Selamun aleyküm 🍂🍂
Keyifli okumalar...🍭🍭
Can'ın sesi ile Doruk' u itip ondan uzaklaştığım da kapı ağzında bize bakan Can ve Ali' yi gördüm.
Rezil oldunuz beybisi.
Sen sus be.
Dua et eniştengil gördü. Hastaneden biri görseydi nanayı yemiştiniz.
-Biz çıkalım, siz devam edin.
-Aa, şey benim acile. Evet acile gitmek gerek. Hastanın ateşi çıkmış.
Hastanın mı ateşi çıktı yoksa siz çifte kurumların mı? Cevap belli de hadi neyse.
-Kolay gelsin yenge.
-Görüşürüz yenge.
Üçünü oda da bırakıp koşar adımlarla odadan çıktım.
DORUK'DAN
-Ne işiniz var burada?
-Özel ânınızı böldük bro. Ama kusura bakma. Sabah ki konuşmadan sonra sinirle kalkıp hareket etme diye engel olmaya geldik ama bize gerek kalmamış.
-Gevşek gevşek konuşmayın.
-S.ktir git lan. Hastaneye nasıl geldiğimizi bilmiyoruz. Beyefendi yanlış bir şey yapmasın diye ama gördüğümüz muameleye bak.
-Gelmeseydiniz lan. Ben mi dedim size gelin diye. Zar zor bir araya gelip bir, iki kelime konuşuyoruz. Bundan sonra kaçar durur Begüm. Nasıl konuşacağım?
-Zar zor konuştuğunuz belli. İnsanlar konuşa konuşa, hayvanlar koklaşa koklaşa derler. Sizin de neden konuşamadığınızı bizzat gördük.
-Sussana lan.
-İkinizde susun. Ben gidip Özge' yi arayayım. Topuğuma sıkacak yoksa.
-Benim adıma da bol bol teşekkür et.
-Ederim.
Can odadan çıkınca Ali ile yalnız kaldık.
-Bir şey içer misin?
-Kıvırcık doktor karşılıklı birer kahve içeriz.
Kapıdaki sekreteri arayıp iki kahve istedim.
-Şaka bir yana ikinizin adına çok sevindim.
-Hele bi dur. Begüm ile konuşayım. Sonra bol bol seviniriz.
-Ulan it gördüklerimizden sonra hâlâ mı soru işareti var kafanda? Kız dayamış seni duvara, resmen vakumlayarak öpüyordu.
-Kısa kes. Kırarım o çeneni.
-Üfff, sakin ol şampiyon. Bir şey demedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFİK (FİNAL)
ChickLitYalan.... Yalan söylemenin en büyük sebebi korkaklıktır. Peki gerçekten de en büyük sebep korkaklık mıydı? Begüm ve Doruk #yalancı 1. sırada (10.06.2023) #gençkurgu 1. sırada (17.06.2023)