Selamün aleyküm 🍂🍂
Keyifli okumalar...🍭🍭
Doğuruyordum. Yalıda kimsecikler yoktu ve tek başıma doğum yapıyordum. Sezeryan doğum yapmam gerekiyordu ama şu an evde yalnız başıma doğum yapıyordum.
Ağrılarımı görmezden gelip ayağa kalkmaya çalıştım ama sırtımdaki ağrı buna izin vermedi.
-AĞHHH...
Gözyaşlarım içinde çığlık atarak tek başıma olmama ağlıyordum.
Yukarı çıkmam gerekiyordu. Yukarı çıkıp telefonumu alarak yardım çağırmalıydım.
-YARDIM EDİN. KİMSE YOK MU?
Bütün gücümü toplayıp ayaklandım. Kemiklerim kırılacak gidiydi. Attığım ikinci adımda acıdan, ağrıdan olduğum yere çöktüm.
-Doruk yalvarırım gel. Gel, çok korkuyorum.
Hem Beste ' nin hem de üniversite zamanında öğrendiklerimi hatırlamaya çalıştım.
-DİLANNN!!! SEVGİ ABLA. KİMSE YOK MU? DOĞURUYORUM, YARDIM EDİN.
Müştemilat evin arka tarafındaydı. Onlarda sesimi duymuyordu. Güvenlik desen girişdeydi. Beni duyması imkansızdı.
Doğum başlamıştı, burada doğum yapacaktım. O yüzden aklıma gelenlere uydum. Derin derin nefes alıp vermeleri bırakıp ıkınmaya başladım.
-Üffff.. Ağhhh.... Kızım hadi anneye yardım et. Hadi ortak. Hızlıca alayım kucağıma seni. Annen biraz korkak, sen de daha fazla korkutma. Valvarırım prensesim anneye yardım et.
Sancılarımın ardı arkası kesilmiyordu. Gelen şiddetli sancı ile şiddetli bir şekilde ıkındım. Ikınmamla bebeğimi bacaklarımın arasında daha çok hissetmiştim.
Bu saatten sonra duygusallığı bir kenara bırakıp başkasının doğumuna katılmışım gibi yapıp hızlı olmalıydım.
-Bir, iki, üç...
Son kez ıkınmamla vücudumda rahatlama ve boşluk hissi oluşmuştu. Vücudumdaki boşluk hissi ile eş zamanlı olarak duyduğum cılız ses ile kafamı kaldırdım.
Kızım doğmuştu. Mihre' m doğmuştu.
Kızımı kucağıma almak istiyordum ama artık başımı kaldıracak gücüm kalmamıştı ama kızım için son kez derin bir nefes alıp geceliğin üstüne giydiğim hırkayı çıkarıp kızımı içine koyup kundaklamaya çalıştım. Kızımın üstünü örttüğüm sırada kızım parmağımda tutmuştu.
......
-Kızım bir gidip Doruk bey oğlumlara bak. Belki bir ihtiyaçları vardır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFİK (FİNAL)
ChickLitYalan.... Yalan söylemenin en büyük sebebi korkaklıktır. Peki gerçekten de en büyük sebep korkaklık mıydı? Begüm ve Doruk #yalancı 1. sırada (10.06.2023) #gençkurgu 1. sırada (17.06.2023)