Selamun aleyküm 🍂🍂
Keyifli okumalar...🍭🍭
-Ne oldu lan? Niye durdun?
Can'ın konuşmasını görmezden gelip yerde iki büklüm oturan kızın yanına adımladım.
-İyi misiniz?
Kafasını kaldırdığın da bizim sınıfdaki Begüm olduğunu anladım.
Sorduğum soruya herhangi bir cevap alamayınca tekrar sormuştum.
Bu sefer soruma zor da olsa cevap vermişti. Birşey söylememe fırsat olmadan başı boşluğa düşünce tutup dizlerimin üstüne koydum.
-Can gel lan buraya.
Can gelene kadar Begüm 'ü kucağıma almıştım.
-Ne oluyor lan?
-Konuşma da yerdeki Begüm 'e ait eşyaları toplayıp arkamızdan revire gel.
Fakültenin içindeki revire girdiğimizde Begüm' ü sedyeye yatırmamla görevli hemşire ve doktor Begüm'ün yanına gelmişlerdi.
-Ne oldu? Nesi var?
-Kötü görünüyordu. Nesi olduğunu sorduğum da basının ağrıdığını söyledi. Hemen ardından da bayıldı.
-Anladım. Siz dışarıda bekleyin. Biz gerekli müdahalede bulunalım.
Doktorun yönlendirmesi ile odadan çıktığımda kapıda elinde Begüm'ün eşyaları ile duran Can'ı fark etmiştim.
-Ne oldu? Niye bayılmış?
-Ne bileyim lan. Doktor dışarıda bekle dedi.
-Ders başlar birazdan. Dersi kaçırmayalım. Ben arkadaşlarını arayayım onlardan biri gelsin.
-Sen git, ben burada bekliyorum. Giderken de arkadaşlarından birine haber ver. Belki onlar ailesine haber verirler.
Elinde tuttuğu iki dosyayı ve çantayı almıştım.
-Birşey olursa haber edersin.
-Tamam.
Can'ın gitmesi ile kenarda duran sandalyeye oturup elimdekileri yandaki boş sandalyeye bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFİK (FİNAL)
ChickLitYalan.... Yalan söylemenin en büyük sebebi korkaklıktır. Peki gerçekten de en büyük sebep korkaklık mıydı? Begüm ve Doruk #yalancı 1. sırada (10.06.2023) #gençkurgu 1. sırada (17.06.2023)