Otřela jsem si slzy, které mi samým smíchem vytryskly po tom pitomém vtipu a řekla ,,Tohle až řeknu Cher, ta se posere." Andy jako správný přítel kývl na souhlas a znovu se rozesmál.
Když jsme byli najedení a napití a kdesi cosi, popadli jsme své nákupy a vydali se ke garážím hledat naše auta.
,,Ten nákupák je nekonečnej.." skuhrala jsem. Andy mě zvedl jedno obočí, jako bych právě řekla Chipmunk je kočičí plemeno. ,,Kdy už budem u toho výtahu? To dřív zestárnu než tam dojdem.." reptala jsem dál.
Ashley zaslechl mé řeči, otočil se na mě, rošťácky mrknul a poznamenal ,,Buď v klidu, i jako stará budeš hezká kost."
Já to nechala bez komentáře, protože a) to nemělo cenu a b) ani jsem netušila co bych na to měla říci. Za to Andy to tak neměl.
,,Ale nebudeš to ty, vedle koho zestárne. " neřekl to úplně nahlas, ale i tak to Ash slyšel. Otočil se pro změnu na Andrewa, přimhouřil oči a odpověděl.
,,A kde bereš jistotu že ty jo ?"
Andrew napnul svaly a udělal krok směrem k Ashleymu. Ten nebojácně zvedl bradu a čelil Andymu vyteklému pohledu. Docela jsem se divila, že tohohle malého střetu si ostatní všimli až ke konci, protože měli značný náskok a my stáli na místě. Když Andy ucítil pohledy ostatních, povolil svaly (jak v obličeji, tak zatnuté pěsti), narovnal se a jakoby se nic nedělo se na Ashiho usmál a klidným tónem řekl ,,Uvidíme brácho, uvidíme". Poplácal ho po zádech,stále s tím nepochopitelným úsměvem se ke mě obrátil , chytl za ruku a vedl ke garážím. Ash za námi civěl s otevřenou pusou. Vím to, protože jsem se na něj celá zmatená ohlédla přes rameno.
Vůbec nevím co si o tom myslet. Absolutně ne.
Čus !
Jak jsem slíbila, je tady poslední část deváté kapitoly a je krátká jako žebřík do kurníku :-! Jak jsem říkala, zeslonila jsem to a špatně si rozvrhla kapitolu na části :D Snad mi to odpustíte O:-)
Nicméně, zas a opět doufám, že se Vám část líbila i přesto, že je tak kraťoučká a když pánbůh a máma dá, zítra tu bude další část nové kapitoly :-)
Stay debil, ávé já
Chrissttine xx <3
ČTEŠ
Secrets of love (BVB FF,CZ)
FanfictionPříběh o dívce která se čirou náhodou seznámí s Black Veil Brides,od prvního okamžiku jí se vším pomáhají,jako by se znali už dávno,někteří jedinci začnou projevovat hlubší city,ale komu doopravdy dá své srdce? I když ti život bere vše co je ti d...