67

893 114 275
                                    

Selamun aleyküm 🍂🍂

Keyifli okumalar...🍭🍭

-Çok komiksin. Arkadaşın da aynı sana çekmiş.

-Üff tamam ya sustum.... Eee ben ne zaman taburcu olacağım?

-İki gün daha buradasın. Sonrasında bir aksilik olmazsa taburcu olacaksın.

-İnşaallah...

-Neyse ben artık kalkayım. Sonra yine gelirim.

-Tamam. Kolay gelsin sana.

Beste odadan çıkarken gözlerimi kapattım.

Annemler sabah gelmiş biraz yanımda kalmışlar, sonra da benim zorumla işlerine göndermiştim.

Herkes gidince bu sefer Doruk ' u işinin başına göndermiştim. Zaten hastanedeydik. Fırsat buldukça yanıma gelse yeterdi.

....

Saatlerdir yatakdaydım. Hem sıkılmıştım hem de fena halde sıkışmıştım. Daha koltuk değneği almadığımız için yerimden de kalkamıyordum.

Uzanıp komodinin üstünde duran telefonumu alıp Doruk ' u aldım. Gelip lavaboya götürmesini söyleyip kapattım.

Birkaç dakika sonra Doruk beni kucağına alarak lavaboya bırakıp dışarıya çıkmıştı.

İşlerimi halledip Doruk ' u çağırmış, ellerimi yıkayarak yatağıma geçtim.

-Beste iki gün sonra taburcu olacağımı söyledi. Ama yatak da piştim. Biri gelir diye bacaklarımdaki örtüyü de kaldıramadım. Piştim resmen. Söyle Beste'ye taburcu etsin beni. Odamızda  daha rahat olurum.

Bacağım alçı da diye kısa bir şort giydirmişti Özge. Ama hastane personeli sürekli geçmiş olsuna geldiği için örtüyü göbeğime kadar çekmiştim.

-İki gün idare et. Beste taburcu olabilirsin dediği âna kadar o ne derse öyle olacak.

-Ama Doruk.

-Aması dalan yok.

-Off off.

-Hiç oflama. Acıktın mı? Öğlen gelen yemeği tam bitirmediğini öğrendim.

-Yeterince yedim. Tokum şu an.

-Bilmem farkında mısın ne zaman sorsam tokum diyorsun, sence bu normal mi?

-Sık sık yedirdiğin için tok olmuş olabilir miyim acaba?

-Abartma.

Doruk biraz daha yanımda oturduktan sonra işinin başına geri dönmüş, Doruk gittikten beş dakika sonra şef ziyaretime gelmişti.

Şef ile sohbet ederken laf arasında o gün Büşra ile yaşadığımız tartışmayı da anlatıp,  bunu Doruk ' a söylememesini istemiştim.

Şef, Büşra konusuyla ilgileneceğini söyleyip biraz daha oturarak katılacağı bir ameliyatı olduğunu söyleyip kalkmıştı.

2 GÜN SONRA

BESTE'DEN

AFİK (FİNAL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin