68

806 93 97
                                    

Selamun aleyküm 🍂🍂

Keyifli okumalar...🍭🍭

-Doruk beni odaya çıkarır mısın?

-Niye? Ne oldu? Ağrın mı var?

-Telaşlanma. Yorgun hissediyorum sadece. Odaya çıkıp uyumak istiyorum. Kendi başına çıksam daha da yorulacağım.

Yüzüklerin takılmasından sonra aile büyükleri kendi hallerinde sohbet ederken bizlerde salonun diğer ucunda bulunan koltuklara geçip oturmuştuk.

-Gel bakalım böyle.

Doruk kucağına alınca hemen kollarını boynunda birleştirdim.

-Ne oluyor? Nereye?

-Sanane lan.

Doruk , Ali'nin sorusuna ters cevap verince boynuna küçük de olsa bur şaplak attım.

-Doruk, çok ayıp... Biraz yorgun hissediyorum. Odaya çıkıp dinlensem iyi olacak.

-Neresi ayıp? Bunların yüzünden bacağın ağrıyor. Bekleyemediler bir, iki yıl.

-Sen uçmuşsun kanka. Bir, iki yıl az olur. Gel biz onu Acun gibi yuvarlayalım. On yapalım. Yüz yapalım.

-S..... git.

Herkes Doruk ' un haline gülerken Doruk onları geride bırakıp merdivenlere yönelmişti. Merdivenleri çıktığı süre boyunca homurdanıp durmuştu.

-Çocuk gibisin. Han bile senden olgun.  Hani ınstagram da videolar oluyor ya;

-Ne videosuymuş?

-Hangi çocuğun daha çok yoruyor diye sorular, kadının cevabı ise kaynanamın doğurduğu daha çok yoruyor diye cevaplıyor. Sen daha doğmamış bebeğimizden bile çok yoruyorsun beni.

Odaya girip, yatağa bırakmıştı.

-Önce şu yüzünü temizleyelim. Sonra duş alıp uyursun.

-Olur... Makyaj masasının üstünde makyaj temizleme suyu ve pamuğu var. Onları getirebilir misin?

-Getireyim güzelim.

Aşağıya inerken masayı toplamadığım her yer her yerdeydi.

Doruk her eline aldığı kutunun üstünü okuyup bırakıyordu. Onun o haline gülümseyip makyaj temizleme suyunun kutusunu tarif ettim.

Biraz sonra Doruk gelince bana bırakmadan kendisi yüzündeki makyajı silmişti.

-Sürme yüzüne şu şeyleri.

-Her zaman sürmüyorum ki. Bugün bile az sürdüm.

-Bu az hali mi? Çok sürsen kim bilir nasıl olurdu.

-Abartma.

Atışarak yine Doruk ' un kucağında banyoya girip, onun yardımıyla duş aldım.

AFİK (FİNAL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin