6.kapitola pátá část

1.2K 104 1
                                    

,,Chtěl jsem za tebou přijít do pokoje a ne sem, jenže jsem tě viděl jít do koupelny a ty.. No nemohl jsem si pomoc. Musel jsem za tebou přijít a vymámit z tebe nějakou tu pusu, kterou mi určitě mileráda dáš." chtivě si olízl rty a pohledem pendloval mezi mým skoro odhaleným tělem a očima

,,Ty si nějak věříš,ne?" ušklíbla jsem se a otočila se k němu zády,aby neviděl jak se culím.
On mě však objal a jak tak stál za mnou a objímal mě,pootočila jsem hlavu abych se na něj aspoň podívala. Při tom pohybu mi vlasy zklouzly  a rozlily se mi po zádech v lehkých vlnách,čímž se mi poodhalil krk a rameno,které vlasy předtím chránily.
Andy mě zlehka políbil na odhaleném krku. Pane bože,tohle ze všeho nejvíc miluju! Lehce jsem se zachvěla a přála si aby pokračoval. Líbal mě na krku,jemně občas kousl a někdy mezi těmi polibky mi stáhl ramínko podprsenky. Z toho všeho mi ze rtů uniklo tiché,ale i tak slyšitelné vzdychnutí. Švihem si mě k sobě otočil čelem a nenasytně mě líbal na rty. Více se ke mě přitiskl a rukou mi pomačkával zadek. Po chvilce jsem se trošku odtáhla abych popadla dech,ale Andy mě líbal dál,na krku a níž. Trochu si pohrál s mými ňadry (ovšem schovanými v podprsence). Přestože mi to bylo velice příjemné,nešlo to,nemohla jsem.
,,Nam..." vzdychl a podíval se na mě. Udýchaný,rudý, s vlasy padajícími do nádherných očí.
,,Andy..." šeptla jsem nazpět.
,,Uhmm,proč mě tak trápíš?"
Cože? ,,Co prosím?" dožadovala jsem se vysvětlení.
,,Trápíš mě. Toužím po tobě,toužím si s tebou pohrát. Toužím-" v dalším vysvětlování jsem ho raději zarazila.
,,Kluci si se mnou hráli už dost."  řekla jsem prostě.
Šibalsky se usmál a vysvětlil ,,Já bych si s tebou pohrál ale nějak jinak."
V duchu jsem se pousmála. ,,Jo? Takže ti jde jen o tohle?" řekla jsem a  myslela to jen napůl  vážně.
Chvilku koukal jako já nevím co ,,Ne Naomi, to ne...já..." 

Zasmála jsem se tomu, jak se zakoktal, plácla jsem ho do hrudi a ruku tam záměrně nechala.

,,Tak a mazej." 

Přitiskl ruku na tu mou na jeho hrudi, jemně ji uchopil a nepouštěl ani když mě líbal (snad na rozloučenou ? ) 

,,Nerozmyslíš si to ? Do tý sprchy můžu jít klidně s tebou, kdybys chtěla."

,,Kdepak Andy, Děkuju, ale já to zvládnu. Snad někdy příště." odpověděla jsem.

,,Jo ? Dobře, příště už ale fakt." zatetelil se radostí. Naposledy mě políbil a pak se za ním zavřely dveře.Páni jáni. Jak tohle dopadne ?  Raději jsem se šla osprchovat, než mi sem zase někdo vleze.

Když jsem byla hotová, v županu jsem přešla do pokoje a oblékla se do pohodlných tepláků a trika. Už jsem chtěla opustit pokoj a jít k ostatním do obýváku, když jsem si na posteli něčeho všimla. Čekala tam na mě (?)  plyšová lištička, ale tak roztomiloučká !  Byl u ní i vzkaz Poníka ani jednorožce jsem nenašel. Tahle potvůrka ti je podobnější. -A. Oh, teď jsem si vzpomněla na to, jak se mi omlouval a já žertem řekla že jen za plyšového poníka. To je trdlouš.

Ale ta lištička je krásná. A heboučká. A opravdu má skoro stejný odstín srsti jako já vlasů. Vzkaz jsem strčila pod polštář ( protože voněl Andyho voňavkou, nechtěla jsem se ho zbavovat ) a odešla do obýváku. Lehla jsem si do křesla a protahovala si bolavé nohy. Dneska chci už jen jediné- lehnout si a spát.

Charlotte už konečně dotelefonovala a vracela se pomalu domu. Ovšem přede dveřmi se opět zastavila a věnovala se telefonu. Po chvilce mi od ní přišla hlasová zpráva.

,,Lupínku, neseď, nečum a pojď kouřit. Hned." slyšela jsem její nekompromisní hlas. Tak jsem tedy šla. Stejně jsem měla chuť na cigárko. 

Bohužel mě zmohla i cesta na zahradu.. Táhla jsem se jako tasemnice ze závodní jídelny a už jen silou vůle držela oči otevřené.

,,Kámo nespi, hoří ti cígo.." vyrušil mě Charlyn hlas z mikrospánku.

,,Uh, sorry, díky."

,,Jsi fakt unavená co ?" zeptala se starostlivě.

,,Ani nevíš jak. Po tomhle víkendu mám solidní spánkovej deficit."

,,Ahh, to chápu." odpověděla chápavě. ,,Tak dokouříme a půjdeme si lehnout ? Stejně musím vstát zejtra brzo na přednášku."

,,Dobře,v kolik budeš vstávat ? " 

Pokrčila rameny ,,Abych byla v půl devátý v promítačce."

Dokouřily jsme a zašly dovnitř.

,,Dobrou s kobrou lidi" houkla jsem do éteru.

,,Už jdeš spát ? Tak dobrou Nam." reagoval CC.

,,Já jdu taky. Jo ještě prosí.. mohla bych si půjčit zítra auto ? Je mi jedno jaký, hlavně abych v tom dojela do školy." ozvala se Charlotte. 

,,Hale, chceš snad říct, že se vozíme v nějakejch starejch plechovkách nebo co ?"  ohradil se Jake. 

,,Ale né, to ne.. Já jen..ah tak můžu ? Prosím prosím, slibuju že nenabourám! " škemrala dál. 

,,Slibuješ že nenabouráš ?" ujišťoval se Ash.

,,Jooo, řidičák jsem dala na poprvý." uzemnila ho se smíchem.

,,Budiž ti dáno svézt své hýždě v našem voze!" pronesl konečný rozsudek Andrew.

,,Děkuji velice, jsem obrovská dlužnice." zanotovala na oplátku.

Na to se zas ozval Ashley ,,To teda jsi, zejtra mi umeješ boty." 

,,Ha-ha. Povedenej fór. Tak díky a dobrou." zamávala na rozloučenou.

Na to abych vyšla schody jsem spotřebovala zbytky svých sil. Do postele jsem si už trošku pospíšila a celá hotová jsem si do ní slastně lehla. Usnula jsem tak rychle, že jsem zapomněla na lištičku.

Milý spánku, moc se omlouvám za mé dětství, kdy jsem říkala že spánek je fuj a e-e a že spinkat nechci. Neboj se, teď je vše jinak a já tě miluji ! S láskou tvá ospalá Naomi.


Krásný čtvrteční večer přeji ! <3

Jsem tu s další částí, která se Vám snad bude líbit :3 Tímto jsem se s vámi přivítala a i se tak loučím, protože jsem unavená až to hezké není a zítra musím vstávat brzy na praxe :) 

Užijte si část a zítra poslední školní den  tomto týdnu ( a samozřejmě páteční večer !! ) 

S láskou Vaše Chrissttine xx 


Secrets of love (BVB FF,CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat