13

1.3K 127 28
                                    

Selamun aleyküm 🍂🍂

Keyifli okumalar...🍭🍭

-Begüm? Bunu benden nasıl saklarsın?

Asistan doktorun söylediklerinin şokunu atamadan annemin anlamsız soruları ile göz devirdim.

-Anne farkında mısın hafıza kaybı yaşadım ve son altı yılımı hatırlamıyorum.

-Ne bileyim kızım ben. Her şeyi bana anlatırsın, bir erkek arkadaşın olduğunu öğrenince haliyle şaşırdım.

Annem gelip yanıma otururken sevgilim olduğunu söyleyen doktor geriye adımlamıştı.

-Begüm hatırlamıyor ama sen neden bizlerden ilişkinizi gizlediğinizi anlatabilirsin. Seni dinliyorum.

-B. Ben... Biz aslında uzun zamandır birlikte değiliz. En fazla iki aydır birlikteyiz. Birbirimizi tanıma aşamasında olduğumuz için sizlere söylemek istemedik. Begüm söylemek istemedi. Yani en azından birbirimizden emin olana kadar.

-Ege'nin ya da diğerlerinin haberi var mı?

-Y. Yok. Şimdilik kimse bilmiyordu.

-Söylediklerin kafama pek yatmadı çocuğum. Begüm bizlerden saklasa bile Ege'den saklamaz.

-B. Ben bilmiyorum efendim.

-Begüm'ün hastane sürecinde seni hiç görmedim. Madem kızımla birlikteydin, neden bu zorlu süreçte yanında değildin?

-Begüm bir ân da ortadan kayboldu. Ona çok ulaşmaya çalıştım. Okuldaki hocalardan, öğrenci işlerinden adresini öğrenmeye çalıştım ama gizlilik ilkesinden dolayı vermediler. Staj yaptığı hastaneye de defalarca gittim ama bir sonuç alamadım. Okulunu dondurduğunu söylediler.  Telefonu deseniz uzun zamandır kapalı. Begüm 'e bir türlü ulaşamayınca Begüm'ün kız kardeşine sosyal medyadan defalarca mesaj attım. Dönüş alamayınca Miray ve Kerim' i defalarca aradım. Miray yurtdışına çıktığını söyledi.

Annem ve asistan doktor konuşurken ne kadar onları dinlemeyi istesem de uykum ağır bastığı için gözlerimi kapatıp uykunun kollarına bıraktım kendimi.

DORUK'DAN

-Begüm uyumuş, bu konuşmaya daha sonra devam edeceğiz.

-Tabi efendim.

Odadan çıkıp çıkmama konusunda kararsız kalmıştım. Tam da bu sırada açılan kapı kurtarıcım olmuştu.

-Kusura bakmayın, rahatsız ediyorum. Emre hoca, Doruk' u çağırıyor.

Diğer asistanın söylemi ile rahat bir nefes alıp Asuman yanıma dönmüştüm.

-Müsadenizle.

Başını hafifçe sallaması ile bir şey söylemeden odadan çıkmıştık.

-Emre hoca nerede?

-Odasında seni bekliyor. Yalnız odadaki halin neydi senin? Adamın ilk günden gözüne battın. Yanına gittiğinde bir şey söylerse alttan al.

AFİK (FİNAL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin