla v kolik končí a jestli by mě nechtěla vyzvednout u pošty. Jen jestli si mám brát auto a nebo ne.
Krátce po jedné hodině někdo zaklepal na dveře mého pokoje.
,,Dveřma" zvolala jsem. Dovnitř vešel Andy, oblečený do černého.
,,Nerušim..?" otázal se.
,,Nene, nerušíš. potřebuješ něco ?"
,,Jen jsem ti přišel říct, že už s klukama jedem do studia." k tomu se zatvářil jako kakabus.
,,Už?" podivila jsem se. Mám takový dojem, že tam mají být až ve tři.
,,No, musíme ještě s autem do servisu. Ash pojede na motorce, takže tu nebudeš úplně sama- aspoň nějakou chvíli. Zvládneš to tu pak ? " udělal tři kroky směrem ke mě, uvěznil mě v náručí a políbil na čelo.
,,Myslím, že to zmáknu. Stejně mám lítání ve městě..." usmála jsem na něj.
,,Nejraději bych si tě tam vzal s sebou.." přiznal
,,Ale jdi ty"
,No vážně. A už vůbec tě tu nechci nechávat bůh ví jak dlouho samotnou. Naomi...Abigail , vim že nejsi malý dítě, ale i tak." nedal se.
,,Andy nemusíš se bát. Barák vám nezapálim ani nevytopim a nikoho cizího sem taky nepustim." snažila jsem se ho ubezpečit.
,,Tak jsem to nemyslel a ty to víš. Já jen..." už se asi nedozvím co chtěl říct, protože se ze zdola ozval Jinxxovo hlas ,,Andrew ! Za pět minut a nula vteřin zvedáme krovky. Na opozdilce nečekáme. Opakuju hlášení- za čtyři minuty a padesát vteřin zvedáme krovky, na nikoho se nečeká."
,,Když je to takhle, myslim že se tu zdržim ať si tam jedou sami a budu mít klid." zabručel Andy.
,,Ale no tak, nebuď bručoun" pokáral jsem ho a políbila ho. Víc si mě k sobě přivinul a líbal. Potom si opřel čelo o to mé, nechal zavřené oči a povzdychl si.
,,Tak já teda jdu no. Jsi si jistá, že nechceš jen s náma ? Nebyl by to problém.."
,,Kdepak, nebudu vás tam rušit a stejně musim od města, takže..."
,,Biersack ! Náklus, jedem! " přerušil mě opět Jinxxovo hlas. Andy mě chytl za bradu, dal mi pusu na rozloučenou a odešel.
Hallllo my fansss <3
Ano, jeblo mi, nic nového :D Ale to je špatným sletem událostí, víte ? Takže to prakticky neni moje chyba :D
Víte jak jsem Vám říkala o té Anglii, že ? Tak si představte, že jsem nakonec jako PRVNÍ NÁHRADNÍK, z čehož mám už tak chuť zabíjet, protože už několik let si přeju se tam podívat a ještě k tomu si jedna dilina od nás ze třídy myslí že pojede místo mě, to si jen myslí frajerka.. :D Já se Vám omlouvám za tohle stěžování, ale já prostě někomu musím sdělit že mám chuť tu krávu bouchnout. židlí. do hlavy. O:) Ale jinak jsem mírumilovná, ničeho se bát nemusíte :D Dokud mě nepotkáte nasranou, ale to je stejně nemožný, takže co řešim že ano.. :D
No nic, moc se omlouvám za tajto, ale já opravdu musela :D
Doufám že se Vám tato část aspoň trochu líbí a zítra by mohla být další, když to vyjde :)
Přeji Vám krásný zbytek dne a mějte se- smějte se :3
S láskou Vaše Chrissttine xx
ČTEŠ
Secrets of love (BVB FF,CZ)
Hayran KurguPříběh o dívce která se čirou náhodou seznámí s Black Veil Brides,od prvního okamžiku jí se vším pomáhají,jako by se znali už dávno,někteří jedinci začnou projevovat hlubší city,ale komu doopravdy dá své srdce? I když ti život bere vše co je ti d...