5

1.4K 135 49
                                    

Selamun aleyküm 🍂🍂

Keyifli okumalar...🍭🍭

-Bu. Burada yan. Yanlış yazıyor değ. Değil mi? B. Ben yanlış oku. Okudum.

Annem gözünden akan yaşlarla kekeleyerek konuşuyordu. Bir ara sendeleyince ağabeyim koluna girip odadaki tekli koltuğa oturtmuştu.

Babamların annemin yanına gitmesi ile ben de yerimden kalkmaya çalıştım ama doktor izin vermemişti.

-Asuman bak bana güzelim. Ne oldu? Ne yazıyor orada?

Annem başını sağa, sola sallayıp hıçkırarak ağlamaya devam ediyordu. Babamı duymuyor gibiydi.

-Be. Benim kızım hast. Hasta değil. Benim kızımın bir şeyi yok! Annesinin prensesi has. Hasta olamaz ki.

Annemin söyledikleri herkes donup kalmıştı.

Hastalık?

Ben hasta mıydım?

Annemin ağlaması daha da şiddetlenince doktor devreye girerek hemşire çağırmış ve anneme sakinleştirici iğne yapılmıştı.

....

Dakikalar birbirini kovalarken saatler önce uyuduğum yatak da şimdi annem uzanmış sakinleştiricinin etkisiyle uyuyordu. Doktor babamlarla konuşup sonuçlar hakkında konuşurken ben de odadaki berjere oturmuş annemin kötüleşmesine sebep olan kağıtlara bakıyordum.

Beyin tümörü diğer bir değişle beyin kanseri...

Hastaydım. Beynimde tümör vardı.

....

Doktorum öğleden sonra hastaneye gelin demesiyle sabaha karşı taburcu olup eve gelmiştik.

Herkes robotik hareketlerle hareket ediyordu.

Annem sabaha karşı kendine gelmişti. Babamın zoruyla doktorla konuşmadan eve gelmeye ikna etmiştik.

Olayın baş kahramanıydım ama sakin kalmaktan başka çarem yoktu. Kimse için olmasa da annem için sakin kalmalıydım.

Odama çıkıp yatağıma oturduğumda saat daha yeni sabahın yedisiydi.

Odada telefonumun sesinin yükselmesi ile çantamdan telefonu çıkarıp baktığımda arayanın Ege olduğunu gördüm. Daha fazla bekletmeden telefonu açıp kulağıma koydum.

-Günaydın uğur böceği.

-Günaydın.

-Sana gün pek aymamış. Uykunu mu tam alamadın?

-Galiba.

-Neyse. Hadi hazırlan yirmi dakikaya gelirim. Bir yerde oturup kahvaltımızı yapıp öyle geçeriz fakülteye.

Öğleden sonra doktorla konuşana kadar kimseye öğrendiklerimi söylemek istemiyordum.

-Ege biraz halsiz hissediyorum. Sanırım hasta olacağım. Bugün gelmeyip biraz dinleneceğim.

AFİK (FİNAL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin