Selamun aleyküm 🍂🍂
Keyifli okumalar...🍭🍭
Bizimkilerle konuştuğum gibi odama çıkarak Doruk' a haber vermiştim. Doruk acil de olduğu içiin uzatmadan telefonu kapatmıştım ama Doruk telefonu kapatmadan önce annesini arayıp haber vereceğini söylemişti.
Muhtemelen şu dakikalarda annem ve Saadet teyze telefonda konuşuyordu.
Bizimkilere de söylediğim için artık dostlarımla bu güzel haberi paylaşma zamanıydı.
Efe' den başlayarak sırayla hepsini aramış ve güzel haberi onlara da vermiştim. Hepsinden güzel cümleler duymuştum. Özellikle Ege 'nin benden daha mutlu olduğunu yemin bile edebilirdim.
Açtığım müzik ile salak, saçma hareketler yapıp dans ederken ozanımın kapısı açılmış. Özge gelmişti. Geldiği gibi de bana ayak uydurup dans etmeye başlamıştı.
-Düğüne hazırlık mı yapıyoruz abla?
-Aynen öyle. Yandan yandan. Döktür.
Bu havaya rağmen kan, ter içinde yatağıma yığılmıştık dakikalar sonra.
-Mutlusun.
-Hem de çok mutluyum. İki gündür yaşadıklarım sanki güzel bir rüyadaymışım gibi hissettiriyor. Çok korkuyorum biri gelip uyandıracak diye.
-Gerçek çok gerçek ablacığım. Doruk ağabey ve sen yeniden bir aradasınız. Üniversite aşkınla yakında evleneceksin. Bu sefer her şey daha güzel olacak. Aranızda yalanlar, sırlar olmadan çok güzel bir hayatınız olacak. Babama dediğin gibi iyi ki bize bu şansı verdim diyeceksin hayatın boyunca. Kalpleriniz birbiriniz için attığı süre boyunca iyi ki diyeceksin. Çok güzel bir hayat sizi bekliyor.
1 HAFTA SONRA
-
Anne Doruk ile konuştum. Evden çıkmışlar.
-Tamam kızım. Her şey hazır zaten. Sen bi yengene baksana. Ela'yı hazırlayacaktı. Git hazırsa Ela'yı getir yengen de hazırlansın. Saadet hanımlar geldiğinde maaile kapı da karşılayalım onları.
-Tamam anne.
Annemi mutfakda bırakıp üst kata çıktım. Geçen hafta ikimizde ailelerimize tekrar deneyeceğimizi söylemiştik. Annelerimiz, babalarımız birkaç defa telefonda konuşmuş bugün için sözleşmişlerdi. Bugün iki aile bizim evde toplanacaktı yıllar sonra.
Geçen bir hafta hem Doruk hem de benim için çok güzel geçmişti. Bulduğumuz her fırsatta bir aradaydık. Öğle aralarında Doruk' un götürdüğü kafeye gidiyorduk hep. Hastanede Doruk' u asiste ettiğim günlerde hiç yalnız bırakmamış ger fırsatı değerlendirmiştim. Keza Doruk da benim gibi yapmıştı.
Bu haftada yaptığımız tek değişiklik Doruk' un daimi asistanlığını bırakmamdı. Yakın zamanda herkes nişanlı olacağımızı öğrenecekti. Nişanlısını kayırdı, torpilli vs. söylemlerini duymamak için şef ile bizzat konuşmuştum. Şef ise sorun çıkarmayınca eski rutinime dönmüştüm. Doruk mırın kırın etse de bu yaptığımın doğru olduğunu bildiği için sonradan kabullenmişti.
Kabullenmese sanki asistanı olmaya devam mı edecektin?
Yoooo.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFİK (FİNAL)
ChickLitYalan.... Yalan söylemenin en büyük sebebi korkaklıktır. Peki gerçekten de en büyük sebep korkaklık mıydı? Begüm ve Doruk #yalancı 1. sırada (10.06.2023) #gençkurgu 1. sırada (17.06.2023)