57

899 107 147
                                    

Selamun aleyküm 🍂🍂

Keyifli okumalar...🍭🍭


Kapı ağzında bize bakan Doruk ' u görünce resmen dizlerimin bağı çözülmüştü. Allah'ım bizi duymamış olsun. Bu salaklar bi konuşup, anlaşsınlar en olmadık ân da Doruk ' a söyleyip onu ikna ederim.

-Doruk, hayatım sen ne zaman geldin?

-Yeni geldim. Annem kaçtır ikinize sesleniyor. Baktım cevap vermiyorsunuz yukarı gelip sizi çağırayım dedim.

-Tamam canım, sen in biz de geliyoruz.

-İnerim inmesine de seslerimizi duymayacak kadar hararetli hararetli ne konuşuyordunuz?

-Eee şey...

-Aaaa hesap mı vereceğiz canım. Kız kıza konuşuyorduk.

Aslı'ya göz kırpıp Doruk' un yanına giderek koluna girdim.

-Hadi canım biz aşağıya inelim. Aslı da biraz sonra gelir.

Doruk' u resmen sürükleyerek odadan çıkararak alt kata indirmiştim. Tuhaf davrandığımın farkındaydı ama sesini çıkarmamıştı.

Alt kata indiğimizde herkes yemek masasındaki yerini aldığı için biz de yerimize oturduk. Hemen arkamızdan Aslı da gelince Abdullah babanın afiyet olsun söylemi ile yemeğe başladık.

-Aslı yarın hem Doruk arkadaşları hem de bizimkilerle yemeğe gideceğiz. Sen de bizimle gelsene tatlım.

-Yok abla siz gidin.

-Olmaz öyle. Sen de geliyorsun.

-Hiç havamda değilim.

-Yok öyle dünya. Yarın beraber gidiyoruz.

-Abla...

-İtiraz istemiyorum görümceciğim. Biraz yenge sözü dinle.

Yarın bir şekilde ikisinin konuşması gerekiyordu. Onlar konuşup anlaşınca Doruk ve diğerleri bir şekilde hallolurdu zaten.

.....

Ertesi gün ikindi namazını kılıp Doruk ve Aslı ile bulunacağımız kafenin yolunu tutmuştuk.

Aslı gitmemek için diretince gideceğimiz mekanda Ali ile konuşmasını ve onu sevdiğini söylemesini söylediğim için mecburen kabul etmişti.

Sözleştiğimiz kafeye geldiğimizde Özge ve Can'ı görmüştük. Diğerleri daha gelmemişlerdi. Yolda gelirken Egelerle konuşmuştum. Beş dakikaya burada olurlardı ama Ali'den haberim yoktu. Dönüp Can ' a Ali ' yi sorduğumda gelmeyeceğini söylemişti. Duyduklarımdan sonra sinirle telefonumu çıkarıp hemen mesaj attım Ali efendiye.

《Yarım saat içinde attigim konuma geliyorsun. Yoksa Doruk ' a her şeyi anlatırım. 》

Ortada anlatılacak bir konu yoktu ama onun gözünü ancak böyle korkutup gelebilirdim.

Daha Ali ve Aslı konusunu halledip Ege ve Ayşegül konusuna geçecektim. Allah'ın izni ile onları everme aşamasına getirince Onur ' a kız bulacaktım. Onur için aklımda kız yoktu ama illa ki Züleyha teyzeme yaraşır gelin, bana da yedi yirmi dört uğraşacağım bir yenge bulurdum.

Şuraya bak . Genç yaşında, elindeki yeni gelin kınanla uğraştığın konulara bak be Begüm.

AFİK (FİNAL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin