Selamun aleyküm 🍂🍂
Keyifli okumalar...🍭🍭
DORUK'DAN
-Lan şerefsiz hani kızla karşılaştığında özür dileyecektin? Ne demeye orada kilitli kaldığınızda o lafları ettin? Kıza yazık, günah değil mi? Niye kalbini kırdın? Kız geldi söyledi. Bir daha da karşına çıkmadı.-Ben... Bir ân da karşımda görünce ne diyeceğimi bilemedim. Biliyorsun kötü bir gün geçiriyordum. Sinirimi de Begüm'den çıkardım. Büyük ayıp ettim.
-Ayıp demek az kalır. Belki de Begüm bu yüzden haftalardır kampüse adım atmıyor. Ulan it, insan gibi istemiyorum olmaz desene. Ne demeye kırılan kalbini bin parçaya bölüyorsun ki.
-Farkındayım, hatalıyım. O günden özür dilemek için defalarca arayıp, mesaj attım ama cevap vermedi. Sosyal medyadan da yazdım ama cevap vermedi.
-Arkadaşlarına sorsaydın.
-Miray 'a sordum. Diğerlerinin haberi yokmuş. Miray da tabiri caizse ağzıma s.çtı , bir şey söylemedi.
-Kız haklı. Begüm ona söylemiştir söylediğin o lafları.
-Of lan offf. Ben ne hâlt yiyeceğim? Şurada dönemin bitmesine kaç gün kaldı. Ben nasıl konuşacağım? Nasıl özrümü dileyeceğim? Staj yaptığı hastaneye kaç defa gittim ama göremedim. Oradaki arkadaşlarına sordum neredeyse kırk güne yakındır hastaneye hiç gitmemiş. Benim yüzümden ne hastaneye gidiyor ne de okula. Ağzımdan çıkan kelimelerin onu kıracağını düşünmeden kötü konuştum.
-Şimdi ne yapacaksın?
-Bilmiyorum.
-Lan şu Miray ile Kerim'in düğünü bu haftasonu değil mi?
-Yani?
-Kerim bize davetiye verdi. O düğüne gideceğiz.
-Can konumuzla ne alakası var bunun?
-Lan oğlum akıl tutulması mı yaşıyorsun. Evlenenler Begüm'ün en yakın arkadaşları. Kız okula, hastaneye gelmiyor ama en yakın arkadaşının düğününe gelmemezlik yapmaz. Kısaca Begüm o düğünde mutlaka olacak. Biz de o düğüne gideceğiz. Sen de düğün sırasında Begüm ' ü yalnız gördüğün bir ân da onunla konuşup özrünü dileyeceksin.
-Affeder mi lan?
-Sözlerini unutmaz ama laf olsun diye affettim der.
-Bu yükle yaşayacağım hep. Onu kırdım.
-Karalar bağlayıp durma. Düğün günü konuş. Belki gerçekten affeder.
-Düğün ne zaman demiştin?
-Bu pazar. Cuma günü de kına var yanlış hatırlamıyorsam.
-Pazar günü o düğüne gidiyoruz. Ne yapıp edip kendimi Begüm' e affettireceğim. Günlerimi alsa da inat edip affettireceğim kendimi.
.....
-Doruk sınıftan kızlar kına gecesine gitmişler. Sosyal medyadan paylaşım yapmışlar ama gördüklerim arasında Begüm yok. Kız acaba kınaya gitmedi mi?
-Denk gelmemiştir. Zaten düğüne gidiyoruz. İlla ki denk geleceğiz. O zaman konuşuruz... Hadi çık dışarıda da şu takımı üstüme geçireyim de çıkalım evden.
-Yemedik lan odanı. Gideyim de Saadet teyzemin yaptığı böreklerden yiyeyim bari.
-Zevzekliği kes. Aşağıda tıkınırken Ali'yi de ara. Nerede kaldı, sor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFİK (FİNAL)
ChickLitYalan.... Yalan söylemenin en büyük sebebi korkaklıktır. Peki gerçekten de en büyük sebep korkaklık mıydı? Begüm ve Doruk #yalancı 1. sırada (10.06.2023) #gençkurgu 1. sırada (17.06.2023)