Selamun aleyküm 🍂🍂
Keyifli okumalar...🍭🍭
-Ne kazık gibi dikilip kaldın. Geçsene lan. Kollarımız koptu.
Ali söylenerek içeri girince Can da elindeki kutularla Doruk ' u iterek ters ters bakarak içeriye girince Doruk ikisine kibarca sövmüştü.
-Sen onlara bakma. Boşver.
-Önemli değil. Hadi içeriye geçelim, kapıda kaldık.
-Haklısın...
Doruk ile yan yana salona geçtiğimizde erkeklere hoşgeldin diyerek Saadet teyze başta olmak üzere kadınlara sarılıp hazırlanan masanın önündeki sandalyeye oturdum. Doruk da hemen yanındaki sandalyeye oturmuştu.
Dakikalar ilerlerken sohbetler edilmişti. Annemin kaş, göz işaretleriyle kahve yapmak için mutfağa geçmiştim.
Aslı da dahil olmak üzere kızlar arkamdan mutfağa gelince diğerlerinin kahvelerini onlara yaptırarak Doruk' un kahvesini yapmaya koyulmuştum. Tuz falan koymayacaktım. Klasik Türk kahvesi yapacaktım.
-Abla kahveler hazır. Sen bunları götür, eniştemin kahvesinin altını kısarız. Sen gelince devam edersin.
-Tamam.
Hazırladıkları tepsiyi elime alıp salona geçmiştim. Can ve Ali'yi görmesem de umursamadım.
Sırayla herkesin kahvesini verip tü tü maşallahlar eşliğinde tekrar mutfağa dönmüştüm.
Mutfağa döndüğüm gibi Doruk' un kahvesini hazırlamıştım.
Fincana kahveyi döküp titreyen ellerimle pleksiyi almıştım.Kızlar önden gidip eski yerlerine kurulmuşlardı.
Salona girdiğim de bütün gözler bana dönse de umursamamaya çalışıp Doruk' un kahvesini verdim.
-Afiyet olsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFİK (FİNAL)
ChickLitYalan.... Yalan söylemenin en büyük sebebi korkaklıktır. Peki gerçekten de en büyük sebep korkaklık mıydı? Begüm ve Doruk #yalancı 1. sırada (10.06.2023) #gençkurgu 1. sırada (17.06.2023)